2020-01-18, 18:49
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Pratat i tolv timmar, har dom tagit tjack eller.
Marisol lär väl fått uppsöka akutpsyk efter en sådan session.
Det har skvallrats om bade tjack och kola sedan Isabellas stureplans-period, da hon hangde pa miljonarer uradel och foretagsledare i barer i hogklackat fuskpals och 14k guld, innan politikerna och fastighetsmagnaterna
Citera
2020-01-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Pratat i tolv timmar, har dom tagit tjack eller.
Marisol lär väl fått uppsöka akutpsyk efter en sådan session.
Blev nog varken böcker eller raggsockar denna helgen...
Men det lät ju poetiskt. Högst tveksam till om Löwengrip har något litterärntresse öht...
Citera
2020-01-18, 19:12
Medlem
Alltså instastory nu. Höll på att sätta vinet i halsen när hon släpper handduken och simmar naken omkring. Vad är det jag kollar på?? Helt surrealistiskt. Hon är ändå mamma och chef och andra anständiga saker än så länge. Då visar man väl inte upp sig naken på instagram. Känns lite som det är en känga till både exet och ellegalan att hon försöker välta internet. Eller jag vet inte. Varför försöka analysera ens....
Citera
2020-01-18, 19:25
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollyland
Alltså instastory nu. Höll på att sätta vinet i halsen när hon släpper handduken och simmar naken omkring. Vad är det jag kollar på?? Helt surrealistiskt. Hon är ändå mamma och chef och andra anständiga saker än så länge. Då visar man väl inte upp sig naken på instagram. Känns lite som det är en känga till både exet och ellegalan att hon försöker välta internet. Eller jag vet inte. Varför försöka analysera ens....

äh, man ser ju ingenting. bara en liiiiiiten suddig rumpa långt bort när hon går i. vattnet skymmer ju när hon simmar.
Citera
2020-01-18, 19:39
Medlem
Jag tyckte vinterbadandet var trevligt, för det är ju en mycket positiv sak som man inte väntade sig av henne. Väldigt hurtigt och friskt.
Citera
2020-01-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ja mammor kan ju inte bada nakna, det vet ju alla. Du är inte svensk eller hur? Nakenbad är hur vanligt som helst.
Citera
2020-01-18, 20:01
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
äh, man ser ju ingenting. bara en liiiiiiten suddig rumpa långt bort när hon går i. vattnet skymmer ju när hon simmar.
Inget fel pa Isabellas rumpa i alla fall, men man ser bra nar Isabella simmar ut och tillbaka ifrån bryggan
Aterstar att ta slut pa hangbrost- och sladderbens-ryktena
Citera
2020-01-18, 20:05
Medlem
Citat:

Kan bara hålla med dig!
Hoppas hennes barn inte får lida för sin mammas tokigheter.
Citera
2020-01-18, 20:56
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Kan bara hålla med dig!
Hoppas hennes barn inte får lida för sin mammas tokigheter.
Erik ar kanske glad att han gjorde slut med den nordiska skonheten Isabella idag
Isabellas hjarna fick for sig att gora en modern Anita Ekberg, att starka bilden av nordiska skonhet och rasrenhet
I sitt eventuella kola- eller vin-rus sa gjorde Isabella en “klassisk nordisk foto session” som gar till historien men antagligen inte pa grund av god stil, smak, glamor och framgang, utan som ett lite avvikande men kul inslag i svensk ekonomisk influenser-historia, i ovrigt mest praglad av trista konkurser, nedlagda projekt och kraschade forhallanden
Ett stilrent nakenbad tillsammans med en lite paverkad Erik hade ju varit annu mer kanon alltsa
Senast redigerad av qutm 2020-01-18 kl. 21:27.
Citera
2020-01-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Ja mammor kan ju inte bada nakna, det vet ju alla. Du är inte svensk eller hur? Nakenbad är hur vanligt som helst.

Nakenbad är hur vanligt som helst.
Att som offentlig person lägga upp det på Instagram är inte lika vanligt.
Att be en anställd filma när chefen badar naken är definitivt inte vanligt.

Men det är klart, hon bad ju sin förra assistent sova med henne i sängen när de var ute och reste så det gränslösa är inget nytt.
Citera
2020-01-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Erik ar nog glad att han gjorde slut med Isabella idag
Isabellas hjarna fick for sig att gora en modern Anita Ekberg
I sitt eventuella kola- eller vin-rus sa gjorde Isabella en “klassisk foto session” som gar till historien men inte pa grund av stil, god smak, glamor och framgang, utan som ett lite avvikande inslag i svensk ekonomisk influenser-historia, i ovrigt mest praglad av trista konkurser, nedlagda projekt och kraschade forhallanden

Det ligger nog en del i det du skriver man bara undrar vad ska komma härnäst?.
BB verkar helt desperat och gör vad som helst men glömmer att hon har två barn.

Sen tror inte jag att hon mår så dåligt som hon vill framhäva att hon gör.
Citera
2020-01-18, 21:33
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Det ligger nog en del i det du skriver man bara undrar vad ska komma härnäst?.
BB verkar helt desperat och gör vad som helst men glömmer att hon har två barn.
Sen tror inte jag att hon mår så dåligt som hon vill framhäva att hon gör.
Isabella kanske ar deprimerad, tog nagra benzo med vinet
Benzo och vin ar en otroligt kraftfull kombination, finns en massa otroliga aventyr beskrivna om den kombinationen i dom tradarna
I stort sett sa vaknar folk upp dagen efter och har gjort dom mest otroliga sakerna
Inte sa bra kombination for mammor som Isabella eller offentlig personer alltsa, mer typ ta av sig klader och bajsa i baren och galnare an det till och med
Senast redigerad av qutm 2020-01-18 kl. 21:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in