Citat:
Ursprungligen postat av
jonasost
Som rubriken lyder så vill min flickvän endast rida när vi har sex. Det börjar liknande varje gång, jag går ner på henne, hon går ner på mig och så rider hon mig. Visst vi har testat olika ställningar men alltid ridning. Börjar bli trött även om det är skönt. Ibland vill man vara dominant och vara överst men hon tycks inte gilla det. Har frågat varför och hon svarar bara: "Känns bättre att bestämma tempot själv". Finns tyvärr inte jättemånga ställningar som tjejen kan bestämma tempo på...
Hur ska jag göra för att liva upp vårat sexliv? Vill inte att det ska vara ridning 9/10 gånger.
Värt att nämna är att hon tidigare blivit våldtagen och går absolut inte att tex hålla i henne samtidigt som man är överst. Hon får panik då. Råkade göra så en gång... då berättade hon den historien... Väldigt tråkigt att sex är förstört för henne på så sätt.
Hur ska jag få henne att tycka om när jag bestämmer tempot eller när jag är överst? Tips?
Säg till henne, alternativt ta eget kommando?
Det är ju trevligt att rida, men det är begränsat för mig, ibland får jag sendrag i hela höften, och då får man välja en annan ställning, men sällan kommer ju karln så snabbt som när man själv är ovanpå
Jag förstår att hon kan ha spärrar kvar från förr, om hon upplevt trauma, ni får ta det en liten bit i taget, tills hon inser att du inte är "farlig", och vågar testa annat med dig.
Och jag avfärdar idiotier om att "vi kvinnor rider för att karln är klent utrustad",

, är fan inte bara en gång man måste sucka över en del alltså.. Min sambo är allt annat än liten, och jag rider gärna...