Så en av dessa trådar igen. Den hugger vi tag i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Liebesraum
Sedan urminnes tider har mannen försvarat och krigat för sitt folk och nation.
Han har varit ute i krig, jagat djur, huggit ved, byggt hus och framförallt, försörjt sin kvinna och sina barn. Hans mod och styrka har genom årtusenden förundrats av kvinnorna som fött många barn till honom, lagat hans mat, sytt hans kläder och tagit hand om hemmet. För henne har han varit oumbärlig, ovärderlig. Mannen har alltid varit överhuvudet, agerat självklar ledare. Se Akilles! Se Rienzi! Mussolini! Riddare, soldater, krigare, vikingar! Stolthet, styrka och mod!
Så vackert. Tror du inte att du glorifierar lite nu?
Citat:
När jag promenerar i stan förundras man säkerligen. Män i scarfs och små mössor trippar omkring med tygväskor och små knähundar. Vissa ser ut som små pojkar, trots att de måste vara väl över 18. Nästan alla har det där gay-uttalet, om ni hänger med på vad jag menar? De går i tighta jeans och fikar med sina väninnor. De är helt enkelt feminina, och detta problem är minst sagt utbrett.
Scarf ibland ja, tajta jeans ibland med, har keps i detta nu, föredrar ryggsäck, skåning men om du menar stockholmska så ja, det är rätt fjolligt. Ser ung ut. Fikar med tjejkompisar. Nästa fullträff på mig. Och problemet för dig är att... du känner dig hotad?
Citat:
Samtidigt importeras horder av krigsföra män från Mellanöstern. Mängder av svenska män går runt med asiater då jag antar att de har svårigheter med att finna en kvinna från sin egen nation.
Och du känner dig hotad?
Citat:
Kvinnor tar p-piller och får hormonbalansen rubbad, väljer sedan mer feminina män med lågt testosteron. Estrogen hamnar i vår mat och i vårt vatten och folk dricker soja och är vegetarianer. Istället för att gå ut och släpa hem en kvinna verkar många män ha fastnat i ett porrberoende.De skall "tävla" med kvinnor på arbetsmarknaden vilket måste vara extremt löjeväckande för riktiga män som inte har en aning om hur man skall tävla med kvinnor eftersom det hela ter sig fullkomligt absurt!
Så, vad är det du ser som ett problem? Att feminiserade killar får tjejer och grottmannen får sitta hemma och runka till porr eftersom man inte kan släpa hem en kvinna i Sverige utan att farbror polis lägger sig i? Och att denne grottman är för efter för att kunna konkurrera med kvinnor om jobb?
Citat:
Attraktionen blir ju helt obefintlig med feminina män. Många verkar även vara öppet homosexuella. Hur kan ni låta kvinnorna köra med er och jamsa med i deras feminism-påhitt. Hela politiken som pågår idag är ju endast ett enormt shit-test från kvinnor som tappat respekten för sina landsmän!
Fast... du påstod ju att det är vi feminiserade som får brudarna.
Citat:
Jag är bedrövad och mycket orolig över denna utveckling. Kriminaliteten brer ut sig i brist på starka auktoriteter och hela landet törstar efter starka, ledande och kompetenta män. Var är alla svenska, äkta män?
Tror du att den porrsurfande grottmannen kan rädda Sverige? Hur då?