Citat:
Ursprungligen postat av
Pressombudsmannen
De få gånger han använt dessinformation är innan viktiga händelser för att få Deep State att förbruka ammunition så att mediauppmärksamhet inte tas från den viktiga händelsen. Exempelvis när Muellers rapport släpptes strax efter Christchurch attacken i NZ. Efter detta lagt sig så släpptes rapporten och allt fokus låg på den vilket var en gigantisk vinst för Trump.
Det finns nog exempel där Q haft rakt av fel. Det enda jag kan komma på är en bild på Bill Clinton med Ray Chandler på ett plan som Q sagt var på Epsteins plan. Någon visade på att det inte alls var Epsteins plan. Detta var dock bara en detalj och har ingen större påverkan i det stora hela, vi vet att Bill varit på Epsteins plan flera gånger med tjejer som henne.
Q har väl även påstått att terroattentat skulle ske i ett tidigt skede men när absolut ingenting har hänt så har man kört med just det argumentet som jag nämnde tidigare.
För övrigt finner jag det intressant att du säger att saker fortfarande väntas på att de ska ske, det verkar väl inte helt enat om det i den här tråden åtminstone.
Vissa verkar ju rakt av ha haft eller kanske fortfarnde har åsikten att vissa saker redan har skett, bland annat att McCain vart avrättad istället för att dö av cancer osv