2020-01-14, 20:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Du har nog rätt. Men det är väl 1 meddelande på 1000 som jag tycker är too much. Hittills har jag inte fått någon tillsägelse. Om jag blir av med jobbet så är det okej, jag behöver det inte egentligen men trevligt med lite skattefria extrapengar. Satans inkomstskatt!
Försök att blunda och se det som börsen blir större och kunden vill mer
Gör du inte det kanske vi torskar på arbetet och får sitta på LIDL med rumänerna
med varsin burk
2020-01-14, 20:41
Medlem
Cameleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Försök att blunda och se det som börsen blir större och kunden vill mer
Gör du inte det kanske vi torskar på arbetet och får sitta på LIDL med rumänerna
med varsin burk

Jag brukar logga ut 5 min så är det där borta från min kö sen. Varför tror du vi skulle torska jobbet?

Trots diverse artiklar och debatt så är det ju många som inte fattar. Dessutom de som ändå fattar är ju rätt säkra på att just player är äkta vara.
2020-01-14, 20:48
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleo
Jag brukar logga ut 5 min så är det där borta från min kö sen. Varför tror du vi skulle torska jobbet?

Trots diverse artiklar och debatt så är det ju många som inte fattar. Dessutom de som ändå fattar är ju rätt säkra på att just player är äkta vara.
Om alla gör samma sak i flera veckor så tappar man väl kunder enkel matematik
Du kan ju inte välja meddelanden så mycket kö är det inte alltid heller
2020-01-14, 21:22
Medlem
Cameleos avatar
Citat:

Ovanligt bra nu, jag vet. Jag har 30K+ skrivna
2020-01-14, 22:14
Medlem
Citat:

Nej precis. Bara bita i och köra på, det rör sig om vad? Max 30 sekunder av ditt liv
2020-01-15, 05:04
Medlem
Sen vad fan det är ensamma små gubbar finns värre saker här i världen. Jag menar att det finns värre tragedier och folk som far illa på riktigt. Dessa får vad dom betalar för.
2020-01-15, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Sen vad fan det är ensamma små gubbar finns värre saker här i världen. Jag menar att det finns värre tragedier och folk som far illa på riktigt. Dessa får vad dom betalar för.
Ensamma små gubbar exakt därför ska du hjälpa de få fitta
2020-01-15, 11:06
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Ensamma små gubbar exakt därför ska du hjälpa de få fitta
Du har nog kanske missuppfattat detta få det fås liksom inget.
Det är stor skillnad på att få och HOPPAS på att få
2020-01-15, 13:36
Medlem
Hej alla glada!
Jag är nyfiken på detta jobb då jag planerar att flytta till Asien och detta verkar vara flexibelt och enkla pengar. Har förstått att man måste deklarera skatt själv osv, men hur seriöst är själva företaget? Tänker på Jobba Hemifrån. Kanske en dum fråga, men jag blir på något sätt nojjig att signa upp mig med de, är ganska rädd om min identitet och förstod på er att man måste skicka in bild på sitt pass. Vet egentligen inte vad jag är rädd för, men att det ev. skulle kunna komma konsekvenser med att vara kopplade till de.
Som sagt, fattar om det låter fånigt, men kanske någon snäll själ som jobbar med detta kan lugna mig Låter som det mest optimala jobbet hittills för mig som vill bo utomlands.

Ang. detta med skatt så kommer jag ju bo utomlands, och då behöver jag väl tekniskt sett inte betala svensk skatt (?) och om jag då skaffar ett Payoneer konto med kort och gör alla uttag i Asien, så bör det väl inte vara några problem med Skatteverket?
2020-01-15, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolina90
Hej alla glada!
Jag är nyfiken på detta jobb då jag planerar att flytta till Asien och detta verkar vara flexibelt och enkla pengar. Har förstått att man måste deklarera skatt själv osv, men hur seriöst är själva företaget? Tänker på Jobba Hemifrån. Kanske en dum fråga, men jag blir på något sätt nojjig att signa upp mig med de, är ganska rädd om min identitet och förstod på er att man måste skicka in bild på sitt pass. Vet egentligen inte vad jag är rädd för, men att det ev. skulle kunna komma konsekvenser med att vara kopplade till de.
Som sagt, fattar om det låter fånigt, men kanske någon snäll själ som jobbar med detta kan lugna mig Låter som det mest optimala jobbet hittills för mig som vill bo utomlands.

Ang. detta med skatt så kommer jag ju bo utomlands, och då behöver jag väl tekniskt sett inte betala svensk skatt (?) och om jag då skaffar ett Payoneer konto med kort och gör alla uttag i Asien, så bör det väl inte vara några problem med Skatteverket?

Skattar inte och klarat mig än så länge bra. Slavlön och skattar man så är det ännu värre får betalt varje vecka så länge man jobbar ihop mer än 50 euro
2020-01-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolina90
Hej alla glada!

Vad ska dom göra med dina personuppgifter hade du tänkt? Och på vilket sätt ligger det i deras intresse att göra något överhuvudtaget? Dom bedriver en verksamhet, den har mycket lite att göra med vem du är och din identitet osv.
2020-01-15, 17:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Vad ska dom göra med dina personuppgifter hade du tänkt? Och på vilket sätt ligger det i deras intresse att göra något överhuvudtaget? Dom bedriver en verksamhet, den har mycket lite att göra med vem du är och din identitet osv.
Snart kommer coolingen som har koll på allt och stör sig på det mesta
Jag var delägare fick jag höra vi var lika duktiga typ
Vilka goa pojkar det finns

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in