2019-11-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vad tror du att mannen helst vill ha,

a) en fin bostad tillsammans med en tant?

b) ett tält i skogen tillsammans med en snygg 18 åring?

2) Kvinnor bryr sig om saker som bostad och blah blah, män bryr sig om att knulla kvinnor som är unga och snygga.

3) Den dagen din man får chansen att ha sex med en snygg yngre kvinna är det över för dig. Din utbildning, ditt jobb, din personlighet -> allt är 0 värt jämfört med en tjej som är ung och snygg.
Fungerande män väljer självfallet en bra och trevlig bostad framför att bo på härbärge eller mammas källare för en timmes sex med snygg 18-åring uppväger självfallet dygnets övriga timmar
Citera
2019-11-11, 17:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fungerande män väljer självfallet en bra och trevlig bostad framför att bo på härbärge eller mammas källare för en timmes sex med snygg 18-åring uppväger självfallet dygnets övriga timmar

1) En timmes sex med en snygg 18 åring uppväger allt. Mannens bostad, hans jobb, relationen till hans barn, det är evolutionärt, män kan inte hjälpa det.

2) Den enda anledningen till att din man inte har dumpat dig är att han inte han inte har fått chans på en yngre kvinna (hon behöver inte ens vara snygg btw).
Citera
2019-11-11, 17:09
Medlem
Citat:
1) En timmes sex med en snygg 18 åring uppväger allt. Mannens bostad, hans jobb, relationen till hans barn, det är evolutionärt, män kan inte hjälpa det.

2) Den enda anledningen till att din man inte har dumpat dig är att han inte han inte har fått chans på en yngre kvinna (hon behöver inte ens vara snygg btw).
Att sex är det enda som betyder något för din man är knappast något som gäller fungerande män som kan försörja sig själv.
Varför skaffar du en massa barn när han skulle lämna dem om en ung snygg tjej med en mamma som vill försörja henne och din man dök upp
Citera
2019-11-11, 17:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att sex är det enda som betyder något för din man är knappast något som gäller fungerande män som kan försörja sig själv.

1) Min man har redan en snygg och sexuell kvinna så det är ingen big deal för honom.

2) Men tänk på alla män som aldrig har haft en snygg tjej. Som aldrig har fått knulla en het tonåring. För dem är det ganska illa.

Citat:
Varför skaffar du en massa barn när han skulle lämna dem om en ung snygg tjej med en mamma som vill försörja henne och din man dök upp

1) Det är en service som jag erbjuder: "titta jag kan ge dig många barn"

2) Dessutom är ingen lika bra som jag.
Citera
2019-11-11, 17:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, så länge det inte finns bordeller med unga sötnosar som män kan tvinga sig på så har män inget vidare ansvar för om de våldtar, tafsar eller lättare misshandel av kvinnor.

Grovt och dödligt våld bör man dock ha ansvar för även om det inte finns bordeller.

Men då kan man skylla på sina psykoser istället.

Javisst. För dem som inte har utvecklat en ansvarskänsla går det alltid fint att skylla på någon annan. Detta alldeles oavsett vad saken gäller.
Citera
2019-11-11, 17:52
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Javisst. För dem som inte har utvecklat en ansvarskänsla går det alltid fint att skylla på någon annan. Detta alldeles oavsett vad saken gäller.

Va? Vad är nu detta för påhopp? Hur menar du nu? Jag förstår inte?

Är det bordeller du menar eller menar du något annat?

Jag menar, finns det inte en bordell att köpa sex på i närheten så uppstår givetvis en massa problem som givetvis kvinnor är ansvariga för. Brist på sex blir man som ett barn och kan inte ansvar. Motivationen försvinner.

Kan man få en förklaring av lilla fröken, tack?
Citera
2019-11-11, 17:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Va? Vad är nu detta för påhopp? Hur menar du nu? Jag förstår inte?

Är det bordeller du menar eller menar du något annat?

