2020-01-26, 16:30
Medlem
ni som kör iptv. Använder ni vpn ? Tycker de står lite här å där att man inte ska köra vpn.

Eller beror de på vilken leverantör man använder?
2020-01-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Står klart och tydligt "Live during events only" på Dplay. Dom är nog nedprioriterade när det inte är live match tänker jag?

När det inte sänds något kan det ju inte buffra?

Buffrade inget igår kväll när jag testade efter att en här inne hade haft problem.
2020-01-26, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurrayHewitt
Kör GSE IPtv på iPad och på LGs webos. Har du nåt tips?

Tror att detta Nordicone, står i alla fall så på typ den här barnsångskanlen och så där.

Kör själv inte med nån av dom men du bör ju kunna "refresha" din playlist.

Har du "movietime" kanalerna?
2020-01-26, 17:06
Medlem
MurrayHewitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Har du "movietime" kanalerna?

Tror inte det? Har ju Live och movies men inget som heter movietime vad jag kan se.
2020-01-26, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurrayHewitt
Tror inte det? Har ju Live och movies men inget som heter movietime vad jag kan se.

MovieTime kanalerna ligger i den vanliga kanallistan.
Efter TV12.

Du vet inte var du köpte ditt abonnemang ifrån?
2020-01-26, 17:26
Medlem
MurrayHewitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
MovieTime kanalerna ligger i den vanliga kanallistan.
Efter TV12.

Du vet inte var du köpte ditt abonnemang ifrån?
Ah då har jag nog inte Nordicone i alla fall då gissar jag? Får kolla med min åf.

Tack för hjälpen i alla fall!
2020-01-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granbo
Risk att bli hackad med desse 2 tyvärr.
STB Emulator
Kodi (bara med addon: Stalker)

Men vill ni ta risken att bli av med allt kör på.

LOL vad är det för dynga du sprider?

Kodi: Världens största mediacenterapp som funnits sedan år 2002 (hette då XBMC).

StbEmu Pro: Kändaste och bästa MAG box emulatorn.

Båda är totalt säkra.
2020-01-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
LOL vad är det för dynga du sprider?

Kodi: Världens största mediacenterapp som funnits sedan år 2002 (hette då XBMC).

StbEmu Pro: Kändaste och bästa MAG box emulatorn.

Båda är totalt säkra.

Kan vara så att han syftar på att ens m3u-länkar kan bli hackade om man använder tex en onlinetjänst för att editera sin egen m3u-länk. Har hänt och upptäcks det så raderas kontot direkt.

Så jag rekommenderar inte att man editerar sin m3u-länk online.
Be din säljare ta bort de länder du inte vill ha istället. Eller så går det ju i appar att välja vilka länder som ska visas eller inte.
Plus möjligheten att välja sin egen favoritlista.
2020-01-27, 00:33
Avslutad
Hur fungerar det om man vill beställa från tex aliexpress? Får man en m3u kod? Eller hur funkar det? Är rätt ny här men testade på en 10dagars från en svensk leverantör/åf och har funkat bra. Bra kanaler, filmer och serier med swesub. Är intresserad av att pynta 1500kr för ett år. Men vet inte om man skulle gå på något annat alternativ. Vet heller inte hur andra står sig i sortiment jämfört med den jag har nu.

Luddigt inlägg men om någon har något tips mottages det gärna!
2020-01-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttski
Hur fungerar det om man vill beställa från tex aliexpress? Får man en m3u kod? Eller hur funkar det? Är rätt ny här men testade på en 10dagars från en svensk leverantör/åf och har funkat bra. Bra kanaler, filmer och serier med swesub. Är intresserad av att pynta 1500kr för ett år. Men vet inte om man skulle gå på något annat alternativ. Vet heller inte hur andra står sig i sortiment jämfört med den jag har nu.

Luddigt inlägg men om någon har något tips mottages det gärna!

Du får väl en m3u-länk om du vill ha det eller om du kör med box som kör portal så fixar dom det.

Du hittar den bästa leverantören för de nordiska länderna för under 1500 kr/år.👍🏼
2020-01-27, 10:44
Medlem
Visst är det ID numret man ska skriva in som MAC adress när man har Formuler Z8?
2020-01-27, 10:53
Medlem
dualites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Visst är det ID numret man ska skriva in som MAC adress när man har Formuler Z8?

Stämmer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in