• 1
  • 2
2020-01-21, 21:05
Medlem
Som rubriken lyder så vill min flickvän endast rida när vi har sex. Det börjar liknande varje gång, jag går ner på henne, hon går ner på mig och så rider hon mig. Visst vi har testat olika ställningar men alltid ridning. Börjar bli trött även om det är skönt. Ibland vill man vara dominant och vara överst men hon tycks inte gilla det. Har frågat varför och hon svarar bara: "Känns bättre att bestämma tempot själv". Finns tyvärr inte jättemånga ställningar som tjejen kan bestämma tempo på...

Hur ska jag göra för att liva upp vårat sexliv? Vill inte att det ska vara ridning 9/10 gånger.

Värt att nämna är att hon tidigare blivit våldtagen och går absolut inte att tex hålla i henne samtidigt som man är överst. Hon får panik då. Råkade göra så en gång... då berättade hon den historien... Väldigt tråkigt att sex är förstört för henne på så sätt.

Hur ska jag få henne att tycka om när jag bestämmer tempot eller när jag är överst? Tips?
Citera
2020-01-21, 21:10
Medlem
chiliislifes avatar
Sluta bete dig som att du är hennes lilla sexslav och ta tag i henne och knulla henne hårt. Du våldtog henne inte, det var någon annan och det ska hon inte ta ut på dig.
Citera
2020-01-21, 21:10
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Hur ska jag göra för att liva upp vårat sexliv? Vill inte att det ska vara ridning 9/10 gånger.

Hur ska jag få henne att tycka om när jag bestämmer tempot eller när jag är överst? Tips?

Den här frågan blir jättesvårt att ge nåt råd i utan att veta ungefär var ni är i livet åldersmässigt, och hur länge ni haft en sexuell relation.

Det är ju lite skillnad om ni är tonåringar som varit ihop nåt år, eller medelålders med en tioårig relation liksom.
Citera
2020-01-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Sluta bete dig som att du är hennes lilla sexslav och ta tag i henne och knulla henne hårt. Du våldtog henne inte, det var någon annan och det ska hon inte ta ut på dig.

Nej. Men hon är väl kanske traumatiserad och inte vill bli påmind om det. Vill inte att hon ska känna det igen. Är en respektfull man.

[quote=EckiEcki|70001096]Den här frågan blir jättesvårt att ge nåt råd i utan att veta ungefär var ni är i livet åldersmässigt, och hur länge ni haft en sexuell relation.
Jag är 26 och hon tonåring men över 18! såklart.
Citera
2020-01-21, 21:23
Medlem
TheJackets avatar
[quote=jonasost|70001142]Nej. Men hon är väl kanske traumatiserad och inte vill bli påmind om det. Vill inte att hon ska känna det igen. Är en respektfull man.

Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Den här frågan blir jättesvårt att ge nåt råd i utan att veta ungefär var ni är i livet åldersmässigt, och hur länge ni haft en sexuell relation.
Jag är 26 och hon tonåring men över 18! såklart.

Är det inte enklare att skriva 19?
Citera
2020-01-21, 21:28
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Som rubriken lyder så vill min flickvän endast rida när vi har sex. Det börjar liknande varje gång, jag går ner på henne, hon går ner på mig och så rider hon mig. Visst vi har testat olika ställningar men alltid ridning. Börjar bli trött även om det är skönt. Ibland vill man vara dominant och vara överst men hon tycks inte gilla det. Har frågat varför och hon svarar bara: "Känns bättre att bestämma tempot själv". Finns tyvärr inte jättemånga ställningar som tjejen kan bestämma tempo på...

Värt att nämna är att hon tidigare blivit våldtagen och går absolut inte att tex hålla i henne samtidigt som man är överst. Hon får panik då. Råkade göra så en gång... då berättade hon den historien... Väldigt tråkigt att sex är förstört för henne på så sätt.

Med tanke på vad hon har varit med om så är det inte så konstigt att hon vill ha kontrollen.
Har egentligen inget annat råd än att du får ge det den tid det tar.
Små steg.
Typ att bakifrån så står du still och hon står för juckandet till att hon står still och du står för aktiviteten.
Citera
2020-01-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Med tanke på vad hon har varit med om så är det inte så konstigt att hon vill ha kontrollen.
Har egentligen inget annat råd än att du får ge det den tid det tar.
Små steg.
Typ att bakifrån så står du still och hon står för juckandet till att hon står still och du står för aktiviteten.
Har tänkt den tanken men tror inte att hon skulle gå med på det. Hon litar nog inte på män i sängen. Men har även tänkt att till en början att hon rider och så juckar jag underifrån? Eller typ skeden och liknande. Vill bara inte stressa henne eller få det att låta som att det hon gör är fel!
Citera
2020-01-21, 21:49
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Har tänkt den tanken men tror inte att hon skulle gå med på det. Hon litar nog inte på män i sängen. Men har även tänkt att till en början att hon rider och så juckar jag underifrån? Eller typ skeden och liknande. Vill bara inte stressa henne eller få det att låta som att det hon gör är fel!

Nej, att stressa henne är det sista du ska göra!

För många år sedan hade jag ihop det med en tjej som hade liknande erfarenheter.
Hon hanterade det på ett annat sätt.
Hon kunde njuta av sex, hade inga problem med att jag var den som förde, men hon stängde av mentalt.
Hon fick orgasm på orgasm, men öppnade aldrig ögonen när vi hade sex.
Sex var bara fysisk njutning, och jag kände mig som ett redskap som tillhandahöll den njutningen.
Jag gissar att många män här skulle tycka att det låter perfekt, men vill man ha en seriös relation så vill man vara en älskad individ, inte bara en orgasmskapare.

Enligt mig...
Citera
2020-01-21, 22:11
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Hon kanske behöver gå till nån terapeut el dylikt? Det är nog inte omöjligt att du blir inblandad i processen.
Tycker faktiskt du ska kräva att hon söker hjälp innan det är försent. Det kan ju låsa sig totalt för henne, och då drabbas du också. Det skulle också kunna vändas emot dig i värsta fall ...
Citera
2020-01-21, 22:14
Medlem
Köp en häst åt henne så kanske det blir bättre.
Citera
2020-01-21, 22:26
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:

Knulla henne bakifrån med en stor spegel på väggen så hon ser att det är du. Det klarar hon.
Citera
2020-01-21, 22:34
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Grattis!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto