2020-01-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Jag orkade inte lyssna mer än 10 minuter på grund av korkad diskussion om det nya Sverige i början.

Men kan han inte mena med att vaska en avsugning som med att vaska champagne? Att man inte brukar varan, utan att man har så syor tillgång till avsugningar att han kunde vaska dom?

Exakt så mystic, precis som Trump menade i sitt samtal med sin kompis om hur tjejer är om man är miljardär...
Citera
2020-01-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
Jo, Raikf1 har uppenbarligen något emot Marin och Amk som får det där till någon Meeto-grej.

Det han sa var att killar får mycket tjejer efter sig ifall de är med på Tv, sen sa han att det kommit tjejer hem till honom och knackat på, och han hade då "vaskat" avsugningar som skämtet var.

Så Enligt Raikf1 så är det sexuellt ofredande att säga nej till en avsugning ^^.

Nja slimmbo, gillar ju att lyssna på amk, sen att Martin är ganska oskön ofta kan jag tycka.
Sexuellt ofredande sa jag väl inget om? Var hittade du det?
Citera
2020-01-17, 08:15
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikf1
Kul att Soneby uttryckte sig exakt som hans hatobjekt Donald Trump idag, gällande "grab them by the pussy", när han berättade, att om man varit i TV så plingade tjejerna på dörren, "man kunde vaska en avsugning" ... Den här gången tyckte han det var roligt

Så, hur är det samma sak att säga nej till en avsugning som att säga att man tar tar tjejer på fittan?
Citera
2020-01-17, 10:45
Medlem
-
Senast redigerad av carlsupreme 2020-01-17 kl. 11:22.
Citera
2020-01-17, 15:24
Medlem
Citat:
Så, hur är det samma sak att säga nej till en avsugning som att säga att man tar tar tjejer på fittan?

Inte vad jag sa,
Trump sa till en kompis, har du mycket pengar så flockar sig tjejer runt dig o du kan göra vad du vill, "you can grab them by the pussy" om du vill..
Soneby sa att om du varit med i TV så kommer tjejer o plingar på dörren, jag kunde vaska en avsugning om jag var för trött!
Förstår du nu slimmbo?
Citera
2020-01-19, 17:56
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikf1
Exakt så mystic, precis som Trump menade i sitt samtal med sin kompis om hur tjejer är om man är miljardär...

men... det är ju så

edit: håller med om att Martin är rätt så oskön. De bästa avsnittet brukar ju var när det är en vikarie istället. Eller första timmen när han försovit sig.
Citera
2020-01-20, 22:55
Medlem
Citat:
Jo, Raikf1 har uppenbarligen något emot Marin och Amk som får det där till någon Meeto-grej.

Det han sa var att killar får mycket tjejer efter sig ifall de är med på Tv, sen sa han att det kommit tjejer hem till honom och knackat på, och han hade då "vaskat" avsugningar som skämtet var.

Så Enligt Raikf1 så är det sexuellt ofredande att säga nej till en avsugning ^^.

Är du helt tappad?

För det första så var det inget skämt.

För det andra är det ett uttalande som definierar en mansgris genom att objektiefera kvinnor likt en champagne som man kan vaska.

För det tredje att sedan gå ut och skämta om det självgott om uppenbara instabila kvinnor är bara jävligt oskönt. Definierar Martin Soneby rätt bra, oskön och en fet jävla hycklare.

Hur var dagens avsnitt? Jag är så trött på Thapper och Robin Berglund i samma studio att jag stängde av avsnittet i samma stund jag hörde att båda var med.
Citera
2020-01-21, 15:24
Medlem
"They have insect sized drones that can fly around and fly in anywhere". Det var fan i mig det dummaste jag hört.
Citera
2020-01-22, 16:19
Medlem
My's historier ger utslag på mytfronten. Inte för att de är bra historier utan bara för att de är så jävla konstiga och otroliga. Sammtidigt som hon själv dör av skratt.

3000 olika substanser på ett kreditkort i thailändska tullen och en kille som sparat alla sina julklappar sen han var tolv....
Citera
2020-01-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
My's historier ger utslag på mytfronten. Inte för att de är bra historier utan bara för att de är så jävla konstiga och otroliga. Sammtidigt som hon själv dör av skratt.

3000 olika substanser på ett kreditkort i thailändska tullen och en kille som sparat alla sina julklappar sen han var tolv....

Håller verkligen med. Jag kan ärligt säga att My är den gäst jag avskyr mest av alla, till den grad att jag nästan hoppar över avsnitt hon är med i. Hon bara pratar om sig själv, impro, sin familj, Dalarna och sina barn hela tiden. Ingen bryr sig, My, det är vidrigt beteende.
Senast redigerad av MadHattersHat 2020-01-22 kl. 17:29.
Citera
2020-01-22, 19:01
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Jag håller med ang My! Hon ramlar alltid in på väldigt saltade anekdoter och historier i sitt liv. Det är klart de flesta överdriver. Men känns verkligen som hon ljuger mer eller mindre.

Hon sa här om dagen något om "det är därför alla nya i AMK blir hatade"! Men i Mys fall tror jag mest det är för hon alltid pratar om impro, sina överdrivna mytomanhistorier och är så jävlar pk att det gör ont. Sen verkar hon vara väldigt nöjd med att känna Liv Strömquist.
Citera
2020-01-22, 23:35
Medlem
st33rs avatar
Jag saknar Fanny vill att hon är med oftare.
Hon är mycket roligare än My.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in