2020-01-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Han får väl göra vad han vill på sina förhör, det töntiga är att skryta om det på det sättet han gör.
Är ju bra att han lär sina lyssnare att man ska hålla käften hos polisen.

Dessutom var tops-historian intressant. Så vet inte varför man skulle vara tyst om det om man har en podcast som bara går ut på att prata om allt och inget.

En del saker är värt att skryta om, utan att jante måste komma in. Att stå upp mot poliser, som har maktövertag, är något respektabelt och skrytvärt. Att informera om möjliga missförhållanden inom polisen är också respektabelt.
Citera
2020-01-10, 23:30
Medlem
Luckyhorses avatar
Tycker båda avsnitten jag lyssnat på hittills med Robin som programledare har varit underhållande samt bra stämning.
Citera
2020-01-13, 11:45
Medlem
Bara jag som tycker det är lite konstigt av martin att i dagens avsnitt outa sin flickvän att ha tagit LSD på deras resa? Tänker på hennes jobb kanske inte blir så glad?
Citera
2020-01-13, 20:16
Medlem
st33rs avatar
Jag tänker han gräver sin egen grav när han berättar om 25000-kronorshotell och hur hans tjej vill bo på nya hotell var tredje natt

Vad konstigt de andra tycker hans liv är , vad omöjligt det blir att relatera . Frågorna. Det väcker om gästers ersättning, Martins karriär , patreon mm. Han borde vara smart nog att hålla käft om sitt dekadenta lyliv. Blir bara konstigt i kontexten Amk-morgon.
Citera
2020-01-13, 22:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag tänker han gräver sin egen grav när han berättar om 25000-kronorshotell och hur hans tjej vill bo på nya hotell var tredje natt

Vad konstigt de andra tycker hans liv är , vad omöjligt det blir att relatera . Frågorna. Det väcker om gästers ersättning, Martins karriär , patreon mm. Han borde vara smart nog att hålla käft om sitt dekadenta lyliv. Blir bara konstigt i kontexten Amk-morgon.
Minst sagt märkligt avsnitt. Dyra lyxhotell igen, och snack om hans LSD. Karln känns allt mer verklighetsfrånvänd.

Förra veckans avsnitt var roligare skulle jag säga.
Citera
2020-01-14, 03:32
Medlem
Theomanias avatar
Citat:

Tänkte på det också. Kändes jävligt oskönt, speciellt när man vet att hans gäster inte ens får frukost, än mindre pengar för att faktiskt vara där och skapa content vecka ut och vecka in. Man får ju knappast intrycket att Martin precis går runt som han fått det att låta när pengafrågan kommit på tal innan. En jävla macka kan han väl fan kosta på sig att bjuda på till i alla fall, tycker det känns ovärdigt att de inte ens kan sätta i sig en smörgås om de masar sig dit och drar in kosing till Martin.

Jag tänker och hoppas att han Fredrik Söderholms konkurrentpod Gott Snack, som väl kommer börja sändas typ samma tider som AMK, kanske ger Martin en redig spark i röven och får honom att behandla sina gäster lite bättre och ta programmet på lite större allvar. Nu vet jag ingenting om Söderholm över huvud taget, men att han ändå lyckades kamma ihop 50 000 kr säger väl något om hans förmåga att skapa content som kan sno lyssnade från AMK.
Citera
2020-01-14, 17:45
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Minst sagt märkligt avsnitt. Dyra lyxhotell igen, och snack om hans LSD. Karln känns allt mer verklighetsfrånvänd.

Förra veckans avsnitt var roligare skulle jag säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
Tänkte på det också. Kändes jävligt oskönt, speciellt när man vet att hans gäster inte ens får frukost, än mindre pengar för att faktiskt vara där och skapa content vecka ut och vecka in. Man får ju knappast intrycket att Martin precis går runt som han fått det att låta när pengafrågan kommit på tal innan. En jävla macka kan han väl fan kosta på sig att bjuda på till i alla fall, tycker det känns ovärdigt att de inte ens kan sätta i sig en smörgås om de masar sig dit och drar in kosing till Martin.

Jag tänker och hoppas att han Fredrik Söderholms konkurrentpod Gott Snack, som väl kommer börja sändas typ samma tider som AMK, kanske ger Martin en redig spark i röven och får honom att behandla sina gäster lite bättre och ta programmet på lite större allvar. Nu vet jag ingenting om Söderholm över huvud taget, men att han ändå lyckades kamma ihop 50 000 kr säger väl något om hans förmåga att skapa content som kan sno lyssnade från AMK.

+1 på detta.

Gillar verkligen AMK, men det blir mer och mer underligt hur Martin spenderar och drar in rätt mkt pengar och gästerna får ingenting (plugga saker räknas inte, för det får gäster i poddar som betalar också). Känns som att han lever lite på gästernas brist på jobb. För de flesta som får betalda jobb försvinner ju från podden (typ 90% av alla tjejer som var med ofta för ett år sen).
Citera
2020-01-14, 21:48
Medlem
st33rs avatar
Inbillar jag mig eller var ljudet ovanligt burkigt och skramligt idag ? Eller är det mina hörlurar som blivit sämre.
Citera
2020-01-15, 18:03
Medlem
Kul att Soneby uttryckte sig exakt som hans hatobjekt Donald Trump idag, gällande "grab them by the pussy", när han berättade, att om man varit i TV så plingade tjejerna på dörren, "man kunde vaska en avsugning" ... Den här gången tyckte han det var roligt
Citera
2020-01-16, 06:28
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikf1
Kul att Soneby uttryckte sig exakt som hans hatobjekt Donald Trump idag, gällande "grab them by the pussy", när han berättade, att om man varit i TV så plingade tjejerna på dörren, "man kunde vaska en avsugning" ... Den här gången tyckte han det var roligt

Jag orkade inte lyssna mer än 10 minuter på grund av korkad diskussion om det nya Sverige i början.

Men kan han inte mena med att vaska en avsugning som med att vaska champagne? Att man inte brukar varan, utan att man har så syor tillgång till avsugningar att han kunde vaska dom?
Citera
2020-01-16, 12:15
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Jag orkade inte lyssna mer än 10 minuter på grund av korkad diskussion om det nya Sverige i början.

Men kan han inte mena med att vaska en avsugning som med att vaska champagne? Att man inte brukar varan, utan att man har så syor tillgång till avsugningar att han kunde vaska dom?

Jo, Raikf1 har uppenbarligen något emot Marin och Amk som får det där till någon Meeto-grej.

Det han sa var att killar får mycket tjejer efter sig ifall de är med på Tv, sen sa han att det kommit tjejer hem till honom och knackat på, och han hade då "vaskat" avsugningar som skämtet var.

Så Enligt Raikf1 så är det sexuellt ofredande att säga nej till en avsugning ^^.
Citera
2020-01-16, 15:25
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
Så Enligt Raikf1 så är det sexuellt ofredande att säga nej till en avsugning ^^.
Kan intyga att det är ett tufft liv för oss alfahannar. Anmälningarna rasar in men kuken håller ju för fan på att trilla av så vad ska man göra?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in