2020-01-28, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfakta
Vad menar du med att du var först med Skelleftehamnsmannen? Vet du vem han var?

Ja
Citera
2020-01-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja

Vet du varför han ville vara anonym?
Citera
2020-01-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Vet du varför han ville vara anonym?

För han är mördaren såklart.
Citera
2020-01-28, 15:12
Medlem
Det skulle varit intressant att veta ifall Ekman och Almsäter hann se något intressant, de verkar ju i varje fall ha varit ganska nära mordplatsen.

" Anders Ekman och Christofer Almsäter var vittnen till dödsskjutningen.
Vi hörde två skott och när vi kom fram var det blod överallt"

Jag tror att någon försökt få ut förhör med Ekman och Almsäter men inte lyckats.

https://drive.google.com/file/d/0BxuBxyn2s5hMMkdXY2VCUm1ObDA/view
SVD 19860301
Sidan 2
Citera
2020-01-28, 17:49
Medlem
Kan Ebbe på Amerikansk/ciaaktigt vis ställt upp med stjärten till de överordnade inom Bonnier och av bankmaffian kanske utnyttjats av någon med en örn på bröstet sen fått en raketkarriär placerats hos Palme för att förföra och påverka ge ut hemlig info till medierna och bankmaffian lite såsom Epstein arbetade/arbetar med kungahus kändisar mm?
Med de länkar jag postat och det vi vet hur de arbetar verkar det inte omöjligt
Arbetar Säpo för svenskarna eller för bankmaffian Ja Säpo är ju underställda sossarna som är skapade av bankmaffian så då vet vi hur vänskapsbanden ser ut.
lite skön jazz https://www.youtube.com/watch?v=G07fKbE7exY&list=RDCtnwklxPA04&index=2
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-01-28 kl. 17:56.
Citera
2020-01-28, 19:09
Medlem
DVDetektivens avatar
Citat:
Mao menar du svarten. Alltså visst kan han ha varit det, men jag ser flera saker som talar mot, framförallt hans brottshistoria. Om han var psykopat, alltså från födseln hjärnförändringar och inte sociopat som formar liknande beteende pga uppväxtmiljö, så tror jag inte han var kapabel att komma undan så som mördaren gjorde.
Citera
2020-01-28, 19:10
Medlem
DVDetektivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Kan Ebbe på Amerikansk/ciaaktigt vis ställt upp med stjärten till de överordnade inom Bonnier och av bankmaffian kanske utnyttjats av någon med en örn på bröstet sen fått en raketkarriär placerats hos Palme för att förföra och påverka ge ut hemlig info till medierna och bankmaffian lite såsom Epstein arbetade/arbetar med kungahus kändisar mm?
Med de länkar jag postat och det vi vet hur de arbetar verkar det inte omöjligt
Arbetar Säpo för svenskarna eller för bankmaffian Ja Säpo är ju underställda sossarna som är skapade av bankmaffian så då vet vi hur vänskapsbanden ser ut.
lite skön jazz https://www.youtube.com/watch?v=G07fKbE7exY&list=RDCtnwklxPA04&index=2
Ebbe var troligen involverad i nya ib. Eventuellt ssi
Citera
2020-01-28, 19:21
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:

Bevisa att Svartenbrandt är Skelleftehamnsmannen

Intressant
Citera
2020-01-28, 19:47
Medlem
Basfaktas avatar
Citat:
Ja

Vad heter/hette han då? Du vet att han var GM?.
Citera
2020-01-28, 19:47
Medlem
Bjornhagens avatar
Det som jag tycker skaver i MOP-fallet är polisinspektör Rolf Dahlgrens berättelse. Han har till flera personer berättat om hur han plockade upp Hans Holmer i Falun alt Borlänge och sedan under mordkvällen skjutsade runt honom i Stockholm. Hans Holmer hävdar att han sov på ett Scandic-hotell i Borlänge under kvällen och anlände till Stockholm dagen efter d.v.s. lördag förmiddag. Vem ljuger och i så fall varför?
Citera
2020-01-28, 20:26
Medlem
Citat:

Så det är någon annan som skrev breven och teckningen eller hur då?
Citera
2020-01-28, 21:11
Medlem
DVDetektivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornhagen
Det som jag tycker skaver i MOP-fallet är polisinspektör Rolf Dahlgrens berättelse. Han har till flera personer berättat om hur han plockade upp Hans Holmer i Falun alt Borlänge och sedan under mordkvällen skjutsade runt honom i Stockholm. Hans Holmer hävdar att han sov på ett Scandic-hotell i Borlänge under kvällen och anlände till Stockholm dagen efter d.v.s. lördag förmiddag. Vem ljuger och i så fall varför?
Dahlgren är endera mytoman, alkoholist eller talar sanning. Blir inte klok på honom känns som villospår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in