Så man säger det är förfalskade dokument, men man vågar inte tillåta vittnen och bevisning impeachment
Det låter som du inte tänkt efter
Framers kräver impeachment för detta trumpen gjort, det står i konstitutionen.
OChd et enda vi hör är hur man ska undvika bevisning och vittnen, som alla "oskyldiga" gör
Inget med Demokrater är relevant för försvaret och fascismen och hindra vittnen och bevisning.
Dock vet vi brottet är dokumenterat endast 91min senare.
Hur ska du veta demokraters taktik, du vet nästan ingenting med tankle på ditt 2försvar".
Men jag vet redan vad taktiken är, det är fakta och saklighet.
Och det enda du pratar om hur det är skillnad på konstitutionen mellan partierna, och det du pratar om är ren fascism.
Att inte tillåta bevisning och vittnen i senatens impeachment, så berättar man också att det är fascismen som gäller ifrån denna punkt.
Jag pratar om impeachment, vilket du sällan gör.
Men förstår det är jobbigt och tala om imepachment och med tanke på hur lite du skriver om den som har relevans.
Faktum kvarstår, det vi ser är en gigantisk uppvisning i fascism, där man klart och tydligt berättar att regler, förordningar, lagar och konstitutionen är bara för Demokrater.
Och att du pratar om är mig, som är 100% irrelevant i ämnet impeachment.
Det är en gåta.
Det vet vi redan han har, 91min efter det "perfekta samtalet" som Pelosi synade som en bluff.