Jag menar, finns det inte en bordell att köpa sex på i närheten så uppstår givetvis en massa problem som givetvis kvinnor är ansvariga för. Brist på sex blir man som ett barn och kan inte ansvar. Motivationen försvinner.

Kan man få en förklaring av lilla fröken, tack?

Jag menar mest bara exakt vad det står. Om man inte upplever någon egen ansvarskänsla för någonting omkring en så finns det ju alltid någon annan att skylla på.
Det måste vara ganska skönt för de personer som alltid har någon att skylla på.
Jag har det inte, och drunknar ibland av ansvarskänsla och dåligt samvete. Livet är orättvist.
Citera
2019-11-11, 18:02
Medlem
Citat:
1) Min man har redan en snygg och sexuell kvinna så det är ingen big deal för honom.

2) Men tänk på alla män som aldrig har haft en snygg tjej. Som aldrig har fått knulla en het tonåring. För dem är det ganska illa.

1) Det är en service som jag erbjuder: "titta jag kan ge dig många barn"

2) Dessutom är ingen lika bra som jag.
Du ser inte ut som en ung tjej
Vem som helst kan skaffa en massa barn dessutom lämnar mannen sin stora barnaskara för ung snygg tjej eftersom män är ointresserade av att ha barn. Har hört att somliga ynglar av sig oavbrutet så att de aldrig behöver arbeta eftersom de ser till att föda barn med ca 1,5 års mellanrum
Citera
2019-11-11, 18:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag menar mest bara exakt vad det står. Om man inte upplever någon egen ansvarskänsla för någonting omkring en så finns det ju alltid någon annan att skylla på.
Jag har det inte, och drunknar ibland av ansvarskänsla och dåligt samvete. Livet är orättvist.

Jo det framgick tydligt när Merapi vägrade att medge att hon hade något som helst ansvar för den politik hon röstat fram. Vissa är helt enkelt inte mogna att acceptera ansvar och borde kanske omyndigförklaras och därmed förlora rösträtten.
Citera
2019-11-11, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej men för dig verkar det vara helt otänkbart...

Bra då kan du låta kvinnor få gå igång på att sälja sex om de vill det, tack

Det är inte jag som försöker kontrollera och begränsa folk här, det är du.

Jag tror de flesta sexköpande "snubbar" förstår att sexsäljaren huvudsakligen gör det för pengarna - precis som massor av civila kvinnor gör.

Att du likställer köpa sex med att våldta, tvinga och hota säger en del om hur sjuk i huvudet du är. Det finns inte en hora i världen som har den minsta respekt för dig och dina korkade åsikter, så du vet.
Nåja, vi har ju både over-unity och Babianen som de stora sanningssägarna i denna tråd, over-unity som berättar hur bra det är att köpa sex för att få våldta, tvinga och hota fattiga flickor och Babianen hur kvinnor drömmer om att få bli köpta, våldtagna, tvingade och hotade.

De vet väl vad de talar om eller hur?
Citera
2019-11-11, 18:25
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nåja, vi har ju både over-unity och Babianen som de stora sanningssägarna i denna tråd, over-unity som berättar hur bra det är att köpa sex för att få våldta, tvinga och hota fattiga flickor och Babianen hur kvinnor drömmer om att få bli köpta, våldtagna, tvingade och hotade.

Det har jag missat, kan du citera?
Citera
2019-11-11, 18:29
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Jo, det är faktiskt mentalt frigörande att skylla på någon när man vet att det är sant. Jag tror att du försöker vara lite bitchig mot mig nu.

Vems fel är det att män inte får sex?

Vems fel är det att det inte finns bordeller?

Nå?

Hur ska du utvecklas mentalt utan sex? Nej, just det, du blir som ett barn.

Inser du inte att det är kvinnors fel att män inte får sex?

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Om kvinnor tillåter att andra kvinnor säljer sex frivilligt på bordellen behöver de inte bli våldtagna, tvingade och hotade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in