2020-01-26, 23:18
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
"Ryggsäcksbärande" 😂 och sen snackar du om lättkränkthet.
vm..vad menar du..???
Citera
2020-01-26, 23:21
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag har också reflekterat över det här.
Allt fler svenska män har blivit lättkränkta sojalattedrickande betacuck-hens som mer än gärna klär sina söner i klänning innan de lämnar dem på dagis.

Ett litet exempel:

För 20 år sedan när det var after-work på jobbet så följde alla med. Numera är det bara de äldre som hakar på. Grabbarna i 25-40 årsåldern får inte längre gå ut, för det har deras flickvänner, eller fruar bestämt.
Dessutom är de under piskan även på jobbet när tjejerna ringer eller smsar hela tiden för att ha koll.

hej älsklingjag vill att du kommer hem tidigt idag och struntar i den där löjliga after-workenvi ska prova din klänning, du kommer se jättesöt ut i den
Citera
2020-01-26, 23:32
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
hej älsklingjag vill att du kommer hem tidigt idag och struntar i den där löjliga after-workenvi ska prova din klänning, du kommer se jättesöt ut i den

Haha! Precis så. Det skulle kunna stämma in på en av mina kollegor. Man märker direkt vilket psykologiskt övertag hans fru har. Fysiskt också för den delen tror jag, för det vete fan om inte hon slår honom ibland.
Citera
2020-01-26, 23:39
Medlem
CompressorVanes avatar
Ja det stämmer faktiskt. Jag har funderat vid flera tillfällen varifrån dessa kommer.

Jag tror de är resultatet av singelmammorna.
Någon manlig förebild har nog aldrig funnits.
Citera
2020-01-26, 23:40
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Så en av dessa trådar igen. Den hugger vi tag i.

Så vackert. Tror du inte att du glorifierar lite nu?

Scarf ibland ja, tajta jeans ibland med, har keps i detta nu, föredrar ryggsäck, skåning men om du menar stockholmska så ja, det är rätt fjolligt. Ser ung ut. Fikar med tjejkompisar. Nästa fullträff på mig. Och problemet för dig är att... du känner dig hotad?
Och du känner dig hotad?
Så, vad är det du ser som ett problem? Att feminiserade killar får tjejer och grottmannen får sitta hemma och runka till porr eftersom man inte kan släpa hem en kvinna i Sverige utan att farbror polis lägger sig i? Och att denne grottman är för efter för att kunna konkurrera med kvinnor om jobb?
Fast... du påstod ju att det är vi feminiserade som får brudarna.
Tror du att den porrsurfande grottmannen kan rädda Sverige? Hur då?

Kvinnor bär scarfar, inte män! Kan du föreställa dig Mussolini med en jävla scarf? Hitler med tighta jeans? Vakna upp din fjolla! Förstår du inte att dina "väninnor" skrattar åt dig bakom ryggen på dig? Rädd för polisen? Hela Svea bombas och rånas och du tror att polisen skulle bry sig om dig? En liten fjolla i tighta jeans och scarf? VAKNA! Inse att du blivit hjärntvättad av jude-media och propaganda som är ute efter att förgöra vår nation och vårt folk! Ingen är för efterbliven för att konkurrera med kärringar men riktiga män VÄGRAR därför att det är UNDER deras VÄRDIGHET! Snälla du! Jag har misshandlat invandrare, hotat poliser med mera, och inte för en sekund hade jag varit rädd för fika-polisen! Misstolka mig inte, jag har respekt för de jobb de utför, men att vara rädd för polisen existerar inte idag. Jag tror du knutit din scarf för hårt kring halsen för hissen verkar inte gå hela vägen upp! Skaffa lite självrespekt! Sluta fjolla omkring och vara rädd! Tror du på allvar att någon känner sig hotad av någon som dig? HA HA HA HA HA!

Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Japp men det är lite andra tider nu.

På vikingatiden lärde männen i byn kvinnor o barn hur viktigt det är med självförsvar. För det var några som var tvugna att skydda landet när männen for annorstädes.
Men det är helt annorlunda nu.

