2019-01-21, 00:50
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annapanda
Undrar det samma

Finns det någon som har Fup eller domen?
Citera
2019-01-21, 00:57
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.D
Hej alla mina fans!
Jag heter fortfarande Linda Dahlsjö - har aldrig bytt! Skulle aldrig falla mig in! Trivs med både mitt namn och mig själv
Hörde att ni undrar var jag bor... CENTRALVÄGEN 24, 52026 TRÄDET!!!!!!!!!!!!!!! Vågar DU komma å knacka på så e du välkommen
Något annat ni undrar över?

Du söker mor/farföräldrar till dina barn!

Vad gjorde du med din mormor som du bodde tillsammans med??

Farföräldrarna har förmodligen gömts sig under närmaste sten/rotvälta.
Citera
2019-12-18, 23:07
Medlem
Osceolas avatar
Linda Dahlsjö har inte förstått varför hennes barn har blivit omhändertagna! Hon har i hela sitt liv inte tagit ansvar för något som hon gjort. Nu vill hon att alla bara tycker synd om henne! Har känt till henne,dock inte velat vara hennes vän då jag på en gång såg vad hon gick för när vi träffades i Kortedala. Tråkigt att det finns idioter som går på vad hon lägger ut på Insta och bloggen. Och för att inte nämna insamlingen som hon startade! Fy fan vilket kräk att manipulera!
Citera
2019-12-18, 23:11
Medlem
Håller med. Låtsas helt ovetandes och skyller på kommunen och exet. Hon är en riktigt obehaglig människa. Synd att hon lyckas lura så många genom sina blogginlägg.
Citera
2019-12-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osceola
Linda Dahlsjö har inte förstått varför hennes barn har blivit omhändertagna! Hon har i hela sitt liv inte tagit ansvar för något som hon gjort. Nu vill hon att alla bara tycker synd om henne! Har känt till henne,dock inte velat vara hennes vän då jag på en gång såg vad hon gick för när vi träffades i Kortedala. Tråkigt att det finns idioter som går på vad hon lägger ut på Insta och bloggen. Och för att inte nämna insamlingen som hon startade! Fy fan vilket kräk att manipulera!

Känner inte henne direkt men Lindas uppväxt lär väl inte ha varit den bästa?
Citera
2020-01-15, 21:14
Avslutad
Jag har alltid undrat vad det är för del i huvudet på de människor som gottar sig i andras olycka. Som ni som håller denna tråden öppen tex. Vad fan är det för fel i huvudet på er? Ni är ju sjuka om något!! Det är människor ni pratar om! Och oavsett vad som hände den natten så är det ju inte bara Linda ni pratar om. Ni pratar om familjen. Ni pratar om barnen. Riktigt jävla störda psykfall är ni om någon. Jag hoppas innerligt att någon nära till er antingen mördar eller blir mördad så att ni också kan få uppleva den trevliga grejen med att vilt främmande människor ska utge sig för att veta en massa om er och skriva ännu mer. Men sanningen är att den ni sitter och skriver om kanske en dag lackar ur och kommer efter er! Jag hoppas verkligen det! Satan va jag hoppas det! Sjuka jävlar är vad ni är!
Citera
2020-01-28, 19:56
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dadnil
Jag har alltid undrat vad det är för del i huvudet på de människor som gottar sig i andras olycka. Som ni som håller denna tråden öppen tex. Vad fan är det för fel i huvudet på er? Ni är ju sjuka om något!! Det är människor ni pratar om! Och oavsett vad som hände den natten så är det ju inte bara Linda ni pratar om. Ni pratar om familjen. Ni pratar om barnen. Riktigt jävla störda psykfall är ni om någon. Jag hoppas innerligt att någon nära till er antingen mördar eller blir mördad så att ni också kan få uppleva den trevliga grejen med att vilt främmande människor ska utge sig för att veta en massa om er och skriva ännu mer. Men sanningen är att den ni sitter och skriver om kanske en dag lackar ur och kommer efter er! Jag hoppas verkligen det! Satan va jag hoppas det! Sjuka jävlar är vad ni är!

