2020-01-31, 08:03
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Säg inte det. Jag tyckte att tom jag fick någon stressreaktion. Jag blev faktiskt deprimerad av att vara här i tråden och fick göra ett uppehåll ett tag. Jag mådde fysiskt/psykiskt dåligt när någon talade om det där som jag bara ville förtränga. Och alla pratade om det..... Hu. Det var som att FB var en stor fabriksbyggnad där jag irrade omkring och försökte komma undan. Jag ville inte möta någon som började prata med mig om det där med "kniven". Att det bara var att lägga ner laptoplocket tänkte jag aldrig på. Jag var så inne i det där så att det blev till smärtsam verklighet.

Lite tråkigt så har början av tråden blivit väldigt hårt bantad.
Men vi minns nog alla dessa fruktansvärda vändningar ändå som man knappt kunde ta till sig.
Inte för mordoffrets skull och inte för Raket-Madsen skull heller. Att något spårat ut på ubåten var man beredd på men den fasansfulla sanningen att han styckat och skändat kroppen det var så fasansfullt. Så svårt att ta in. Och det var ju bara början för att sedan bara bli värre och värre.
Tänk när praktikanter som haft Madsen som hjälte i kanske flera år insåg att han var...en sexualsadist ...och mördare. Då måste ju avgrunden ha öppnats framför deras fötter. Så jag förstår om de lider av posttraumatisk stress än idag.

Det gick en masspsykos genom den här tråden ett tag. Vi var många som blev mer intresserade av ämnet (fast från olika "håll") än vad som var riktigt hälsosamt. Jag har inte varit med om något liknande sedan jag var med i en fanclub i tonåren. Det var faktiskt lite roligt också (missförstå mig rätt) att få vara del av något sådant igen!

Det som blev kvar för mig, är att jag lärde mig en massa om teknik och fysik - och då särskilt relaterat till ubåtar och raketer - som jag aldrig skulle ha lärt mig annars. Sådant är positivt - världen växer ut ett litet stycke till, för varje nytt ämne man intresserar sig för.

...samt att jag numera faktiskt arbetar som professionell översättare tyska-svenska. Det hade aldrig hänt utan "tysken"!
Citera
2020-01-31, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
En mer än ett år gammal bild på några polishundar? Varför var det relevant nu, menar du?

Det beror ju på att han inte får vara i metallverkstaden ännu. (Det har jag från en säker insider-källa.) Synd kan jag tycka, för M borde ha kunnat lära slynglarna där ett och annat om metallkonstruktioner, svarvning, fräsning, svetsning o.s.v.. Tysken sa ju att M var en "svetsare av Guds nåde". Det är synd att inte utnyttja den kompetensen. Om M skulle ha den motivationen att han kanske blir fri tidigare om han gör bra ifrån sig i fängelset, så skulle han kanske kunna koppla på lite av "Raket-Madsens" karisma... som en bra lärare behöver ha. Särskilt den som ska undervisa slynglar, som sagt...
Det är inte "slynglar" som sitter på Madsens avdelning. Det är Lundin & Co. Mördare,,styckmördare, etc. Även om du fortfarande vurmar för din älskling (varför blir jag inte förvånad?) så bör du nog nämna dem vid deras rätta epitet. De sitter inte för ringa narkotikabrott. Det är livstidare som med glädje skulle våldta både din syster och din mor för att därefter långsamt döda dom, stycka dom och slänga resterna till sin hund.
Citera
2020-01-31, 08:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det beror ju på att han inte får vara i metallverkstaden ännu. (Det har jag från en säker insider-källa.) Synd kan jag tycka, för M borde ha kunnat lära slynglarna där ett och annat om metallkonstruktioner, svarvning, fräsning, svetsning o.s.v.. Tysken sa ju att M var en "svetsare av Guds nåde". Det är synd att inte utnyttja den kompetensen. Om M skulle ha den motivationen att han kanske blir fri tidigare om han gör bra ifrån sig i fängelset, så skulle han kanske kunna koppla på lite av "Raket-Madsens" karisma... som en bra lärare behöver ha. Särskilt den som ska undervisa slynglar, som sagt...
Madsen är på Herstedvester som intern och inte nån som gått en svetskurs.
Det finns utbildade lärare på plats, det räcker fullständigt.