Nu har ni lärt pojkar att man inte ska bråka. Och då är det inte så konstigt att de som fortfarande får bråka är påväg att ta över.

Samma sak hände när företag började tas över i USA. Här satt det en massa gentlemän som respekterade varandra och skötte sina företag på egen hand. Att göra allt för att ett annat företag skulle gå under sågs på med avsky.
Sen började råttorna att lära sig. Du kan sätta företag under press bara igenom att anmäla dem för precis allt mellan himmel och jord så lång tid att de till slut ger upp och lämnar över företaget. Nu har du två företag, medans dom inte har något. Det spelar ingen roll om du inte kan sköta det. Du kan sälja det vidare sen och låta någon annan ta hand om allt. Du är tränad och bevandrad i att förstöra för folk. Och det är inte speciellt svårt att ta över ifrån någon som inte är förberedd på det.
Det enda jag behövde göra var att anmäla dig. Gång på gång igen. Du tar inte hand om dina råvaror. Dina kunder klagar på leveransen. Du sköter ju inte fastigheten. Nejmen se där ett elfel.. Anmäl anmäl anmäl tills du lägger ner företaget. Klaga och gnäll.. Det tar dig en kvart att skriva en anmälan och företaget får jiddra med papper i flera år efteråt.

Det kallas för poison drip. Går säkert in under en hel del gaslightning med.

Och det är så ni har behandlat svenska män ett bra tag nu. Meetoo, feminism, nyheter, kvinnor som ljuger för dem och snackar skit. Det har förvandlat de flesta män till vänstermän.

Normala människor undviker folk som håller på sådär. Och det är där de riktiga männen håller till. Dom skiter i er och har sitt redan fixat.

Juden och hans babylonska horor! Dessa fega kräk! Feminismen skall utrotas! Kvinnorna som stöttar denna dödsideologi skall tystas ner! Männen och de trogna kvinnorna skall göra revolt! Vi måste samla oss på gator och torg! Vi skall förena oss, vi skall samla oss! Vi skall nätverka och gå ihop i stora grupper! Vi skall beväpna oss med knivar och vapen! Vi skall hämnas förrädarna! Ge aldrig upp! Sluta aldrig kämpa! Sluta aldrig slåss! Låt de starka vinna! Om så hela staten och dess lakejer går under på kuppen! Vänta bara! Motreaktionen är på gång! Snart skall förrädarna få smaka på hämnd! De lättkränkta kräken kommer brinna i vredens eldar!
Senast redigerad av Liebesraum 2020-01-26 kl. 23:44.
Citera
2020-01-26, 23:42
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Trådstarten är ju som en best of-compilation av varenda redpill, MGTOW, MRA och vad mer det nu kan tänkas heta. Kränkt som attan och huvudet upp i röven. Kodorden haglar och inte en enda originell tanke, enbart det ts har förkovrat sig i på internet.

Ja ts, du är den sista sanna svenska mannen. Släck lampan när du drar.
Citera
2020-01-26, 23:44
Avstängd
dacks avatar
Ruotsalinen Vitto.
Det svenska folket som saknar Sisu.
Citera
2020-01-26, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Juden och hans babylonska horor! Dessa fega kräk! Feminismen skall utrotas! Kvinnorna som stöttar denna dödsideologi skall tystas ner! Männen och de trogna kvinnorna skall göra revolt! Vi måste samla oss på gator och torg! Vi skall förena oss, vi skall samla oss! Vi skall nätverka och gå ihop i stora grupper! Vi skall beväpna oss med knivar och vapen! Vi skall hämnas förrädarna! Ge aldrig upp! Sluta aldrig kämpa! Sluta aldrig slåss! Låt de starka vinna! Om så hela staten och dess lakejer går under på kuppen! Vänta bara! Motreaktionen är på gång! Snart skall förrädarna få smaka på hämnd! De lättkränkta kräken kommer brinna i vredens eldar!

Jag har noll insikt i det där med judar så det stör inte.

