Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Jag tänker han gräver sin egen grav när han berättar om 25000-kronorshotell och hur hans tjej vill bo på nya hotell var tredje natt
Vad konstigt de andra tycker hans liv är , vad omöjligt det blir att relatera . Frågorna. Det väcker om gästers ersättning, Martins karriär , patreon mm. Han borde vara smart nog att hålla käft om sitt dekadenta lyliv. Blir bara konstigt i kontexten Amk-morgon.
Tänkte på det också. Kändes jävligt oskönt, speciellt när man vet att hans gäster inte ens får frukost, än mindre pengar för att faktiskt vara där och skapa content vecka ut och vecka in. Man får ju knappast intrycket att Martin precis går runt som han fått det att låta när pengafrågan kommit på tal innan. En jävla macka kan han väl fan kosta på sig att bjuda på till i alla fall, tycker det känns ovärdigt att de inte ens kan sätta i sig en smörgås om de masar sig dit och drar in kosing till Martin.
Jag tänker och hoppas att han Fredrik Söderholms konkurrentpod Gott Snack, som väl kommer börja sändas typ samma tider som AMK, kanske ger Martin en redig spark i röven och får honom att behandla sina gäster lite bättre och ta programmet på lite större allvar. Nu vet jag ingenting om Söderholm över huvud taget, men att han ändå lyckades kamma ihop 50 000 kr säger väl något om hans förmåga att skapa content som kan sno lyssnade från AMK.