2020-01-21, 22:38
Medlem
Pantone297Cs avatar
Du har en liten kuk helt enkelt.
Djupast penetration sker med kvinnan ovanpå.
Hon blir inte tillfredsställd annat av en riktig FB-dase.
Citera
2020-01-21, 22:52
Medlem
[quote=jonasost|70001142]Nej. Men hon är väl kanske traumatiserad och inte vill bli påmind om det. Vill inte att hon ska känna det igen. Är en respektfull man.

Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
hon tonåring men över 18!
Wtf?
Citera
2020-01-21, 23:42
Medlem
EckiEckis avatar
[quote=skroo|70002525]
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Nej. Men hon är väl kanske traumatiserad och inte vill bli påmind om det. Vill inte att hon ska känna det igen. Är en respektfull man.

Wtf?

Du citerar ett felcitat.
Citera
2020-01-21, 23:54
Medlem
Lyzzas avatar
Du får stå vid sängkanten så kliver hon upp i sängen och så tar hon tag i dina axlar och svingar sig upp på dig och sjunker ner på staken. Då måste du hålla om henne för att hon inte ska ramla av och hon hålla hårt i dig.

http://sexoteket.blogspot.com/2014/01/

Skulle ni ramla så har ni ju sängen bakom henne. Å det blir väl ett jädra juck om så blir fallet.
Citera
2020-01-22, 09:43
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Som rubriken lyder så vill min flickvän endast rida när vi har sex. Det börjar liknande varje gång, jag går ner på henne, hon går ner på mig och så rider hon mig. Visst vi har testat olika ställningar men alltid ridning. Börjar bli trött även om det är skönt. Ibland vill man vara dominant och vara överst men hon tycks inte gilla det. Har frågat varför och hon svarar bara: "Känns bättre att bestämma tempot själv". Finns tyvärr inte jättemånga ställningar som tjejen kan bestämma tempo på...

Hur ska jag göra för att liva upp vårat sexliv? Vill inte att det ska vara ridning 9/10 gånger.

Värt att nämna är att hon tidigare blivit våldtagen och går absolut inte att tex hålla i henne samtidigt som man är överst. Hon får panik då. Råkade göra så en gång... då berättade hon den historien... Väldigt tråkigt att sex är förstört för henne på så sätt.

Hur ska jag få henne att tycka om när jag bestämmer tempot eller när jag är överst? Tips?

Säg till henne, alternativt ta eget kommando?
Det är ju trevligt att rida, men det är begränsat för mig, ibland får jag sendrag i hela höften, och då får man välja en annan ställning, men sällan kommer ju karln så snabbt som när man själv är ovanpå

Jag förstår att hon kan ha spärrar kvar från förr, om hon upplevt trauma, ni får ta det en liten bit i taget, tills hon inser att du inte är "farlig", och vågar testa annat med dig.

Och jag avfärdar idiotier om att "vi kvinnor rider för att karln är klent utrustad", , är fan inte bara en gång man måste sucka över en del alltså.. Min sambo är allt annat än liten, och jag rider gärna...
Senast redigerad av HighwayDelight 2020-01-22 kl. 09:45.
Citera
2020-01-22, 09:43
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder så vill min flickvän endast rida när vi har sex. Det börjar liknande varje gång, jag går ner på henne, hon går ner på mig och så rider hon mig. Visst vi har testat olika ställningar men alltid ridning. Börjar bli trött även om det är skönt. Ibland vill man vara dominant och vara överst men hon tycks inte gilla det. Har frågat varför och hon svarar bara: "Känns bättre att bestämma tempot själv". Finns tyvärr inte jättemånga ställningar som tjejen kan bestämma tempo på...

Hur ska jag göra för att liva upp vårat sexliv? Vill inte att det ska vara ridning 9/10 gånger.

Värt att nämna är att hon tidigare blivit våldtagen och går absolut inte att tex hålla i henne samtidigt som man är överst. Hon får panik då. Råkade göra så en gång... då berättade hon den historien... Väldigt tråkigt att sex är förstört för henne på så sätt.

Hur ska jag få henne att tycka om när jag bestämmer tempot eller när jag är överst? Tips?

är det verkigen inte att hon tycker att din lila kuk inte har andra sextekniker än rida,för om du hade verkigen en större så skulle hon ha inte brytt sig medan ni har sex.
fråga henne:varför vill du bara rida,är det beroende på min kuk storlek?
Citera
2020-01-22, 10:14
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smizzy221
är det verkigen inte att hon tycker att din lila kuk inte har andra sextekniker än rida,för om du hade verkigen en större så skulle hon ha inte brytt sig medan ni har sex.
Det har väl inget med saken att göra?
Citera
2020-01-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Du har en liten kuk helt enkelt.
Djupast penetration sker med kvinnan ovanpå.
Hon blir inte tillfredsställd annat av en riktig FB-dase.
Vet inte om det där stämmer. Kan väl få djup penetration på många sätt och min är inte liten!

Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Du får stå vid sängkanten så kliver hon upp i sängen och så tar hon tag i dina axlar och svingar sig upp på dig och sjunker ner på staken. Då måste du hålla om henne för att hon inte ska ramla av och hon hålla hårt i dig.

http://sexoteket.blogspot.com/2014/01/

Skulle ni ramla så har ni ju sängen bakom henne. Å det blir väl ett jädra juck om så blir fallet.
Tack! Ser spännande ut!

Citat:
Ursprungligen postat av smizzy221
Har inget med ens kukstorlek att göra... myt om att man måste ha en jättestor kuk för att tillfredställa men om du frågar en vanlig tjej och hon svarar ärligt kommer hon att säga en "lagom" storlek och mycket klitorisstimulans. Läs på lite istället för att fråga gaggiga gubbar på flashback. Och ja jag har förvisso frågat här men söker mer någon som varit med om liknande.
Citera
2020-01-22, 10:39
Bannlyst
Det är inte så jävla svårt din lilla pussy.

Tänk såhär: varenda gång hon rider dig så dominerar hon dig och du låter dig domineras som en liten bitch.. Vill du vara den undergivna tjejen i förhållandet eller vill du bete dig mer som en man?

En man låter henne hållas en stund innan han tar tag i henne och knullar skiten ur henne. En pojke får ligga kvar där o gråta medans han blir våldtagen.

Och nu säger du
Citat:
Men tänk om hooon blir leeeedsen Jag är så snell o respektfull

Och då svarar jag att de flesta tjejer älskar att bråka lite och brottas om att ha den sexuella makten... Du gör henne knappast någon jävla tjänst igenom att låta henne dominera dig. Ge henne några rapp över rumpan och bestäm takten själv innan du tar över och sliter isär hennes ben o doppar kuken i rumpan på henne.

Och är det ingenting hon går med på så byt förfan tjej..
Senast redigerad av EricssonS700 2020-01-22 kl. 10:47.
Citera
2020-01-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Det är inte så jävla svårt din lilla pussy.

Tänk såhär: varenda gång hon rider dig så dominerar hon dig och du låter dig domineras som en liten bitch.. Vill du vara den undergivna tjejen i förhållandet eller vill du bete dig mer som en man?

En man låter henne hållas en stund innan han tar tag i henne och knullar skiten ur henne. En pojke får ligga kvar där o gråta medans han blir våldtagen.

Och nu säger du

Och då svarar jag att de flesta tjejer älskar att bråka lite och brottas om att ha den sexuella makten... Du gör henne knappast någon jävla tjänst igenom att låta henne dominera dig. Ge henne några rapp över rumpan och bestäm takten själv innan du tar över och sliter isär hennes ben o doppar kuken i rumpan på henne.

Och är det ingenting hon går med på så byt förfan tjej..
En riktigt man respekterar sin partner. Och nej hon våldtar inte mig bara för att hon föredrar att rida.
Citera
2020-01-22, 13:11
Bannlyst
Citat:
En riktigt man respekterar sin partner. Och nej hon våldtar inte mig bara för att hon föredrar att rida.

En riktig man låter inte som en jävla kärring.

Och jo, hon våldtar dig, med tanke på att hon förväntar sig att du bara ska ligga där o hålla käften tills hon ridit klart. En annan kille hade förmodligen fått spänna på henne ståendes på alla fyra och dragit henne i håret. Men du får bara ligga där o agera leksak du..

Knip igen och kom in i gemet.

Sådär går det när man låter en kvinna dominera en.
Citera
2020-01-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
En riktig man låter inte som en jävla kärring.

Och jo, hon våldtar dig, med tanke på att hon förväntar sig att du bara ska ligga där o hålla käften tills hon ridit klart. En annan kille hade förmodligen fått spänna på henne ståendes på alla fyra och dragit henne i håret. Men du får bara ligga där o agera leksak du..

Knip igen och kom in i gemet.

Sådär går det när man låter en kvinna dominera en.
Våltäkt = Sex utan samtycke. Så svar nej på våldtäkts anklagelserna.

Tänder inte på att dra någon i håret. Vi interagerar jag och min flickvän. Vi hade sex idag och vi testade att jag juckade underifrån och hon var okej med det. Nästa steg är kanske missionären eller skeda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in