Citat:
Ursprungligen postat av
PepeThaFrog
Nej nu för tiden är det väl nån gång i månaden, men förr så var det ju varje helg och ett tag varje dag men det verkar inte spela nån roll om jag hållt på en månad i sträck eller om jag varit borta från allt i 6månader. Har samma inverkan på mig ändå, blir aldrig "tjackad" utan får nästan samma rus som om jag skulle tagit en holk, sätter mig glor på film och bara chillar och är småmysig i hela kroppen.
Tar jag både en holk och tjack så slutar det oftast med en timmes tupplur..
Hmm, lider lite av samma ''problem'' trots att jag är rätt färsk på tjack. Har brukat drogen vid 5 tillfällen totalt, och har absolut inga problem att sova på den, eller snarare efter den. Har inte försökt sova ännu hög på tjack, men det känns som att jag utan problem hade kunnat somna åtminstone 2-3h efter sista nasala intag, helt utan AT.
Effekten från tjack är dessutom densamma för mig. Det är absolut ingen drog jag hade kunnat gå ut och klubba på, den funkar inte så för mig. Utan likt dig så är tjacket mer för att ligga i sängen och mysa lite, läsa lite forums, skriva lite med folk osv.