2020-01-31, 17:02
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Måste väl vara en del av dom 200 som droppat redan?
En del sållar ut sig själva efter ett tag pga det är ganska tråkigt.
Sedan åker en del ut av dom som inte sköter sig för som ny har man lite mer ögon på sig.
Skriver man lite mess ligger man i farozonen med att åka ut
Naturliga avgångar
2020-01-31, 17:33
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
En del sållar ut sig själva efter ett tag pga det är ganska tråkigt.
Sedan åker en del ut av dom som inte sköter sig för som ny har man lite mer ögon på sig.
Skriver man lite mess ligger man i farozonen med att åka ut
Naturliga avgångar

Ja, tänkte de med.
Är det någon som betalar skatt på detta som bor i Sverige, kan ni slänga iväg ett pm till mig då? Tänkte hur ofta betalar ni in skatt och egenavgifter?
2020-01-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenMorgan911
Vem vet?
Kanske har jag en ännu högre position?
Kanske har jag tillräckligt med IT-kunskap för att fiska fram era IP-nummer?
Kanske har jag jämfört dessa IP-nummer med era konton, och sitter med knappen över muspekaren för att inaktivera några?

Eller så kanske jag inte har gjort något av detta ovan. Eller?

Haha nu blev jag genuint nyfiken. Berätta gärna för mig hur du tänkt lösa folks IP-adresser. Wireshark fungerar inte för sådant här lolz
2020-01-31, 23:52
Medlem
Det finns en del riktiga tuffingar och experter i denna tråden, som att det vore något att sträva efter i en tråd på Flashback för att få nån form av egoboost.
Om ni bara visste

Over and out.
2020-02-01, 08:07
Medlem
Citat:
Det finns en del riktiga tuffingar och experter i denna tråden, som att det vore något att sträva efter i en tråd på Flashback för att få nån form av egoboost.
Om ni bara visste

Over and out.

Kul att du tittade förbi morgan, ska hädanefter försöka hålla en lika ödmjuk och avspänd ton som dig. Du föregår verkligen med gott exempel.
2020-02-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Kul att du tittade förbi morgan, ska hädanefter försöka hålla en lika ödmjuk och avspänd ton som dig. Du föregår verkligen med gott exempel.

Förlåt mig gurkan, hade tagit en Morgan för mycket igår.
Men allvarligt, det är som att jämföra att man t.ex. jobbar på Konsum och plockar upp varor.
Ska man tänka att man endast får några öre per upplockad vara, och lägga dom huller om buller i i kyldiskarna. Sedan förundras man om man får sparken, eller att många kunder slutar komma och handla där.
2020-02-01, 14:08
Medlem
Citat:
Förlåt mig gurkan, hade tagit en Morgan för mycket igår.
Men allvarligt, det är som att jämföra att man t.ex. jobbar på Konsum och plockar upp varor.
Ska man tänka att man endast får några öre per upplockad vara, och lägga dom huller om buller i i kyldiskarna. Sedan förundras man om man får sparken, eller att många kunder slutar komma och handla där.

Är väl ingen på väldigt länge i den här tråden som påstått att man ska skriva skitmeddelanden?

Det som vi diskuterat mest är ju att JH gnäller på precis varenda liten miss. Du kan skriva 2000 meddelanden på en vecka och råka ha, låt oss säga, 5 stavfel och få skit för det.

Tänk så här att du jobbar på, t.ex. Konsum och radar upp 2 000 varor fint i hyllan. Ett jäkla jobb eller hur? Bra jobbat tänker du kanske? Men nej 5 varor råkar stå två millimeter fel. Du får inget beröm från chefen utan du får en skarp tillsägelse. Blir du sugen på ditt jobb och mer motiverad då tänker du?
2020-02-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Är väl ingen på väldigt länge i den här tråden som påstått att man ska skriva skitmeddelanden?

Det som vi diskuterat mest är ju att JH gnäller på precis varenda liten miss. Du kan skriva 2000 meddelanden på en vecka och råka ha, låt oss säga, 5 stavfel och få skit för det.

Tänk så här att du jobbar på, t.ex. Konsum och radar upp 2 000 varor fint i hyllan. Ett jäkla jobb eller hur? Bra jobbat tänker du kanske? Men nej 5 varor råkar stå två millimeter fel. Du får inget beröm från chefen utan du får en skarp tillsägelse. Blir du sugen på ditt jobb och mer motiverad då tänker du?

Där håller jag med det till 100%!
2020-02-01, 15:15
Medlem
Citat:
Där håller jag med det till 100%!

I understand the captain Morgan to 110 % but Gurkan been 3 years at the ship 😉
2020-02-01, 17:30
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
I understand the captain Morgan to 110 % but Gurkan been 3 years at the ship 😉
Ingen merit att ha varit här i 3 år det är sanningen..Inte toppjobbet man vill berätta till ungarna direkt
2020-02-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Ingen merit att ha varit här i 3 år det är sanningen..Inte toppjobbet man vill berätta till ungarna direkt

För någon som Gurkan så blir inte livet så mycket bättre, han arbetar med sin stora passion. Det är få förunnat att kunna göra det. Alla är vi olika.
2020-02-02, 00:37
Medlem
DonLatinos avatar
Hur stor är chansen att man får sparken ifall de fortsätter gnälla på en? Jag menar, jag skiter i vad de säger så länge jag får behålla jobbet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in