2020-01-26, 21:12
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Sitt inte och försök skriva bra mess nu, det är en krona i vilket fall. Skicka iväg så snabbt du kan istället samtidigt som du följer riktlinjerna.

Tack för tipset, blev fan så mycket effektivare nu.
2020-01-26, 21:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Använder aldrig musen typ utan bara kommandon då det tar extra tid att greppen den lilla goa saken..
Äsch vad faan nu det är ju det enda som är skoj och spännande ju musen
den är liksom till för att användas inte bara att låta den få vila fattar du väl.
2020-01-26, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Äsch vad faan nu det är ju det enda som är skoj och spännande ju musen
den är liksom till för att användas inte bara att låta den få vila fattar du väl.
Precis just så säger min fru också!!
Oki ska bättra mej och fingra mer på den nu när ni gaddat ihop er
2020-01-26, 21:32
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Precis just så säger min fru också!!
Oki ska bättra mej och fingra mer på den nu när ni gaddat ihop er
Tänkt på stackars ORTEN han gick hem hjulbent sist vi gissar och anar att han INTE
använder musar han satsar på det andra kan du tro
2020-01-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Tänkt på stackars ORTEN han gick hem hjulbent sist vi gissar och anar att han INTE
använder musar han satsar på det andra kan du tro
Är det inte bara mottagaren som är bög ..mohaaa
Men ..ja hjulbent då bådar det inte gött..
Senast redigerad av CrystalineAA 2020-01-26 kl. 22:01.
2020-01-26, 22:06
Medlem
Märkligt kan jag tycka. Om man loggat i prencip felfritt, men dom ger en varning för en enda miss med loggningen.
2020-01-26, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaseriking
Märkligt kan jag tycka. Om man loggat i prencip felfritt, men dom ger en varning för en enda miss med loggningen.
Sånt är livet, glöm och gå vidare.
Kan vara så att din coach inte fått se någon gubbkuk på ett tag bara
2020-01-26, 22:26
Medlem
Citat:

Fick du en varning eller feedback bara? De är petiga med dig när du är ny, för att skrämma upp dig. Det blir bättre. Men du kommer få feedback lite då och då på mejlen och då klagar de alltid på något för att hålla dig i schack, inget allvarligt med det. Kör på bara.
2020-01-27, 00:04
Medlem
Ja, jag tycker det är märkligt beteende. Jag vet att jag har gjort ett bra jobb. Skrivit långa meddelanden, loggat allt noga och rätt. Så av ett par hundra bilder jag loggat, så fick jag EN skickad till mig där jag missat. Då blev det en varning. Dom kan ju göra folk nervösa, och så att man tappar självförtroendet. Dom två viktigaste delarna man bör ha för att arbeta med det här enligt mig.

Så jag kan vara lugn, sparken får man väl inte för en sån ynka liten sak?
2020-01-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Fick du en varning eller feedback bara? De är petiga med dig när du är ny, för att skrämma upp dig. Det blir bättre. Men du kommer få feedback lite då och då på mejlen och då klagar de alltid på något för att hålla dig i schack, inget allvarligt med det. Kör på bara.

Fick en varning, skulle få feedback lite senare. Vill inte skriva mer specifikt.
2020-01-27, 00:07
Medlem
Citat:
Fick en varning, skulle få feedback lite senare. Vill inte skriva mer specifikt.

Via mail då eller?

Vad var varningen för?
2020-01-27, 05:03
Medlem
Citat:
Ja, jag tycker det är märkligt beteende. Jag vet att jag har gjort ett bra jobb. Skrivit långa meddelanden, loggat allt noga och rätt. Så av ett par hundra bilder jag loggat, så fick jag EN skickad till mig där jag missat. Då blev det en varning. Dom kan ju göra folk nervösa, och så att man tappar självförtroendet. Dom två viktigaste delarna man bör ha för att arbeta med det här enligt mig.

Så jag kan vara lugn, sparken får man väl inte för en sån ynka liten sak?

Dom gör ju allt dom kan för att hindra att folk skriver många mess, loggar , med mera. Att det är fet kö klockan 6 på morgonen kan ju inte vara positivt. Cw är ju 0 dygnet runt, det genererar ju mer pengar för kunden garanterat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in