2020-01-16, 00:26
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Nej, inte om du göra det på rätt sätt. Ska mycket till för att det ska gå fel.

https://www.google.com/amp/s/www.refinery29.com/amp/en-us/what-is-jelqing

Bara läsa här. Det är rent BS.
Citera
2020-01-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha nåväl det kommer sluta med att din kuk kommer på ett eller annat sätt att paja. Finns ingen vettig människa som sitter och drar i kuken i fem år för ynka 3 cm.
Din syster sa att de 3 cm:erna var värt var enda drag i kuken.
Citera
2020-01-16, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg

+ 1 på denna

Själv orkar jag inte svara på sådana människor längre.

Bättre att svara att PE inte funkar, de har 100 procent rätt
Senast redigerad av DonTrump 2020-01-16 kl. 02:03.
Citera
2020-01-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodsucker
Brukar ni med stora kukar flika in i en ragg-konversation på krogen att ni är välutrustade?

De som flikar in att de har stora, har små.
Citera
2020-01-16, 09:40
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Här kommer min pjäs på 20 lång 16,5 på mitten, räknas den som stor?
https://anonymousfiles.io/M94f97gQ/

Bra omfång och längd, imponerande och klart godkänd!
Citera
2020-01-16, 13:44
Medlem
Citat:
Här kommer min pjäs på 20 lång 16,5 på mitten, räknas den som stor?
https://anonymousfiles.io/M94f97gQ/
Har du ofta upplevd att brudarna har problem med att ta tjockleken?
Citera
2020-01-16, 13:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:

Din mamma menar du?
Citera
2020-01-16, 14:18
Medlem
Citat:
Har du ofta upplevd att brudarna har problem med att ta tjockleken?

Jo det har jag nog, bla mina första 2 försök att bli av med oskulden i yngre dar slutade med att vi fick ge upp, trodde tillslut att jag gjorde nåt fel tills jag hittade en som var lite slappare där nere
Tycker personligen inte den är så stor, men går rykten om mig som stor där nere bland kompisar till tjejer jag legat med.
Tror mer att det är tjockleken som verkar vara utmärkande än längden, är 17-18 cm tjock vid roten
Citera
2020-01-16, 16:06
Medlem
Citat:
Jo det har jag nog, bla mina första 2 försök att bli av med oskulden i yngre dar slutade med att vi fick ge upp, trodde tillslut att jag gjorde nåt fel tills jag hittade en som var lite slappare där nere
Tycker personligen inte den är så stor, men går rykten om mig som stor där nere bland kompisar till tjejer jag legat med.
Tror mer att det är tjockleken som verkar vara utmärkande än längden, är 17-18 cm tjock vid roten
Det är ganska jävla stort. Om man går efter det globala medelmåttet, innebär det ett volym kring 2,5 till 3 gångar större än en genomsnittlig kuk. Du kan kolla upp hur det ligger till här, enligt olika studier: https://calcsd.netlify.com

Känns lite bögigt att säga det - men bra kuk Har hört flertalet av tjejer uppskatter en svag uppåtgående kurva också.
Citera
2020-01-16, 17:31
Medlem
Citat:
Det är ganska jävla stort. Om man går efter det globala medelmåttet, innebär det ett volym kring 2,5 till 3 gångar större än en genomsnittlig kuk. Du kan kolla upp hur det ligger till här, enligt olika studier: https://calcsd.netlify.com

Känns lite bögigt att säga det - men bra kuk Har hört flertalet av tjejer uppskatter en svag uppåtgående kurva också.

Haha ingen fara
jo kanske är volymen av hela paketet som uppfattas stort.
Ska kolla studien! Tack för länk

Kollade in sidan, rolig läsning haha
Enligt klassificeringen har jag en monsterkuk i volym🙄 kanske är kombon hyfsad längd och tjocklek som verkar ”unik”
Senast redigerad av pingkong 2020-01-16 kl. 17:39.
Citera
2020-01-16, 18:18
Medlem
Citat:
Haha ingen fara
jo kanske är volymen av hela paketet som uppfattas stort.
Ska kolla studien! Tack för länk

Kollade in sidan, rolig läsning haha
Enligt klassificeringen har jag en monsterkuk i volym🙄 kanske är kombon hyfsad längd och tjocklek som verkar ”unik”
Tror faktiskt inte det finns så jättemånga inom porren som annonseras inneha en 'monsterkuk' som är större än dina mått. Säkert många som lika långa och längre, men inte många som matchar tjockleken. De flesta män i porr är rätt korta (kroppsmässigt), för att bidra till illusionen av en stor kuk. Om man är rätt högväxt, kan jag förstå att man får en uppfattning av att kuken inte är så stor.
Citera
2020-01-19, 18:25
Medlem
B. Mystics avatar
Min modesta penis ligger på en längd av 14,5 cm och omkrets 15 cm. Vad jag minns det som i alla fall. Kan uppdatera med färska siffror när barnen somnat.

Enligt denna sida https://calcsd.netlify.com/, så är volymen alltså större än 97,65% av alla män. Imponerande må jag säga. Särskilt i yngre dar så tyckte jag att den var kort och oansenlig men på senare år har jag märkt hur kvinnor fullkomligt älskar den. Vilket ju också kan bero på formen och hur jag hanterar den vid sexuella umgängen.

Mest förvånad dock att längden är 62,2% längre än snittet enligt sidan. Omkretsen förstår jag är rejäl, det har många sagt.
Det är ju ändå omkretsen som räknas.

aja.. Vet inte vad jag ville ha sagt, råkade bara ramla förbi den här tråden. Rolig läsning.

Ska fan gå ner lite i vikt så kanske kuken ser längre ut
Även i slakt tillstånd cirka 10-11 cm, +/- 3cm beroende på "väder", är större än snittet. Min skall tydligen vara större än 89% av alla män.
Bäst storlek i slakt är ju halvtimmen efter ett knull eller runk.

Jag har alltid trott att snittet på 11-12 cm i stånd är glädjesiffror för att män med små kukar inte ska känna sig värdelösa, men får nog omvärdera det här nu då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in