2020-01-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lusen21
EW kan säkert försvara sig själv, inget jag står för, känner henne bara o vet vem hon är till skillnad från vissa andra. Väldigt enkelt att motbevisa dig då det inte finns några anklagelser hos polisen om detta när det gäller Ew. Så frågan hoppar tillbaka åt dig, Dina bevis som aldrig kommer och du har aldrig nämnt vad för bevis eller något utan enbart skrivit dittan och dattan. Du kanske faktiskt borde bli Polis ”ainagris” Och kanske lära dig att bevismaterial måste finnas och Att ”förtal” existerar i denna värld , Då jag vet att detta som sagt polisanmält. Tack o Hej!

Du känner henne? Tror du att pedofiler går och skryter till sina vänner om sin läggning?
Citera
2020-01-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Du känner henne? Tror du att pedofiler går och skryter till sina vänner om sin läggning?

Word. Låt dom kriga på.. Konstigt att inte EW krigar om sitt eget rykte utan andra måste göra det åt henne

Som jag skrivit innan vet jag inte om hon är häktad för det eller släppt.
Men misstankar har funnits med bevis.
Kanske hon enbart hade vetskap om vad som pågått med barnen.
Lika jävla illa det.
Citera
2020-01-30, 21:01
Medlem
CA lägenhet tömdes i dag.
Förra veckan va civilsnuten där.
Citera
2020-01-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugomannen80

Undrar om de hittar fler grejer..

Fy fan, detta är så sjukt vidrigt så man kan inte fatta det.
Vad som nu är sant eller inte vet vi ju ej, men OM det nu verkligen har begåtts övergrepp på småbarn hoppas jag de hittat ALLT som kan bevisa det.

VAD SOM HELST utom kanske mord är bättre än det vi misstänker, om hon/de så hade våldtagit en vuxen människa, stulit från gamla, allt tänkbart, så hade det ändå varit bättre än att våldta ett jävla barn!!
Jag hoppas hon/de får ett helvete i eventuellt fängelse, vilket jag är säker på att de får trots att de troligtvis skulle hamna bland andra sexbrottslingar..

Som jag skrev tidigare tror jag utan tvekan att även de värsta av de värsta känner hat mot pedofilbrott.
Citera
2020-01-31, 10:04
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Undrar om de hittar fler grejer..

Fy fan, detta är så sjukt vidrigt så man kan inte fatta det.
Vad som nu är sant eller inte vet vi ju ej, men OM det nu verkligen har begåtts övergrepp på småbarn hoppas jag de hittat ALLT som kan bevisa det.

VAD SOM HELST utom kanske mord är bättre än det vi misstänker, om hon/de så hade våldtagit en vuxen människa, stulit från gamla, allt tänkbart, så hade det ändå varit bättre än att våldta ett jävla barn!!
Jag hoppas hon/de får ett helvete i eventuellt fängelse, vilket jag är säker på att de får trots att de troligtvis skulle hamna bland andra sexbrottslingar..

Som jag skrev tidigare tror jag utan tvekan att även de värsta av de värsta känner hat mot pedofilbrott.

Ja att manliga pedofiler får sitta på samma avdelning som likasinnade är väl helt klart, men hur är det för kvinnor. Finns det särskilda avdelningar för kvinnliga pedofiler?
Eller hamnar hon på Ystad tillsammans med t.ex. Johanna Möller?
Citera
2020-01-31, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skulle tippa på att hon bara är ännu en i raden av värdelösa mammor, födda på 90-talet, som inte orkar jobba och drömmer om rikedom - då kan några snabba femtusingar ett par musklick (pun) bort verka lockande.
Du är nog rätt nära sanningen där.
Citera
2020-02-01, 07:20
Medlem
Citat:

Hans bil har även varit borta i flera dagar, trodde han hade släppts faktiskt då den stått på samma plats sen han anhölls andra gången. Vad menar du med att dom tömde lägenheten ?. Husrannsakan eller en faktiskt tömning av hans grejer ?
Citera
2020-02-01, 07:54
Medlem
Dom tömde hennes lägenhet på möblerna.
Antar polis har det dom behöver därifrån.
Och lägenheten behöver hon inte längre.
Citera
2020-02-01, 08:07
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Snacka om att göra sig skyldig innan dom. Vanlig anledning till drog/kriminellt -återfall förövrigt, att sakna bostad när man muckar.

Appropå placering kvinnlig sex.brottsling så hamnar dessa också enskilt, tror jag. Hon lär ju dock behöva isolering om hon kört en våldtäktsproduktion med barn.
Förstår inte hur man kan leva med sig själv, eller i sin bostad, om en/den osar övergrepp på småbarn.
Senast redigerad av GoUoD 2020-02-01 kl. 08:09.
Citera
2020-02-01, 08:47
Medlem
Är åtal väckt än?
Citera
2020-02-01, 22:45
Medlem
Citat:
Du skriver att de tömde HENNES lägenhet men längre upp skriver du att de tömde CA s lägenhet. CA är hans initialer .
Citera
2020-02-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overwhat
Du skriver att de tömde HENNES lägenhet men längre upp skriver du att de tömde CA s lägenhet. CA är hans initialer .

CA bor såvitt jag vet inte i lägenhet, utan i villa. Om någon av de tre personer som omnämnts i den här tråden fått sin lägenhet tömd så borde det alltså vara CL eller EW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in