Det som stör mig är att folk är så jävla korkade att svenskar numera blir utmanövrerade av hundar. Hade det accepterats att svensken får stå på sig så spelar det ingen roll hur många mohammeds som slänger sig på han samtidigt. Han hade sänkt varenda en.
Citera
2020-01-27, 00:33
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Jag har noll insikt i det där med judar så det stör inte.

Det som stör mig är att folk är så jävla korkade att svenskar numera blir utmanövrerade av hundar. Hade det accepterats att svensken får stå på sig så spelar det ingen roll hur många mohammeds som slänger sig på han samtidigt. Han hade sänkt varenda en.

ALLA, och jag menar verkligen ALLA, älskar en man som står på sig. Det tyder på mental tuffhet och övertygelse. Och de som bespottar denna man beundrar honom i smyg, men är för avundsjuka och småsinta för att erkänna det. Styrka och mod skapar avundsjuka hos de som inte innehar den, och därför älskar de underlägsna att hata på det som är sant och äkta. Avundsjuka och mindervärdeskomplex är marxismens starkaste krafter.

En stolt man med heder och orubblig övertygelse för det som är rätt är ODÖDLIG. Du kan fängsla honom, du kan anmäla honom, du kan smutskasta honom. Men den ärlige mannen förblir oåtkomlig. Själv bär jag det hat jag fått mottaga med stolthet. De är bevis på att jag stod upp för något. Självklart har du rätt i att svenska män skulle kunna fixa upp det här landet på nolltid ifall de vill. Utan tvekan. Vi måste vakna ur vår sömn och stå upp för de vi är. Vi behöver ingen tillåtelse för att göra detta. Och kvinnorna skulle med ens slänga allt vad feminism heter och kasta sig i sina svenska mäns famnar! Barn skulle skapas och nationen skulle froda! Vi måste väcka våra medmänniskor och få folk att stirra sanningen i vitögat! Och för att se verkligheten för vad den är krävs mod! Jag är övertygad om att kampen väntar oss! Och då kommer vi inse vad det innebär att LEVA.
Citera
2020-01-27, 00:54
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
"Ryggsäcksbärande" 😂 och sen snackar du om lättkränkthet.

Ja, det är väl skillnad mellan praktiska rejäla vandringsryggsäckar, och små fjolliga Fjällrävenryggsäckar som man har för att man måste åka kollektivt...
Citera
2020-01-27, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
ALLA, och jag menar verkligen ALLA, älskar en man som står på sig. Det tyder på mental tuffhet och övertygelse. Och de som bespottar denna man beundrar honom i smyg, men är för avundsjuka och småsinta för att erkänna det. Styrka och mod skapar avundsjuka hos de som inte innehar den, och därför älskar de underlägsna att hata på det som är sant och äkta. Avundsjuka och mindervärdeskomplex är marxismens starkaste krafter.

En stolt man med heder och orubblig övertygelse för det som är rätt är ODÖDLIG. Du kan fängsla honom, du kan anmäla honom, du kan smutskasta honom. Men den ärlige mannen förblir oåtkomlig. Själv bär jag det hat jag fått mottaga med stolthet. De är bevis på att jag stod upp för något. Självklart har du rätt i att svenska män skulle kunna fixa upp det här landet på nolltid ifall de vill. Utan tvekan. Vi måste vakna ur vår sömn och stå upp för de vi är. Vi behöver ingen tillåtelse för att göra detta. Och kvinnorna skulle med ens slänga allt vad feminism heter och kasta sig i sina svenska mäns famnar! Barn skulle skapas och nationen skulle froda! Vi måste väcka våra medmänniskor och få folk att stirra sanningen i vitögat! Och för att se verkligheten för vad den är krävs mod! Jag är övertygad om att kampen väntar oss! Och då kommer vi inse vad det innebär att LEVA.

Det tror jag också faktiskt.

Rätt man så löser sig biffen på nolltid.
Citera
2020-01-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ja, det är väl skillnad mellan praktiska rejäla vandringsryggsäckar, och små fjolliga Fjällrävenryggsäckar som man har för att man måste åka kollektivt...

Vaddå? Trycker du ner allt i portföljen om du vill sitta i kungsträdgården en lördag eller?
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-27 kl. 01:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in