Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Det var trist att han blev skadad, men det kanske inte var så allvarligt? Körd vet jag inte, han är ju vår spelare så länge som han är i truppen, och jag tror inte Poya och Ferran beter sig som Norling och mobbar spelare. Visar han framfötterna på träningar osv så kan han säkert få speltid... som inhoppare, svårt att se han i startelvan.
Du menar om JJ kommer? Då blir det väl troligtvis JJ och Sana... men det är ju en konkurrenssituation, men vill vi spela Poya-boll så skall Sana vara i startelvan tycker jag, när han kom i somras gick han rätt ofta djupt ner i början och hämtade boll och visade vilken fin passningsspelare han är, från den positionen skulle han kunna vara en otrolig tillgång tror jag.
Ingen aning om hans skada faktiskt, har varit extremt tyst om den efter att läkaren sa att han aldrig varit med om en sådan skada tidigare i det första skedet.
Med körd menar jag givetvis inte utmobbad utan körd beträffande att ta en plats, det är ändå rätt många före i kön.
Såväl om JJ kommer som om varken Erling eller Hasse sticker. Vi kör Erling+Hasse med Sana i nuläget men med Paka tillbaka och en kommande JJ blir det trångt värre. Vem man ska peta är givetvis som du säger en konkurrenssituation men det är lite av risken av överflödets förbannelse. Vi har ju Noah och Titi med.
Sana kan absolut spela i en sådan roll, där beror det nog mycket på vad som sker ut dock. Kommer JJ och Erling samt Hasse stannar blir det tufft att ta en lägre position.