Det är väldigt bra att de har hög säkerhetsnivå och han blir inte fri tidigare oavsett om han så byggde en ubåt i verkstan.

Hans karisma är fejk. Absolut inget eftersträvansvärt.

Sluta fascineras av Madsens röv och inse att han är en pervers megastörd psykopat.
Citera
2020-01-31, 08:07
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är inte "slynglar" som sitter på Madsens avdelning. Det är Lundin & Co. Mördare,,styckmördare, etc. Även om du fortfarande vurmar för din älskling (varför blir jag inte förvånad?) så bör du nog nämna dem vid deras rätta epitet. De sitter inte för ringa narkotikabrott. Det är livstidare som med glädje skulle våldta både din syster och din mor för att därefter långsamt döda dom, stycka dom och slänga resterna till sin hund.

...och i så fall är det ännu viktigare att de sätts i arbete. "Idle hands are the Devil's workshop", vet du väl!
Citera
2020-01-31, 08:11
Medlem
develis avatar
Citat:
I Merwinnas värld är de slynglar och WT. Madsen minglar tydligen i en finare klass
Citera
2020-01-31, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I Merwinnas värld är de slynglar och WT. Madsen minglar tydligen i en finare klass
Det är nog så. Inte många har tillträde till dom kretsarna. Enkelrum med all inklusive..
Citera
2020-01-31, 08:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Det är nog så. Inte många har tillträde till dom kretsarna. Enkelrum med all inklusive..
Madsen har bara en släng av psykopati, som nån övergående influensa han drog på sig ute till havs 10 augusti.
Han är i huvudsak svetsare. Han kan lära de andra slynglarna som sitter på livstid.
Trippel och styckmördaren Lundin.
Knudsen, Christensen,...

Conevski har suttit 35 år nu, han har nog redan lärt sig svetsa innan karisma-Madsen anlände.

Edit.
Amagermannen, Lundin och Madsen kanske äter frukost ihop. Undrar hur deras kallprat låter.
Senast redigerad av develi 2020-01-31 kl. 09:22.
Citera
2020-01-31, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Madsen har bara en släng av psykopati, som nån övergående influensa han drog på sig ute till havs 10 augusti.
Han är i huvudsak svetsare. Han kan lära de andra slynglarna som sitter på livstid.
Trippel och styckmördaren Lundin.
Knudsen, Christensen,...

Conevski har suttit 35 år nu, han har nog redan lärt sig svetsa innan karisma-Madsen anlände.

Edit.
Amagermannen, Lundin och Madsen kanske äter frukost ihop. Undrar hur deras kallprat låter.
Oj! Ja du, där kan man trigga igång fantasin. Tror knappast det är raketforskning de pratar om. Ingen av dom är några genier. Inte med tanke på att Madsen försökte sänka en torso med små aluminiumrör. Jag garvade högt när jag läste det när det begav sig.
Citera
2020-01-31, 11:40
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Oj! Ja du, där kan man trigga igång fantasin. Tror knappast det är raketforskning de pratar om. Ingen av dom är några genier. Inte med tanke på att Madsen försökte sänka en torso med små aluminiumrör. Jag garvade högt när jag läste det när det begav sig.

Jag har aldrig förstått grejen med dom där aluminiumrören. Vad höll han på med där Madsen?
Citera
2020-01-31, 12:32
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jag har aldrig förstått grejen med dom där aluminiumrören. Vad höll han på med där Madsen?

Note to myself, försökte han göra det omöjligt att magnetfiska efter henne? (googla magnetfiske)
Aluminium är ju inte magnetiskt.
Nyckelpiparna han också använde som sänke var rostfria och därför inte magnetiska.
Kommer ihåg att jag tänkte att nyckelpipor är mycket dyra och inte så logiska att använda som sänke.
Citera
2020-01-31, 13:07
Medlem
Citat:
De var ju ihåliga och lätta att trä snören genom och binda fast rören vid kroppen. Vad han inte tänkte på, den där raketforskaren, var att aluminium är väldigt lätt material. T o m jag begriper det som inte pysslar med fysik.
Citera
2020-01-31, 13:47
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Nyckelpiparna han också använde som sänke var rostfria och därför inte magnetiska. Kommer ihåg att jag tänkte att nyckelpipor är mycket dyra och inte så logiska att använda som sänke.

Vad är "nyckelpipor"? Har inte stött på det ordet tidigare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in