2020-01-05, 15:45
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoLisHesTen
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Du ser saker och ting på helt fel sätt. Att få andra folkslag att flytta runt överallt och leva på bidrag och på samhället inkl inte anpassa sig på etniska folkets uppbyggnad och norm är allt annat än naturligt. Det är heller inga folkvandringar eller arbetskraftsinvandringar utan det är beviljade asylinvandringar av lyximmigranter som folket inte godkänt eller haft nåt inflytande till varken till antal, syfte, ursprung eller mål utan det är diktatur vänster-politiker som bestämt det

Dom som byggt upp landets ekonomi, kultur, uppfinningar, arbeten, sociala bidrag, lönesystem, belöningssystem var inte ämnat till hela världen förstår du att slukas och missbrukas utan att man betalar tillbaka och betalar även mycket mer tillbaka vad man var skyldig genom att arbeta och betala skatt. Det är därför vi har nationer och nationaliteter samt krav och villkor som följer med det.
Senast redigerad av maxorr 2020-01-05 kl. 15:51.
Citera
2020-01-05, 22:22
Bannlyst
Citat:
Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också.

Jag är raketforskare som skulle få köra taxi. Därför flyttar jag inte.

Skämt åsido. Största problemet är nog att jag är 20 år för gammal för att emigrera samt min utbildning är ganska torr (dussin-ekonom).

Utlandet behöver mig inte.
Sverige behöver inte invandrarna.
Citera
2020-01-05, 22:28
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Språket glöm inte språket,hur många nordbor skulle bo kvar om spanska var modersmål t.ex ?

Nu är det ju inte spanska som hotar svenska språket, utan det är arbniskan som tar över alltmer i Sverige. Svenska folket bryr sig mer om utseendet på invandrarna, än deras språk.

Blonderade mellanösternfolk som enbart talar arabiska, blir troligen en realitet de närmsta åren.
Citera
2020-01-06, 16:45
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Spelar det för roll? Vi lever inte i evighet! Moderjord kommer att säga ifrån snart ändå!

Med den domedagsretoriken kan man skita i allt.
Citera
2020-01-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
För det är mitt land, för helvete. "Du som är sur på inbrottstjuvar, varför flyttar du inte till ett annat hus?" Det säger väl sig självt att det är en jävligt dum fråga. Gokväll.

Amen +1

Kampen för vårt land har bara börjat efter Vänsterns våldtäkt!
Citera
2020-01-06, 17:10
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Människor har ju flyttat runt om i världen i alla tider när det inte passat sig i landet, indianerna fick sällskap i USA av Svenskar, Valloner från Belgien flyttade till Sverige för att få jobb på 1600-talet. Homo sapiens flyttade från Afrika...

Så om det inte passar sig för Svensson i Sverige pga "Invällarna" och hur de påverkar svensk kultur varför inte bara ge upp på blatte-Sverige och dra sig nån annanstans? Så slipper ni betala skatt för vad nu invandringen kostar också... när jag som svensk infödd ser multikulti ser jag bara mänsklighetens natur, folk flyttar runt om på jorden och tar med sig sin kultur, så är det och så har det alltid varit. Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom...

Varför svarar du inte?

Och har du alls studerat äldre trådar om samma "problem" du tar upp?

(FB) Svenska rasister, flytta ut ur Sverige?
Citera
2020-01-06, 17:17
Medlem
Jag flyttade av etiska skäl från Sverige, då jag tror att jag orsakar större lidande av att betala svensk skatt än att inte göra det.
Om de med möjlighet gör detsamma så kommer det ha effekt, men om det blir avsedd effekt är svårt att säga.
Jag har inga illusioner om att någon kommer lägga märket till förändringen som utflyttning orsakar, men det kommer ändå påskynda förfallet och göra det kvarvarande varse tidigare, även om det bara är lite.
Om jag får ett bättre liv och svenskarna får upp ögonen tidigare, så är det ju bra så.
Det är ju inte så att man behöver gå miste om något för att man lämnar, man får något nytt också. En liten gemenskap är bättre än en falsk påtvingad gemenskap.
Citera
2020-01-06, 18:49
Medlem
Men vart ska man flytta? Nwo sker ju globalt. Det är ju inte så att sionisterna kommer låta andra länder vara (förutom på hemma plan) fritt från rasmix länge till... Island lär nog vara bästa alternativ just nu. Hur länge det varar återstår att se. Vill inte häller sitta fast på en ö och svälta ihjäl p.g.a en kris av något slag.
Citera
2020-01-06, 21:16
Bannlyst
Citat:
Sånt jävla gnäll på Svenskana idag liksom

Ja Elin Krantz blev våldtagen och mördad.
Nära-på-dödsmisshandeln av pensionären i Kortedala. Hans hund hade blivit trakasserad.
IKEA-morden i Västerås. En svensk kvinna och hennes son knivmördades av en eritrean.
Ebba krossades och mosades på Drottninggatan.

Du tycker inte man ska gnälla över det här? Apa!
Citera
2020-01-22, 20:53
Medlem
Cazeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jajaja jag är inte intresserad. Det måste finnas någonting roligare för dig än att stalka mig på fb.

Haha svaret var väntat. Kul att du väljer att fly till det ända landet i hela världen som tar in flest invandrare. Sverige tog in många, men Tyskland tog in otroligt många fler, runt 1 million då det var kaos med invandring i Europa. Och innan den tiden har de tagit in sjukt många. Så många att Tyskland idag kallas även "det nya Turkiet". Så grattis till dig som vill leva med "vita" i Tyskland.

Antar att du kommer hem inom kort...
Citera
2020-01-23, 12:37
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazero
Haha svaret var väntat. Kul att du väljer att fly till det ända landet i hela världen som tar in flest invandrare. Sverige tog in många, men Tyskland tog in otroligt många fler, runt 1 million då det var kaos med invandring i Europa. Och innan den tiden har de tagit in sjukt många. Så många att Tyskland idag kallas även "det nya Turkiet". Så grattis till dig som vill leva med "vita" i Tyskland.

Antar att du kommer hem inom kort...

Du vet ingenting om hur det ser ut just här och jag saknar all form av intresse att ta en seriös debatt med dig.

Ge dig nu.
Citera
2023-07-15, 18:47
Medlem
ebburs avatar
Vart kan man flytta då? Verkar ju som alla vita länder förstörs av massinvandring från MENA länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in