2020-01-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashtaroth2
Varför slåss då? all homosexualitet är byggd i tanken att stänga deras gener.

Vi har haft denna diskussionen tidigare.....kommer du ihåg?

Nej, no recall but all in favor. Det finns inga män i Sverige. De som anser sig vara män bär en stor penningpung. Och, ja kvinnor suktar
Citera
2020-01-29, 20:20
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak
Man kan alltid lita på dig att du saknar all form utav verklighetsförankring.
Är väl snarare så att ni gnälliga män som sitter här på nätet o lipar dygnet runt för att alla ska veta vilka tuffa nassar ni är mest påminner om det svagare könet?

Känns inte så manligt heller med sidbena där man försöker efterlikna Hitler. Galningens sexualitet kan starkt ifrågasättas också.

Men skärp dig. Du ser väl sarkasmen där eller rent av trollandet. Vem fan skriver ens så

Känns som hela tråden är en bluff.
Fejk (egentligen feminister) som överdriver i sina uttalanden om vad som är manligt och inte så vi som verkligen är trötta på fjolleriet i dagens samhälle, framstår som grottmänniskor, korkade och nazister.

Mycket av det som skrevs i trådstarten stämmer. Det som kommer efteråt, not so much.

Svenska män är överlag extremt lugna och toleranta. Sverige utsågs nyligen till världens mest bögvänliga land.

Alltså numero UNO !
Finns ju så klart anledning till detta, speglas väldigt klart i samhället vi lever i idag här.
Citera
2020-01-29, 20:22
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Trollar du eller har du rymt från nåt mentalsjukhus? Eller man kanske har tillgång till internet på klinikerna nu mera?

Trollar så klart
Egentligen en feminist som sitter och skriver det där
Citera
2020-01-29, 20:24
Medlem
Citat:
En merit om något......😆.......alla dessa tankar ägs utav oss.

Upp ner vänster höger......

Du är rolig Jonny boy.

Klart jag är. Negern var och är en vän. Han är bland de spetsledande inom organisk och mekanisk forskning inom amputerade lemmar. Min översättning. Han utvecklade programchipen. Han bor i Zurich.
En tjej som knullade honom uppgav att Svenska kukar är mycket små
Citera
2020-01-29, 20:36
Medlem
Akademiker män är oftast väldigt mesiga. Mest beror det väl på den politiska genomsyrade universiteten som ska präglas av hbtq vänlig propaganda samt nyfeminism.
Citera
2020-01-29, 20:38
Medlem
TrueCs avatar
Håller med om att många saknar maskulinitet numer. Men å andra sidan så var vi apor innan urminnes tider, utveckling behövs! Tror att om 100 år tid kanske det finns en balans där man inte behöver vara en skogshuggare för att vara maskulin
Citera
2020-01-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Men skärp dig. Du ser väl sarkasmen där eller rent av trollandet. Vem fan skriver ens så

Känns som hela tråden är en bluff.
Fejk (egentligen feminister) som överdriver i sina uttalanden om vad som är manligt och inte så vi som verkligen är trötta på fjolleriet i dagens samhälle, framstår som grottmänniskor, korkade och nazister.

Mycket av det som skrevs i trådstarten stämmer. Det som kommer efteråt, not so much.

Svenska män är överlag extremt lugna och toleranta. Sverige utsågs nyligen till världens mest bögvänliga land.

Alltså numero UNO !
Finns ju så klart anledning till detta, speglas väldigt klart i samhället vi lever i idag här.

Han skriver alltid såna saker. Någon sarkasm är det inte tal om.
Men jag håller med dig i sak, vem skriver så? Jo han.
Citera
2020-01-29, 20:46
Medlem
Citat:
Det tog en himla tid må jag säga pojk....men det kan inte vars lätt med alla virus som härjar i dina trakter.

🙅‍♂️~~~

Var redo alltid redo. Kuken står som ett hammarskaft. Nej, nu blev jag lite för poetisk. Min hemvaro plågas överdrivet av viruset. Annars var det med killa mig på killemanjaro i håknäs. Män och då menar jag män.
Citera
2020-01-29, 21:01
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak
Han skriver alltid såna saker. Någon sarkasm är det inte tal om.
Men jag håller med dig i sak, vem skriver så? Jo han.
Det blir alltid bäst när man blandar lite humor och allvar. Jag är väldigt nöjd med mitt inlägg, det var ett magslag på hela PK-sekten. Jag lyckades i två korta meningar trotsa hela värdegrundsdiktaturen, avslöja agendan och ge en ledtråd till vilka som ligger bakom. Men inlägg som mina ligger långt över din nivå. Du kan inte relatera till dem för du är mitt inne i PK-dimman.
Citera
2020-01-29, 22:01
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Klart jag är. Negern var och är en vän. Han är bland de spetsledande inom organisk och mekanisk forskning inom amputerade lemmar. Min översättning. Han utvecklade programchipen. Han bor i Zurich.
En tjej som knullade honom uppgav att Svenska kukar är mycket små

Vad konstigt då att medelkuken i Sverige är större än samtliga länder i exempelvis Mellanöstern.
Citera
2020-01-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ord och inga visor....du måste vara en stor man antar jag?

Är du en stor man Jonny Boy?

Ja. Mensa 139. 90 kg bodyfat 15. Kuk rak och fin 19 cm stenhård.
Citera
2020-01-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Vad konstigt då att medelkuken i Sverige är större än samtliga länder i exempelvis Mellanöstern.

Han var ju neger. Visserligen inte Ghana men tjejerna är sugna ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in