2020-01-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Personen jag citerade säger att GM sög av BO. Jag tolkar "sög av" som att BO har en penis. BO beskrivs samtidigt som kvinna. Kvinnor med penisar är i min värld transvestiter.

Fast troll i en tråd är kanske inte något underlag utan ett spektakel. Finns inget underlag om transvestit så din ursäkt om postaren skrev osv blir lite lam. Återkom med underlag och korrekt fakta.
Citera
2020-01-17, 17:55
Medlem
BO ser onekligen ut som en man/transa.
Citera
2020-01-17, 18:00
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Fan apförsvarna i tråden är ju sämre än negerpatrasket självt. Det här landet är verkligen rövknullat ordentligt.
Citera
2020-01-17, 18:01
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast troll i en tråd är kanske inte något underlag utan ett spektakel. Finns inget underlag om transvestit så din ursäkt om postaren skrev osv blir lite lam. Återkom med underlag och korrekt fakta.
Du har missförstått, det var ingen ursäkt. Jag ber absolut inte om ursäkt för något. Så är det utrett.
Att BO är transa är väl mer eller mindre fastställt i tråden skulle jag tro. Jag har själv bedömt bilder och tycker det ser ut så också.
Citera
2020-01-17, 18:05
Medlem
Citat:
Du har missförstått, det var ingen ursäkt. Jag ber absolut inte om ursäkt för något. Så är det utrett.
Att BO är transa är väl mer eller mindre fastställt i tråden skulle jag tro. Jag har själv bedömt bilder och tycker det ser ut så också.

En tråd fastställer inget det gör däremot en födelseattest. Så med det ljuger tråden och du med.

Citat:
Varför hon och polisen tror att han inte längre befinner sig inom Sveriges gränser vill Moa Widjer inte gå in på.

– Men vi har förhoppningar att lyckas få tag på honom. Hade vi trott att han skulle lämna landet för gott hade jag lagt ner förundersökningen och det har jag inte gjort. Så vi hoppas att vi får tag på honom, säger Moa Widjer.
https://www.expressen.se/gt/teorin-mannen-valdtog-linn-har-nu-flytt-landet/

Han har alltså inte flytt för gott utan man fortsätter sin utredning med förhoppning om att lagföra äcklet.
Citera
2020-01-17, 18:08
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
En tråd fastställer inget det gör däremot en födelseattest. Så med det ljuger tråden och du med.

https://www.expressen.se/gt/teorin-mannen-valdtog-linn-har-nu-flytt-landet/

Han har alltså inte flytt för gott utan man fortsätter sin utredning med förhoppning om att lagföra äcklet.
Hon ser ut som en transa. Hon kanske är en kvinna som ser ut som en transa. Kan man få se den där födelseattesten? Länk?
Citera
2020-01-17, 18:11
Medlem
Citat:
Hon ser ut som en transa. Hon kanske är en kvinna som ser ut som en transa. Kan man få se den där födelseattesten? Länk?

Helt ovidkommande vad du tycker bilder ser ut som. Du kan kontrollera hennes födelse via folkbokföringen. Ett samtal räcker så har du klart för dig att du ljuger och förtalar och sitter i en tråd som handlar om våldtäkt och kommenterar hennes utseende. Som sagt så kan vem som vill kolla vilket kön hon hade då hon föddes.

Länk= Skattemyndigheten.
Citera
2020-01-17, 18:13
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
'Helt ovidkommande vad du tycker bilder ser ut som. Du kan kontrollera hennes födelse via folkbokföringen. Ett samtal räcker så har du klart för dig att du ljuger och förtalar och sitter i en tråd som handlar om våldtäkt och kommenterar hennes utseende. Som sagt så kan vem som vill kolla vilket kön hon hade då hon föddes.
Jag förstår inte hur man kollar det? Man kan få sin näst sista siffra ändrad vid könsbyte. Länka mig till det här obestridliga beviset du verkar ligga inne med.
Citera
2020-01-17, 18:14
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur man kollar det? Man kan få sin näst sista siffra ändrad vid könsbyte. Länka mig till det här obestridliga beviset du verkar ligga inne med.

Men Einstein du ringer folkbokföringen (skattemyndigheten)och får uppgifterna. Sen kollar du med samma myndighet om något har ändrats. Är det svårt för dig?
Citera
2020-01-17, 18:17
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Men Einstein du ringer folkbokföringen (skattemyndigheten)och får uppgifterna. Sen kollar du med samma myndighet om något har ändrats. Är det svårt för dig?
Jag tror inte att de svarar på huruvida någon har varit ett annat kön. Det kommer bara att gå att få fram personens juridiska kön som kan ändras. Det finns mig veterligen inte något sätt att på laglig väg få fram om en person har bytt kön.
Citera
2020-01-17, 18:20
Medlem
Citat:
Jag tror inte att de svarar på huruvida någon har varit ett annat kön. Det kommer bara att gå att få fram personens juridiska kön som kan ändras. Det finns mig veterligen inte något sätt att på laglig väg få fram om en person har bytt kön.

Man får födelseuppgifterna först och främst och jo man får svar på om något ändrats sedan födelsen.
Så du har fel och verkar minst sagt imbecill. Men nu vet du att det går att kontrollera så sluta nu med att sprida falska uppgifter om målsägande i fallet.
Citera
2020-01-17, 18:22
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Man får födelseuppgifterna först och främst och jo man får svar på om något ändrats sedan födelsen.
Så du har fel och verkar minst sagt imbecill. Men nu vet du att det går att kontrollera så sluta nu med att sprida falska uppgifter om målsägande i fallet.
Citat:
Att man får nya fyra sista när man gjort könsbyte stämmer, men det är också sekretess på detta hos SKV och alla andra myndigheter. 21:1 OSL.

Så om man inte känner nån som kommer åt sådan information så är det nog rätt kört att få reda på det genom myndigheter

Från:
https://www.flashback.org/p59439556

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in