2020-01-26, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaseriking
Så allt nollställs på ens statistisk på måndag då eller?

Har du inte fått någon information alls under din utbildning eller?

Du får betalt varje vecka. Gör du till exempel 2000 meddelanden en vecka så får du betalt för dem nästa vecka. En ny period varje vecka, nya meddelanden nya pengar. Du "måste" göra minst 200 meddelanden per vecka.
2020-01-26, 09:03
Medlem
Citat:
Klart, jag tar det seriöst. Haha, ja jag kan tänka mig att det blir till en viss besatthet hos vissa, kommer nog kunna inkludera mig själv där.

Det är bra att du är seriös
Jag har börjat logga saker i ett anteckningsblock, typ om jag träffar nytt folk på krogen etc, namn och ort och så.
2020-01-26, 09:33
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det är bra att du är seriös
Jag har börjat logga saker i ett anteckningsblock, typ om jag träffar nytt folk på krogen etc, namn och ort och så.
Helt rätt koll på allt bra jag kör samma system ju man kan få bra nytta av det
Beträffande Orten den mannen finns det troligen ingen medicin för
Personen får nog leva på hoppet om inget annat
Som du säger det är ganska chill skål på den med snart är det dax för inkomster igen
2020-01-26, 09:35
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Så allt nollställs på ens statistisk på måndag då eller?
Ett bra tips ta dte lite för vad det är lägg ner lite tid i början för efterhand
kommer det liksom lite per automatik
Du känner gubbarna och behöver inte fokusera så mycket på att logga och
läsa igenom loggen alltid som man får göra i början
Kunderna är liksom återkommande smöra gilla läget så blir dom mer på hugget
2020-01-26, 11:43
Medlem
Tack för alla svar. Hehe, ortengrabben, menar ni att han blivit besatt utav chattandet?
2020-01-26, 12:11
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Tack för alla svar. Hehe, ortengrabben, menar ni att han blivit besatt utav chattandet?
Läser du hans inlägg på detta med datingen så har du liksom svaren ganska automatiskt
Han missade nog bussen eller så har inte hissen alla hemma
2020-01-26, 12:49
Medlem
Citat:

Inte chattandet direkt mer gubbkukarna. Vi hade firmafest jag, Sebbe, orten och kaptenen. När vi skulle gå hemmåt så raggade orten upp och en 70 åring med basker och pipa och käpp och grejer. Så drog dom i en taxi till gubbens lägenhet och gud vet vad fan som hände där. Det var nästan lite äckligt, ärligt talat. Även om jag inte vill döma någon för dennes sexualitet men du fattar..
2020-01-26, 13:17
Medlem
Välkommen till din framtid och gäller även efter den dag du gått i pension, Jonaseriking.

Once you...
Senast redigerad av Capitanogaliano86 2020-01-26 kl. 13:20.
2020-01-26, 13:20
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Inte chattandet direkt mer gubbkukarna. Vi hade firmafest jag, Sebbe, orten och kaptenen. När vi skulle gå hemmåt så raggade orten upp och en 70 åring med basker och pipa och käpp och grejer. Så drog dom i en taxi till gubbens lägenhet och gud vet vad fan som hände där. Det var nästan lite äckligt, ärligt talat. Även om jag inte vill döma någon för dennes sexualitet men du fattar..
Sant faan man har du inte heller glömt det jag tror det är därför orten går så hjulbent
sedan ett bra tag.Vi kanske ska skramla till en blå Rollator next time we meet
2020-01-26, 14:45
Medlem
Ni som använder stationär dator. Hur mycket använder ni musen? Tänkte om folk kör mycket kommandon för att jobba sig igenom chatt + loggningar
2020-01-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ni som använder stationär dator. Hur mycket använder ni musen? Tänkte om folk kör mycket kommandon för att jobba sig igenom chatt + loggningar

Väldigt lite. Direkt du skickat ett meddelande så kommer ju musen in i nästa så bara skriva och sen tab+enter för att skicka. Om det inte är nåt att logga alltså då används den iallafall för mig.
2020-01-26, 20:51
Medlem
Citat:

Använder aldrig musen typ utan bara kommandon då det tar extra tid att greppen den lilla goa saken..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in