2020-01-19, 14:12
Medlem
Saxat från bloggen:

Citat:
kallbad naken,långpromenad i regn, varm dusch, prata, gråta, skratta, läsa böcker, lyssna på P1:s Allvarligt Talat, gjort varma smörgåsar till middag, druckit rödvin och läst ännu mer. Det har varit Marisol och min helg här tills nu.

https://www.isabellalowengrip.se/
Citera
2020-01-19, 14:28
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Saxat från bloggen:

https://www.isabellalowengrip.se/

”Läsa böcker”? Hade hon med sig en trave med ”Lilla Anna och Långa Farbrorn” eller vuxenböcker som hon läste omslaget på?
Citera
2020-01-19, 14:49
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
”Läsa böcker”? Hade hon med sig en trave med ”Lilla Anna och Långa Farbrorn” eller vuxenböcker som hon läste omslaget på?
Nog mer pekböcker, sov hon något mellan bokläsandet och pratat hål i huvudet på stackars Marisol?
Citera
2020-01-19, 18:32
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Hon läser faktiskt K, boken av den värdiga isdrottningen. Hon som likt Isabella blev utsatt för en häxjakt.

Som av en händelse är de blonda alfahonor båda två, och det sticker i ögonen på mestiser.
Citera
2020-01-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Hon läser faktiskt K, boken av den värdiga isdrottningen. Hon som likt Isabella blev utsatt för en häxjakt.

Som av en händelse är de blonda alfahonor båda två, och det sticker i ögonen på mestiser.
Bella är väl inte blond på riktigt? Min erfarenhet är att folk som faktiskt är blonda inte tjatar om det eller försöker påminna folk hela tiden.
Citera
2020-01-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Är det bevisat att Isabella fejkade hoten, alltså? I så fall är det ju verkligen sinnessjukt i ordets rätta betydelse.
Hon verkar ju ha fejkat nakenbadet också. Och marisol är ju anställd, alltså en fejkkompis. Det hela är verkligen helt bisarrt. Åker på weekendresa med en anställd och låtsas nakenbada. Förut lajvade hon internationell affärskvinna, nu lajvar hon vanlig människa, inte ens det kan hon göra på riktigt. Helt sjukt.
Citera
2020-01-19, 19:25
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Bella är väl inte blond på riktigt? Min erfarenhet är att folk som faktiskt är blonda inte tjatar om det eller försöker påminna folk hela tiden.

Det där är en mycket viktig distinktion. Om Bella inte är blond på riktigt måste jag omvärdera min inställning till henne, men tills vidare fortsätter jag anta att hon är det.
Citera
2020-01-19, 19:33
Medlem
Citat:
Håller med om att det är litet underligt att be en anställd filma, men annars tycker jag inte det är något konstigt alls. Men så är jag född på 70-talet och boende i Danmark, svenska millenials är kanske prydare.

Har svårt att tänka mig att det var vad Marisolis hade i tankarna när hon tackade ja till tjänsten som CSR-manager. Istället för hållbarhetschef blev hon sällskapsdam, väskbärare och får filma chefens naturdopp med en mobiltelefon.

Tror nog att det kan uppfattas lite underligt även om man bor i Danmark.
Citera
2020-01-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Om du menar handduksbilden så har hon baddräkt där också.

Ser verkligen ingen baddräkt.
Men ännu mer intressant är att Bella själv kallar det för "nakenbad" på bloggen.
Så du menar att hon ljuger?
Citera
2020-01-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Är det bevisat att Isabella fejkade hoten, alltså? I så fall är det ju verkligen sinnessjukt i ordets rätta betydelse.

Enligt Bloggbevakning och sms-konversationer som hennes ex visat upp mm så ja:

https://bloggbevakning.se/2018/12/03/ex-pojkvannens-bevis-pa-att-isabella-lowengrip-ar-kapabel-att-ljuga-om-hot/
Citera
2020-01-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Ser verkligen ingen baddräkt.
Men ännu mer intressant är att Bella själv kallar det för "nakenbad" på bloggen.
Så du menar att hon ljuger?
Det skulle hon väl aldrig göra!
Citera
2020-01-19, 19:49
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Hon verkar ju ha fejkat nakenbadet också. Och marisol är ju anställd, alltså en fejkkompis. Det hela är verkligen helt bisarrt. Åker på weekendresa med en anställd och låtsas nakenbada. Förut lajvade hon internationell affärskvinna, nu lajvar hon vanlig människa, inte ens det kan hon göra på riktigt. Helt sjukt.
Ja var lite känslan jag fick också.
Det är en jävligt brant uppförsbacke hon ska gå.
Kanske bättre att sätta sig i en grotta i Nepal ett tag och ta en funderare på livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in