Citat:
Jämförelsen haltar.
Jared Kushner har en kompetens och en utbildning och har jobbat för pengarna.
Fredsplanen kan man ju såga om man vill i nuvarande form, men jag tror inte att de räknat med att palestinierna skulle köpa den rakt av.
Den utgör dock ett underlag för fortsatta förhandlingar.
Han är helt enkelt ingen nolla, men jag kan hålla med om att det andas nepotism även här.
I Hunters fall handlar det om att han agerat ”målvakt” för en genomkorrupt oligark p.g.a. att hans efternamn består av fem bokstäver som i rätt ordning blir BIDEN. Om den som var dedikerad för uppgiften att bekämpa korruption i Ukraina i stället underblåser den och berikar sig själv är det naturligtvis mycket allvarligt.
Jag ser en viss skillnad mellan Hunter och Jared.
Hunter tycker jag faktiskt synd om på riktigt.
Killen verkar ha hamnat i kläm, och kan inte riktigt leva upp till förväntningarna.
Jag vill också passa på att understryka att jag inte på minsta sätt är någon Trump-anhängare.
Jag ser bara att denna debatt som präglas mer av grupptänkande än logik och opartiskhet enbart bidrar till splittring.
Jared Kushner har en kompetens och en utbildning och har jobbat för pengarna.
Fredsplanen kan man ju såga om man vill i nuvarande form, men jag tror inte att de räknat med att palestinierna skulle köpa den rakt av.
Den utgör dock ett underlag för fortsatta förhandlingar.
Han är helt enkelt ingen nolla, men jag kan hålla med om att det andas nepotism även här.
I Hunters fall handlar det om att han agerat ”målvakt” för en genomkorrupt oligark p.g.a. att hans efternamn består av fem bokstäver som i rätt ordning blir BIDEN. Om den som var dedikerad för uppgiften att bekämpa korruption i Ukraina i stället underblåser den och berikar sig själv är det naturligtvis mycket allvarligt.
Jag ser en viss skillnad mellan Hunter och Jared.
Hunter tycker jag faktiskt synd om på riktigt.
Killen verkar ha hamnat i kläm, och kan inte riktigt leva upp till förväntningarna.
Jag vill också passa på att understryka att jag inte på minsta sätt är någon Trump-anhängare.
Jag ser bara att denna debatt som präglas mer av grupptänkande än logik och opartiskhet enbart bidrar till splittring.
Eh, vad har han för utbildning i att medla?
Han är mäklare och tidningssnubbe. Har han ens högre utbildning överhuvudtaget?
"Following his father's conviction for fraud in 2005 and subsequent incarceration, Jared Kushner took over the management of his father's real estate company." (wikipedia)
Wow, han har verkligen arbetat för sina pengar...
Hunter har gått på Yale. ...