Du är ju lika sjuk som Linda för fan.
Citera
2020-01-30, 22:58
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dadnil
Finns det någon orsak till att du tycker att man inte ska få diskutera olika ämnen? Du vill alltså att de som diskuterar ett mord själv ska utsättas för brott? Och sen så sitter du och kallar folk för psykfall. Hur mår du egentligen?
Citera
2020-01-31, 08:56
Medlem
Minns att min mormor pratade om fallet när det begav sig, var illa berörd såklart och trodde, som många gamlingar, att vår unga generation var cp-skadad av allt syndigt konsumerande av skräckfilm, hårdrock och hiphop och tvspel.
Men ang. fallet, ja fruktansvärt. Minns att media skrev att det rörde sig om fjuttiga pengar, eller hur stort blev bytet?
Citera
2020-01-31, 09:08
Medlem
Hon skriver förvånansvärt bra, men mycket. Man orkar inte läsa det mesta. Vilka inlägg är de mest intressanta? Har hon vårdnaden om barnen nu eller?
Citera
2020-01-31, 09:45
Medlem
Minns ni detta? När hon var på rymmen nån gång:
"mormorsmörderskan Linda Dahlsjö, 24, lyckats hålla sig gömd. Men som från ingenstans dyker hon plötsligt upp i folkvimlet på Drottninggatan i Stockholm. När hon får syn på tv-kameran kastar hon sig åt sidan. Men då är det försent - hon är igenkänd. Lindas sällskap på bild är även han tidigare dömd för misshandel och två mordförsök"

https://www.expressen.se/nyheter/morderskan-dok-upp-i-tv4/

Haha, vad är oddsen? Och detta:

På tv-bilderna har hon sällskap med en 27-årig man som bland annat är dömd för rån och två mordförsök. -Det finns dokumenterade anknytningar mellan de här två personerna sedan tidigare
Vem är denne man? Och vem var mordbrännaren hon rymde med en annan gång?

Men detta tar priset: för att inte bli avslöjad ska hon ibland klä ut sig till muslimsk kvinna i slöja.

Är det sant?? Är ju inte en jättedum idé, men totalt galen däremot.
Senast redigerad av Grumbo 2020-01-31 kl. 09:51.
Citera
2020-02-20, 12:35
Medlem
Skribent-1s avatar
Det finns en insamlingssida där Linda beskriver hur det har gått med familjen hittills. Vad som är sant och inte är upp till var och en att avgöra.

Citat:
De ”lyckliga åren” kantades av husbrand och senare av cancer diagnosen trippelnegativ bröstcancer. Efter åratal av misshandel och hot, efter hotbild, efter mordhot, efter skyddsboenden så hoppades vi att det var över. Men vi trodde fel. Istället kastades vi ur askan och in i elden när socialtjänsten beslöt sig för att hjälpa till. Hur mycket jag än bad om riktig hjälp så fanns där ingen att få. Bevakade umgängen och liknande fick jag lösa på egen hand. Samtalsterapi eller annat fanns ingenstans att få. Det var dömt att misslyckas. Deras hjälp bestod av att omhänderta den äldsta flickan. Strax efter att hon kommit hem igen så kom nästa smäll. När den blivande ex-maken våldtog ett av barnen så omhändertogs de och vi samplacerades på helt fel ställe och jag bönade och bad om RIKTIG hjälp. Jag bönade och bad om en omplacering men istället svarade socialtjänsten med att komma och rycka alla barnen en morgon och köra dom åt 4 olika håll. Ingen lyssnade på kontoret när jag försökte tala om för dom att barnen skulle ta skada av detta. Inte allra minst min yngsta pojk med down syndrom, autism och selektiv mutism och en otrolig separationsångest.

Idag, nästan 3 veckor efter att de rycktes ifrån mig och varandra så har de fortfarande varit helt isolerade från familj och släkt. Eftersom vi normalt sett bor på gran canaria där vi är folkbokförda och står som utvandrade från Sverige så står vi helt utanför det svenska sjukförsäkringssystemet vilket innebär att terapi och liknande får betalas ur egen ficka. Vi kan heller inte skriva in oss då den blivande ex-maken stal allas våra pass efter våldtäkten på ena barnet samt att barnen måste närvara när jag skriver in dom vilket soc inte tillåter.

Den blivande ex-maken fortsätter i samma bana som innan med att straffa mig men genom barnen så han gör vad han kan för att de 2 som han har delad vårdnad om ska stanna borta så länge som möjligt. Trots att den ena pojken inte är hans biologiskt. Jag har bett om faderskapstest många gånger men fått till svar att jag får bekosta detta ur egen ficka.

Likaså gäller en stor del av advokatkostnaderna som även de behöver komma ur egen ficka. För den som vill veta mer så hittar ni mycket på min blogg lindamedfamilj . com och på min instagram lindamedfamilj.

De som känner mig vet att jag gör ALLT för mina barn! Men nu är det svårt för det måste fram mer pengar än vad jag har. Så snälla hjälp mig att hjälpa mina barn! Alla bidrag stora som små mottages med en enorm tacksamhet och jag redovisar kostnaderna i slutet.

Swish är att föredra som betalmedel för de som kan detta.

https://zohero.com/fundraisers/lindamedfamilj/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in