Citat:
Ursprungligen postat av
8888zoom8888
Okej. Min vän, det här avsnittet ägnas åt religion.
Alla pratar fritt om sin religion, tro och bok.
Det är inte mitt problem att du inte gillar min religion. Och du är rädd för honom.
Det finns många människor också. De har en höghöjd fobi. Smala platser. Och många andra problem.
Detta är naturligtvis din åsikt, och du är fri till den.
Men detta är inte mitt problem. Detta är din åsikt och synvinkel.
Juden, buddhisten och kristen talar här.
Alla talar fritt.
Därför har du inte rätt till religiös diskriminering.!
Det är inte mitt problem om du har negativa tankar om min religion. Du är partisk i åsikt och ilska mot en viss religion.
Det här är ditt problem, min vän. Vi bor i Sverige, ett land med många friheter och kulturer.
Jag är en person som respekterar andras kultur. Andra borde respektera min kultur också.
Förresten, jag älskar det ursprungliga svenska folket. Jag älskar hans vänlighet och kultur.
Och en läcker kopp kaffe med kanelbulle .

Påvisa att jag diskriminerat DIG nu.
Börjar bli less på en person utan argument till slut.
Skippa resten av ditt vanliga skitsnack som du vräker på med hela tiden eftersom din KÄRA ståndpunkt ifrågasätts.
För det där var nu en anklagelse emot mig nu, blir minst tre så här långt.
1. Rasist
2. Associerad till organistationen NMR
3. Religiös diskriminering
Då får du ta och ha bevis för vad du säger, det har du inga.
Ska du lägga fram bevis då i din nästa kommentar för att det är så eller ska vi kolla om det går att ta det den juridiska vägen detta förtal som du framkommit med hitintills om mig?
"Min vän", sen så häver han ur sig det han gjort så här långt bara för att argumenten tryter och Svenskan är ju inte den bästa.
Svara mig inte om du inte nu är beredd att backa upp dina påståenden korrekt eller så ringer jag en advokat och kollar upp om jag inte kan åtala dig så här långt redan.
Läs det här innan du svarar mig igen, då kanske jag slipper dina citatsvar på ett tag:
Förtal och förolämpning
Särskilt om handläggning och åtalsprövning
Jag skulle
inte skriva så här om du över huvud taget inte just hade för avsikt att HELA tiden så här långt attackera och direkt försöka misskreditera mig
som person.
Det har jag inte gjort mot dig å andra sidan. Det är därför jag sätter hårt emot hårt nu.
Jag finner dig som person obehaglig nu endast och falsk.
En till länk, bara för att jag pratat med just dig:
https://lawline.se/
Men trösta dig med att min avsky nu över att jag inte ska få uttrycka mig
inom ett givet regelverk är uppe i TVÅ personer nu.
Det är att hysa agg mot mig som person och att försöka begränsa min yttrandefrihet av den enkla anledningen att det som jag säger inte tycks om.
Förbannade personangrepp!