2020-01-29, 23:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nänä. Då ska jag förklara det väldigt enkelt.

En del män, en hel del män, verkar ha problem med att förstå att deras lust inte är likamed en rättighet att ha sex. Dessa skiter i ifall den de har sex med vill det eller inte, och har inga bekymmer med att bortse från andra partens eventuella lidande.
Detta skapar givetvis övergrepp och problem i samhället. Och eftersom det verkar saknas både vilja och förmåga att kontrollera driften så behöver den kontrolleras av utomstående parter genom div.lagar.

Kul att smygfascisten nu kommit ut ur garderoben och erkänner att du vill att att staten ska rota i samtyckande vuxna människors underliv. Nu borde du fatta varför jag avskyr svenska kvinnor. Ni är fan inte kloka.
Citera
2020-01-29, 23:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kul att smygfascisten nu kommit ut ur garderoben och erkänner att du vill att att staten ska rota i samtyckande vuxna människors underliv. Nu borde du fatta varför jag avskyr svenska kvinnor. Ni är fan inte kloka.

Jag förstår precis varför du avskyr svenska kvinnor. Det är helt givet att de inte vill vara i närheten av en man som du, och eftersom de inte måste så slipper de.
Och då blir det bakvänt i din förkympta hjärna, så då är det plötsligt du som avskyr dem
Senast redigerad av Moment22x22 2020-01-29 kl. 23:41.
Citera
2020-01-29, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Men det kan kvinnor? Styckmördare och gängkriminella belönas rikligen med ung och fin fitta. How come?

Lycka till att som kvinna kontrollera mäns sexualitet. I synnerhet nu när vi har fullt av musslor som förökar sig i Sverige. Sossarnas röstboskap. Förstår du varför polisen har börjat nedprioritera sexuella övergrepp? Klanväljarna blir sura. Att åtala är ju rasism.

Fråga inte mig, jag tillhör inte kategorin ovan. Du kan fråga den typ av WT som du träffar, de kan nog svara bättre på den frågan.
Citera
2020-01-29, 23:59
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

En del män, en hel del män, verkar ha problem med att förstå att deras lust inte är likamed en rättighet att ha sex. Dessa skiter i ifall den de har sex med vill det eller inte, och har inga bekymmer med att bortse från andra partens eventuella lidande.
Detta skapar givetvis övergrepp och problem i samhället. Och eftersom det verkar saknas både vilja och förmåga att kontrollera driften så behöver den kontrolleras av utomstående parter genom div.lagar.

Ok, så sexköp måste förbjudas eftersom det finns våldtäktsmän...?

Citera
2020-01-30, 00:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag förstår precis varför du avskyr svenska kvinnor. Det är helt givet att de inte vill vara i närheten av en man som du, och eftersom de inte måste så slipper de.
Och då blir det bakvänt i din förkympta hjärna, så då är det plötsligt du som avskyr dem

Vilken förlust att världens en promille mest inskränkta individer inte klarar av sanningen om könen. Det vill säga svenska feministkvinnor. Ynkligt. Svenska kvinnor är inte kvinnlighetens epicentrum, och ni håller på att hamna i vanrykte nationellt och internationellt. På goda grunder.

Vad tror du män föredrar av följande?

Västerländska kvinnor av idag:

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/27/14/27091AAB00000578-3014124-image-m-32_1427466689353.jpg

Asiatiska kvinnor av idag:

http://i0.wp.com/asiansexiestgirls.com/wp-content/uploads/2013/10/Red-hair-Asian-bitch-has-taken-off-her-clothes-to-pose-nude-on-the-beach.jpg

https://img.ifun01.com/images/2017/06/05/04/4526_eQjr4j_QIxRfQ.jpg

http://ntry.com/data/editor/1606/6468424af92a821eb24433c02fe53415_VNMrQnEQefKhhwYsR .jpg
Senast redigerad av WordWarrior 2020-01-30 kl. 00:18.
Citera
2020-01-30, 00:09
Medlem
Citat:

Givetvis är det ingen rättighet för män att våldta, däremot borde det vara en rättighet att få köpa sex av någon som frivilligt säljer.
Citera
2020-01-30, 00:20
Medlem
Citat:

"En hel del kvinnor verkar inte förstå och ha problem med att deras lust inte är lika med en rättighet. Tyvärr stödjer statsapparaten dessa kvinnor. Dessa kvinnor skiter fullständigt i det lidande, emotionellt, socialt, ekonomiskt som deras viftande med fittan innebär."

Ska vi säga så, lärarinnan?
Senast redigerad av totalattack 2020-01-30 kl. 00:23.
Citera
2020-01-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Givetvis är det ingen rättighet för män att våldta, däremot borde det vara en rättighet att få köpa sex av någon som frivilligt säljer.
När man har världens mest snäva sexbrottslagar är det befängt att påstå att det skulle vara en rätt för män att våldta. Förstå det, i djupet, hur sjuka dylika debattörer är. Det handlar om psykotiska tillstånd.
Citera
2020-01-30, 06:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ok, så sexköp måste förbjudas eftersom det finns våldtäktsmän...?

Nej men lilla hjärtat, det var väl inte vad jag skrev? 🤔
Citera
2020-01-30, 06:23
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
"En hel del kvinnor verkar inte förstå och ha problem med att deras lust inte är lika med en rättighet. Tyvärr stödjer statsapparaten dessa kvinnor. Dessa kvinnor skiter fullständigt i det lidande, emotionellt, socialt, ekonomiskt som deras viftande med fittan innebär."

Ska vi säga så, lärarinnan?

Njä. Jag säger inte så, du får stå för vad du säger och så står jag för vad jag säger.
Citera
2020-01-30, 06:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du är en labil människa. Du ändrar åsikt beroende på humör, och kan inte tas på allvar överhuvudtaget. Sexualfascist.

Nej nej nej min horherre, du har missuppfattat helt och hållet.
Labilitet har ingenting med ett häftigt humör att göra, sålänge det handlar om kort stubin och att reagera på oförrätter.
Då får vi avskriva vääldigt många män som reagerar med ilska och våld för labila. Det vill du väl inte?
Citera
2020-01-30, 07:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Nej nej nej min horherre, du har missuppfattat helt och hållet.
Labilitet har ingenting med ett häftigt humör att göra, sålänge det handlar om kort stubin och att reagera på oförrätter.
Då får vi avskriva vääldigt många män som reagerar med ilska och våld för labila. Det vill du väl inte?

Jaså? Du skriver om nödvändig reglering av manlig sexualitet. Ska sexköp mellan samtyckande vuxna vara lagligt eller inte? Du kan inte både ha kakan och äta den beroende på humör.

Hur ska den här regleringen gå till menar du, utöver de andra lagar som redan finns på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in