2019-11-21, 23:24
Medlem
Ejsidisis avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Jo jag pekade ut honom och då var han i full fart med att gå efter andra tjejer som försöker ta sig ifrån honom och snutpacket började efter en stunds velande röra sig mot denne men vet ej vad som hände då jag fortsatte med mitt eget festande.

Men har du tipsat polisen nu om detta? Om du har sett killen vara i farten tidigare och känner igen honom bör du lämna den upplysningen direkt till polisen, typ nu.
Citera
2019-11-21, 23:26
Medlem
Det är väl fanimej helt otroligt att det inte finns ett endaste inlägg i sociala medier alls där nån skriver att de känner igen förövaren? Det är för fan bra bilder och en såndär kappnisse borde folk väl komma ihåg. Kanske var han på snabbvisit i Sverige? Men hur ofta sker det iförsig att en afrikan i finkappa hälsar på i Sverige...
Citera
2019-11-21, 23:26
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Så du visste INTE, alltså.
MENA = Middle East North Africa, med andra ord araber. NA i förkortningen står alltså inte för 'neger' eller 'arab', utan norra Afrika.
Bilden visar, som andra skrivit, en neger som sannolikt är från Nigeria eller i närheten, vilket inte tillhör MENA.
Det är alltså inte våldtäkten utan faktumet att en anonym främling har fel om vilket negerland som våkdtäktsapan kommer ifrån som får ditt blod att koka.

Helt vansinnigt förresten att våldtäkten anmäldes den 4 oktober, direkt efter gick tjejerna ut till en polis utanför restaurangen. Man har alltså suttit inne med signalement och videon och sedan sålt videon till ett underhållningsprogram på tv3 nästan två månader efter anmälan.
Senast redigerad av KUSE 2019-11-21 kl. 23:28.
Citera
2019-11-21, 23:27
Medlem
lemmelns avatar
Citat:
Jo jag pekade ut honom och då var han i full fart med att gå efter andra tjejer som försöker ta sig ifrån honom och snutpacket började efter en stunds velande röra sig mot denne men vet ej vad som hände då jag fortsatte med mitt eget festande.

Ring polisen. Om det finns en minsta chans för att de identifierade GM vid tillfället så finns det en liten chans att det går att hitta honom genom det här.
Citera
2019-11-21, 23:29
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Det kan ju inte vara ett "löven" problem?.. Ta in personen.. häkta och åtala... Samla bevis...
Njaa tror inte den gubben har så mycket med saken att göra. Sen funkar det ju inte så bra att försöka häkta/åtala någon utan några riktiga bevis på brott av den graden.
Citera
2019-11-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Det är väl fanimej helt otroligt att det inte finns ett endaste inlägg i sociala medier alls där nån skriver att de känner igen förövaren? Det är för fan bra bilder och en såndär kappnisse borde folk väl komma ihåg. Kanske var han på snabbvisit i Sverige? Men hur ofta sker det iförsig att en afrikan i finkappa hälsar på i Sverige...

Nu vet vi ju inte hur mkt personer som kommer från andra områden i världen verkligen finns på sociala medier eller inte..¨
Jag ska säga att jag finns inte där!!... då får du perspektiv!!
Citera
2019-11-21, 23:30
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejsidisi
Men har du tipsat polisen nu om detta? Om du har sett killen vara i farten tidigare och känner igen honom bör du lämna den upplysningen direkt till polisen, typ nu.
Jag upplyste ju dem direkt på plats, hur skulle det göra skillnad om jag meddelar dem om detta nu...
Citera
2019-11-21, 23:31
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Du får väl tipsa polisen om du kommer ihåg datum, tidpunkt och plats så kanske de kan identifiera patrullen om det nu var så lyckosamt att det hela rapporterades och personuppgifter togs.
Citera
2019-11-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Nu vet vi ju inte hur mkt personer som kommer från andra områden i världen verkligen finns på sociala medier eller inte..¨
Jag ska säga att jag finns inte där!!... då får du perspektiv!!

Jag begriper fan ingenting. Menar du att du är förövare och inte finns på sociala medier?
Citera
2019-11-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Jag tycker att offret Linn ser ut som en man, kan hen vara en transa?

Du har rätt, mycket het och snygg, jag skulle vilja ha henne

Hoppas hennes våldtäksman bränn i helvetet

Citera
2019-11-21, 23:33
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmeln
Ring polisen. Om det finns en minsta chans för att de identifierade GM vid tillfället så finns det en liten chans att det går att hitta honom genom det här.
Borde inte någon av poliserna som jobbar på platsen känna igen honom ändå? Denna personen hade ett beteende som stack ut väldigt mycket. Liksom bananas crazy schizo + möjligtvis påverkad. Springer runt o ska envisas med att försöka prata, ta på, följa efter folk osv.
Citera
2019-11-21, 23:34
Medlem
Ejsidisis avatar
Citat:
Jag upplyste ju dem direkt på plats, hur skulle det göra skillnad om jag meddelar dem om detta nu...

Som någon annan skrev här ovan, du vet inte vad som hände efter du sagt till polisen. Kanske identifierade polisen honom, kanske anmälde ngn honom senare samma kväll för ngt annat brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in