Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Jag har bara ifrågasatt ditt uttalande om att rotationen var normal vilket det visade sig att den inte var, blanda inte in mig i dina sidospår tack.
Rotationen verkar ha varit helt normal i large cap, vilket vi diskuterar.. eller hur? Kanske något lägre än normalt med tanke på att de flesta verkar ha tjänstgjort längre än vad som är normalt vid avgång.
Citat:
Summerade det ganska fint innan att vi kom fram till att rotationen inte var normal. Dina sidospår rör dock lätt till det, ja..
Det var du själv som blandade ihop våra olika diskussioner - vad du menar nu är nog otydligt ävennför dig själv...
Citat:
Sparken är fel av mig. Dock tror jag även du förstår att bara för att ett stort bolag säger att det är en frivillig avgång så behöver det inte va de...
I sådana bolag får du inte sparken obemärkt - det föregås av missnöjesyttringar och problematik med styrelse och aktieägare. Skulle en vd som styrelse och aktieägare är nöjda med få gå helt plötsligt (pga deepstate-konspirationer) så skulle givetvis såväl styrelse som aktieägare ifrågasätta vad fan som händer.
Citat:
Säg till när du kan backa upp dina påståenden då. Att genomsnittet har ökat är inte ett tecken på att det är normalt, det är ett tecken på att det ökar från det normala
.
Källor på att large cap avgångar ökat? Att avgångar totalt ökat har jag aldrig ens ifrågasatt som du nog vet..
Citat:
Att den ökat 2019 bland storföretagen talar för Q inte emot Q då dom som tidigare suttit säkert inte längre gör det, helt enligt Q narrativ, så vet inte varför du argumenterar för det
Ok, då väntar jag först för bevis för detta, och angående vad tjänstgöringstid antyder så tänker vi uppenbarligen väldigt väldigt olika...