2020-01-15, 08:07
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Så här brukar det se ut enligt studier.

Självrapporterad längd: 15-16 cm
Uppmätt längd hos läkare (bonepressed): 14-15 cm
Uppmätt längd utan pubisbenspressande: 13-14 cm

Är bonpressed den metod man ska "följa"? Är det det faktiska resultatet?

Som jag fattat det så mäter inte läkaren snoppen i erigerat tillstånd. Kan ju inte vara många % som lyckas behålla få och behålla sin penis i erigerat tillstånd i den miljön och dessutom låta en läkare mäta längden.

Det läkarna gör är att dom drar ut din slaka penis så långt det går och mäter den längden. Det ska vara samma längd.
Hur dom får fram omkretsen på rätt sätt må ju vara knepigare. En del penisar växer ju rejält i volymen från slak till stånd
Citera
2020-01-15, 09:15
Medlem
Nedomanskys avatar
Brukar säga att min är 4,7 nästan 5 centimeter, det är när jag säger att den är nästan 5 som jag får ligga..
Citera
2020-01-15, 14:02
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Brukar säga att min är 4,7 nästan 5 centimeter, det är när jag säger att den är nästan 5 som jag får ligga..

ja det är väl nånstans där inne uppe i skötet g-punkten sitter så det blir ju perfekt!
Lite värre kanske om kvinnan har stora yttre blygdisar. En sk "bullfitta" för då äter dom ju upp din lille snorre innan den kommer in i härligheten.
Citera
2020-01-15, 14:57
Medlem
23 cm stånd här Tjock som en cola burk. ställ era frågor här
Citera
2020-01-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Som jag fattat det så mäter inte läkaren snoppen i erigerat tillstånd. Kan ju inte vara många % som lyckas behålla få och behålla sin penis i erigerat tillstånd i den miljön och dessutom låta en läkare mäta längden.

Det läkarna gör är att dom drar ut din slaka penis så långt det går och mäter den längden. Det ska vara samma längd.
Hur dom får fram omkretsen på rätt sätt må ju vara knepigare. En del penisar växer ju rejält i volymen från slak till stånd
Man kan ge en försökspersonerna en spruta som framkallar erektion. Det ska visst nog vara ganska effektivt.

Annars kan man göra som de gjorde i en penisundersökning i Cancun; sätta upp ett tält längs med barområdet på kvällstid, med unga sjuksyrror som frågar förbipasserande män om de vill komma in för att få sin kuk uppmätt. Vill tro att de kom fram till ett lite högre genomsnittsmått än vanligt, eftersom de med störst kuk sannolikt vore med ivrig efter att slänga fram den.

Sammandrag av studien:
Citat:
The Penis Size Survey
Ansell, makers of LifeStyles Condoms, has conducted research into average penis size. The survey found that the average length of the erect penis is 5.877 inches (14.928cm), with the majority ranging between the small 5.5 inch penis size (14cm) and the large 6.3 inch penises (16cm).

The average girth is 4.972 inches (12.63cm), with the majority ranging between 4.7 inches (12cm) and 5.1 inches (13cm). This indicates that the difference between small penis size and large is not very big.

From March 11 to 17, 2001 a total 401 males over the age of 18 were measured, one at a time, by qualified medical staff (protected by Ansell Medi-Touch gloves) in private tents at the Dady Rock nightclub in Cancun, Mexico. Of the 401 men, 300 were able to gain an erection for measurement - a success rate of only 75%.

The LifeStyles Condoms Average Penis Size Survey was designed to create a better condom, to ensure that they are sized properly, comfortable and won't slip. Are you interested in the different size condoms available?

Sample Size

401 male voluteers of which, only 300 were "effective" male volunteers (75%), as 101 male volunteers (25%) could not gain an erection for measurement. At 300 effective measurements, this study is twice the size of any previous study that uses medical staff to measure penis size. This method is more accurate and reliable than studies where volunteers undertake self-measurement / reporting.

Erect Penis Length

The average erect penis length was 5.877 inches (14.928cm).
Standard deviation was 0.825 inches (2.096cm) with 54% of the effective sample measuring between 5.5 inches (14cm) and 6.3 inches (16cm).

Erect Penis Girth

The average erect penis girth was 4.972 inches (12.63cm).
Standard deviation was 0.508 inches (1.29cm) or with 53.33% of the effective sample measuring between 4.725 inches (12cm) and 5.118 inches (13cm).

Conclusion

It is fair to say that in all cases, where medical staff has measured erect penis size, the average length has been below 6 inches and in every case where the surveys rely on self-measurement and voluntary reporting the average leaps over six inches. Interestingly average girth remains around 5 inches in all surveys.

Using the figure of 5.877 inches from the LifeStyles Condoms Average Penis Size Survey it appears that men on average exaggerate their penis length by a quarter to a half an inch when they are permitted to measure and report their own size.

The results do show that the difference between small penises, average penis size and large penises is not so great as folklore might have us believe.
Citera
2020-01-15, 19:02
Medlem
Här kommer min pjäs på 20 lång 16,5 på mitten, räknas den som stor?
https://anonymousfiles.io/M94f97gQ/
Citera
2020-01-15, 19:17
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong

En helt ok runkkunk, men att knulla med..? Njae...
Citera
2020-01-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
En helt ok runkkunk, men att knulla med..? Njae...

Varför inte?
Citera
2020-01-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong

Rätt säker på att den räknas som stor
Citera
2020-01-15, 21:45
Medlem
Brukar ni med stora kukar flika in i en ragg-konversation på krogen att ni är välutrustade?
Citera
2020-01-16, 00:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja, det har jag.

Skiter fullständigt i om du tror på det eller inte.

Nej, jag lägger inte ut bilder. Varför skulle jag? För att bevisa det? Jag behöver inte bevisa ett skit.

Haha nåväl det kommer sluta med att din kuk kommer på ett eller annat sätt att paja. Finns ingen vettig människa som sitter och drar i kuken i fem år för ynka 3 cm.
Citera
2020-01-16, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodsucker
Brukar ni med stora kukar flika in i en ragg-konversation på krogen att ni är välutrustade?
Har aldrig sagt det själv, men en kompis av mig nämnde det då vi satt och pratade med en brud på krogen. Han själv har aldrig sett min kuk, men hade hört det från en gemensam kompis av oss, som vid ett tillfälle hade kommit på mig då jag stod och kissade en gång. Kommer inte ihåg vilket sammanhang han nämnde det, men hon verkade få en rätt positiv inställning, och gav mig hennes nummer då jag frågade på skoj. Hade inte ens raggad på henne eftersom jag visste att hon og min kompis hade haft en grej ihop tidigare, och han ständigt försökte bli ihop igen. Fattar fortfarande inte varför han sa det...

Jag tror sådana attribut är mest trovärdiga om de kommer från andra än sig själv. Räknar med att de flesta tjejer som blir raggad på får höra om "hästkuken" som väntar på dom om de följer med honom hem, bara för att bli belönat med en ytterst medelmåttig kuk.

Till upplysning har jag 20 cm i längd och 15 cm i omkrets. Och typ 13-15 cm längd i slak tillstånd på en god dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in