Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Även om hon jobbade i Uppsala, men ville bo hos BO, så är det smidigare att åka direkt till Vallentuna och ha posten där. Att åka till lght i Uppsala varje dag bara för att kolla post verkar drygt. Gjorde själv så i en fyraårsperiod för massor av år sen. Att ge upp min dåvarande hyresrätt fanns inte på kartan. Inte hyrde jag ut den heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Jag vet inte var hon arbetade, vare sig på vilken typ av boende eller var det låg någonstans.
Jag har inte hittat henne på Facebook. Jag tänker också om hon har ett såpass starkt tennisintresse att hon tävlade så tränar hon kanske också mer än ett par gånger i veckan som de som slår några bollar i motionssyfte? Men själva träningen kanske skedde i Uppsala i och för sig men jag tvekar att så är.
Hon finns på fb.
Tränade i Vallentuna tennisklubb (duktig spelare) och flyttade till Vallentuna för två år sedan.
Vänliga människor båda två.
Min teori är att det är byggare som ville ha betalt för arbete som ej blivit klart. Alternativt att de fått nys om pengar.
Nya uppgifter om att balter i 35-årsåldern med liknande cyklar observerats vid tunnel i Vallentuna.