2020-01-18, 23:07
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Det rör sig om ariskt färgade trosor som på grund av väta följer kroppens kontur och bildar en mörk glipa där bak.
Allt för ett klick!
Citera
2020-01-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Nakenbad är hur vanligt som helst.
Att som offentlig person lägga upp det på Instagram är inte lika vanligt.
Att be en anställd filma när chefen badar naken är definitivt inte vanligt.

Men det är klart, hon bad ju sin förra assistent sova med henne i sängen när de var ute och reste så det gränslösa är inget nytt.

Exakt. Totalt granslost. #metoo rorelsen har formodligen gatt helt obemarkt forbi Lowengrip. Hur nara vanner de har tva an har blivit under dessa manader sa ar det synnerligen motbjudande att se hur en anstalld nu blivit sin chefs emotionella stod och nakenfotograf.
Citera
2020-01-19, 08:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
På hennes Instagram finns en bild på henne på bryggan.
Ingen baddräkt.

Om du menar handduksbilden så har hon baddräkt där också.
Citera
2020-01-19, 09:41
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Om du menar handduksbilden så har hon baddräkt där också.
Har nu sett simbilden och håller med. Visst är det baddräkt på... Fast lite fegt när det utlovas naket.
Citera
2020-01-19, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Har nu sett simbilden och håller med. Visst är det baddräkt på... Fast lite fegt när det utlovas naket.
Blev du besviken nu?
Citera
2020-01-19, 11:01
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Blev du besviken nu?
Inte besviken på bilden, tycker mera att det är lite fegt att påstå att det skall badas naket och sedan inte riktigt våga göra det.
Fast, det är väl syftet, få lite klicks om är det en baddräkt eller inte? All publicitet är publicitet och så finns det där excelarket som planerar allt så väl.
Det är väl excelarket som tagit henne hela vägen hit?
Citera
2020-01-19, 11:21
Medlem
Fattar inte var och hur ni ser att det är en baddräkt på?! Jag ser verkligen inte det.
Citera
2020-01-19, 12:09
Medlem
Citat:
Nakenbad är hur vanligt som helst.
Att som offentlig person lägga upp det på Instagram är inte lika vanligt.
Att be en anställd filma när chefen badar naken är definitivt inte vanligt.

Men det är klart, hon bad ju sin förra assistent sova med henne i sängen när de var ute och reste så det gränslösa är inget nytt.
Håller med om att det är litet underligt att be en anställd filma, men annars tycker jag inte det är något konstigt alls. Men så är jag född på 70-talet och boende i Danmark, svenska millenials är kanske prydare.
Citera
2020-01-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Håller med om att det är litet underligt att be en anställd filma, men annars tycker jag inte det är något konstigt alls. Men så är jag född på 70-talet och boende i Danmark, svenska millenials är kanske prydare.

Jag håller med dig och det hör ju till sak att Isabella Löwengrips anställda inte jobbar på en bank eller i kassan på en Ica-butik, de jobbar för en influencer. Filmaren ifråga har säkert varit med om betydligt värre saker. Tyvärr. Jag tycker exempelvis att det är betydligt sjukare att tvingas ljuga om att den man jobbar för har en dryg miljon fler följare per vecka än vad som är fallet i verkligheten. Att springa och plantera hotlappar och kommentera påhittade skeenden för pressen är också sjukare.
Citera
2020-01-19, 12:21
Medlem
Giant Squids avatar
Ett övertramp som arbetsgivare var väl när det blev lite för hett mellan henne och livvakten.
Hur gick det för honom sen?
Citera
2020-01-19, 12:33
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag håller med dig och det hör ju till sak att Isabella Löwengrips anställda inte jobbar på en bank eller i kassan på en Ica-butik, de jobbar för en influencer. Filmaren ifråga har säkert varit med om betydligt värre saker. Tyvärr. Jag tycker exempelvis att det är betydligt sjukare att tvingas ljuga om att den man jobbar för har en dryg miljon fler följare per vecka än vad som är fallet i verkligheten. Att springa och plantera hotlappar och kommentera påhittade skeenden för pressen är också sjukare.
Är det bevisat att Isabella fejkade hoten, alltså? I så fall är det ju verkligen sinnessjukt i ordets rätta betydelse.
Citera
2020-01-19, 13:24
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Är det bevisat att Isabella fejkade hoten, alltså? I så fall är det ju verkligen sinnessjukt i ordets rätta betydelse.
Definitivt ADHD men också depression raknas som sinnessjukdomar
Det tillsammans med eventuell narcissism ar en kombination som ofta leder till gränslöshet, tex mer an dubbet sa vanligt med alkohol-, drog- och tablett-missbruk, men aven sex-missbruk
I detta fall sa tror jag den utlösande faktorn var depression i kombination med 12 timmar alkohol-konsumption och eventuellt antidespresiva tabletter
Inte kul for hennes barn i skolan men Isabella gör nog sitt basta for det mesta
Som någon med ADHD förklarade i traden, det ar ingen super-kraft utan en sjukdom som man maste kampa med som också har positiva sidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in