Citat:
Ursprungligen postat av
HuJintao
Ny frän fråga - i ”frågetråden”. Wohoho!! 😁 Seriöst skojar bara. -Eller så är det vinet som skojar. Vem vet. Oavsett;
Nu har jag fått tillgång till laservapen vilket är fränt! Men strunt i det, min fråga är. Vad är S.H.I.V.S och är det nått man ska satsa på? Det går att köpa via Foundry och jag fattar det som att det är en minitank/robot på hjul som ersätter en soldat.
Hiss /or/ diss??
EDIT: just det, nu fick jag (tyvärr) möjligheten att köra Alien Base, uppdraget. Ska man ta det, eller ska man fördröja det? Har inte direkt nån lust att spela det med tanke på hur mycket spö jag fick sist. Finns det nån drawback med att skita i det? ........ antar att det för det.
Jag satsar aldrig på SHIVS, känns som slöseri med en plats i truppen som kan farma XP istället.
Jag ÄLSKAR XCOM fortfarande och har inte ens köpt tvåan för att jag är så övernöjd med original XCOM med long war installerad.
I början stängde jag av EXALT missions då dom blir ohemult svåra med Long War men numera kör jag painslut-style och slår på allt för att lida riktigt ordentligt när en förflyttning en ruta åt fel håll aktiverar 6 elite mutons samt ett par Sectopods.
Nu måste jag hem ikväll och ladda upp min senaste save.