Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-01-04, 23:22
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacobliebermann
Hört özz skickat brev till akilov undra vad det står i dom breven

Snälla bror, gola inte ner mig.
Vi muslimer ska hålla ihop.
Säg att det var en missuppfattning....

Det stod det i brevet 🤟
Citera
2020-01-07, 21:51
Medlem
StigAllans avatar
Är det bara jag som undrar varför skitskallen Özzet har bosatt sig i Fjollträsket?

Han som stridis i bergturkarnas fantasiarmé bör väl istället för att köpa hus på Gotland försökt hävda hemmanskänslor uppe i fjälltrakterna, bergsbög som han är?
Duger det inte att bli rövknullad av lappar Özzet?
Citera
2020-01-09, 08:44
Medlem
Kul och intressant att läsa Özz Nujjens Twitter. Det är väl som vanligt men det känns som det blir allt svårare med allt som pågår i Syrien/Irak/Iran/Turkiet i och med att det trendiga blåser åt så många olika håll samtidigt hos PK-svenskar som nu för en gångs skulle fäster blicken dit.

Det har väl alltid varit helt OK med att strida för ett fritt Kurdistan. Men nu är kurderna i strid mad så många olika parter samtidigt så det där tjusiga häller på att falna. Kurderna strider nu i Syrien för att USA skall hålla kavar oljekällorna och i övriga områden (där det tidigare bodde en minoritet kurder visserligen är de mer eller mindre underställa Syriska regeringen med deras medhjälpare ryssarna.

Klart Özz Nujjen begriper att det blir allt farligare för kurderna att strida vidare som ett slags USA-marionetter när Trump försöker splittra Irak i inbördeskrig och att detta ställer även kurderna i Irak i en svår situation. Men Özz Nujjen låtsas inte om någonting för det kan han inte göra för i PK-eliten i Sverige är man skeptiska mot USA´s världsherravälde.
Citera
2020-01-29, 08:30
Medlem
Slipper vi aldrig fanskapet? Nu på klassfesten lördag. Är han polare med judarna?
Citera
2020-01-29, 11:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Kul och intressant att läsa Özz Nujjens Twitter.

En sak som är intressant när man går in på hans Twitter är att han får ytterst lite "likes" och positiva kommentarer på sina inlägg i förhållande till hur välkänd han är. Min helt okända fru får större respons på sina Twitterinlägg.

Det är som om hela hans karriär numera är ett stort luftslott. Han får fortfarande vara med i gammelmedia, och tydligen bokas fortfarande hans värdelösa shower här och där. Men hur omtyckt är han egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Shalom88
Slipper vi aldrig fanskapet? Nu på klassfesten lördag. Är han polare med judarna?

Ja, han är skyddad och understödd av gammelmedia. De har investerat alltför mycket goodwill i Özz genom åren för att bara släppa honom. Skulle de skippa Özz så skulle de ju visa att de stödjer "mörka krafter" och så kan vi ju inte ha det.

Att Özz har finansierat uppehället för terroristen Akilov bryr sig gammelmedia inte om. Att det dör lite folk på gatan får man räkna med nu när Sverige ska bli mångkulturellt (muslimskt). Det är det värt!
Citera
2020-01-30, 13:03
Medlem
fnirps avatar
Slog på Barnkanalen på SVT i morse åt mina barn och nog satt Özz där och läste saga för ett barn. Han är verkligen ingen sagoberättare, utan var rätt aggressiv (tänk tillbaka på intervjun med Janne Josefsson) i sin uppläsning av en normal saga. Skrek och hade sig.

Det är märkligt att jag som skattebetalare, tvingas vara med och finansiera terrorister genom skattsedeln. Fy SVT! Bättre att sända en repris på riktiga sagoberättare, typ Astrid Lindgren.
Citera
2020-01-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Slog på Barnkanalen på SVT i morse åt mina barn och nog satt Özz där och läste saga för ett barn. Han är verkligen ingen sagoberättare, utan var rätt aggressiv (tänk tillbaka på intervjun med Janne Josefsson) i sin uppläsning av en normal saga. Skrek och hade sig.

Det är märkligt att jag som skattebetalare, tvingas vara med och finansiera terrorister genom skattsedeln. Fy SVT! Bättre att sända en repris på riktiga sagoberättare, typ Astrid Lindgren.

...håller med dig , tur att mina barn växt upp men jag börjar bli orolig för barnbarnen när äcklet även nästlat sig in i barnprogramsvärlden - hujedamig , vad skall barnen säga när dem blir vuxna och får reda på att detta kräk har vart med och sponsrat en terrorist som lemlästat folk på öppen gata....
Citera
2020-02-01, 10:21
Medlem
Nujen mot Lotta ikväll i TV. KKK mot LLL om man säger så.
Citera
2020-02-01, 11:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Skulle någon kunna länka till ett klipp där Özz Nujen är rolig?

Känner för ett litet garvbröl så här på lördagsförmiddagen och då tänkte jag att Özz kunde vara den som fick roa mig.

Vad som helst där Özz Nujen är rolig, jag är inte kräsen.

Någon?
Citera
2020-02-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Skulle någon kunna länka till ett klipp där Özz Nujen är rolig?

Känner för ett litet garvbröl så här på lördagsförmiddagen och då tänkte jag att Özz kunde vara den som fick roa mig.

Vad som helst där Özz Nujen är rolig, jag är inte kräsen.

Någon?

Om du gillar rasistiska skämt där man hånar och förnedrar svenskar och deras kultur och traditioner så finns det en del klipp.
Citera
2020-02-01, 12:11
Medlem
Hård sågning även från PK-håll, miljöpartisten Nils Karlsson beskriver Özz Nujen som en långt under medioker ”humorist”:

Citat:
Nils Karlsson
@FilosofenNils
Özz Nûjen har fått en massa priser och utnämningar så 2020 är knappast första året i Sveriges historia som en långt under medioker ”humorist” prisas. Släpp det och gå vidare.
https://twitter.com/FilosofenNils/status/1221854166521470976
Citera
2020-02-01, 12:16
Medlem
Se och häpna över att denna fullblodsidiot har en egen tråd här. Har inget smaskigt att komma med när det gäller honom så jag bifogar en roast bara om honom.

https://www.youtube.com/watch?v=wuGZs6BEUjk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in