Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Tycker Jallow är en skitspännande värvning av Blåvitt. Ska bli kul att se hur han coh Aiesh gör ifrån sig.
Och btw, nya stället Blåvitt hade var riktigt cleant med.
Ingen garanti att han får spela HB, Holm har bevisat att han är att räkna med. Sedan kan kanske Jallow även spela ytter, det skulle säkert Holm också kunna göra(Poya tycker iaf det) så vid avstängningar eller skador skulle dom kunna agera backup.
Nu i träningsmatchen fick Jallow spela VB(bytte med Werner), han kan spela på båda kanterna. Holm bytte med Toko och spelade HB. Det känns som att Holm är en kille för startelvan tycker jag, och jag hoppas Poya också anser det.
Holms första match från start förra året var för övrigt mot Palle... och jag skulle väl säga att Holm vann den matchen i matchen.
https://www.gp.se/sport/fotboll/f%C3%B6rsta-starten-f%C3%B6r-bl%C3%A5vitt-talangen-hyllas-av-paulinho-1.18691558
Citat:
Första starten för Blåvitt-talangen – hyllas av Paulinho
FotbollFörsta allsvenska starten.
I ett derbyt – mot Paulinho.
– Jag fick ett litet lyckorus, säger Emil Holm, 19, som hyllades av sin motståndare efteråt.
[...]
Stället är bara ett försäsongsställ, kommer nya grejer senare, det ser väl dock helt ok ut.