2020-01-13, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Vad gafflar du om? Bojanic avgjorde ju matchen efter 2 minuter på plan med sin assist. Håller med om att Kacaniklic och Tankovic inte var strålande men knappast de sämsta på plan. Den utmärkelsen går ohotat till Da Graca, och med Erlingmark som stark tvåa.

Jag var inte tillräcklig tydlig. Ingen i laget var bra och definitivt inte de två andra du nämner. Hade dock förväntat mig en mycket bättre insats av framför allt Kacaniklic och Tankovic.
Citera
2020-01-13, 16:18
Medlem
mishimas avatar
Jag tror att för förbundskaptenen och de andra ledarna så är nog träningarna och lägret i sig minst lika viktigt, om inte viktigare, i hur de bedömer spelarnas insatser än hur de prestera i matcherna. Det är ju ofta rätt kassa matcher mot dåligt motstånd. Svårt att bena ut vilka som ska tas ut i framtiden.
Citera
2020-01-14, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Den utmärkelsen går ohotat till Da Graca, och med Erlingmark som stark tvåa.

2 killar som snart fyller 22 år och som håller medioker Allsvensk klass. Ingen av de är nära landslaget de kommande åren i alla fall. Inte förvånad att de två hade svårt att hålla på denna nivån. Säger lite om kvaliteten i truppen när sådana här spelare är med.
Citera
2020-01-14, 01:33
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
2 killar som snart fyller 22 år och som håller medioker Allsvensk klass. Ingen av de är nära landslaget de kommande åren i alla fall. Inte förvånad att de två hade svårt att hålla på denna nivån. Säger lite om kvaliteten i truppen när sådana här spelare är med.

Skulle nog säga att Erlingmark håller bra allsvensk klass efter hans senaste säsong men att Da Graca blev uttagen är bara konstigt.
Citera
2020-01-15, 21:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Skulle nog säga att Erlingmark håller bra allsvensk klass efter hans senaste säsong men att Da Graca blev uttagen är bara konstigt.

Da Graca har stunder när man ser vilken talang han har men på tok för ojämn och nervig. Och nu kan man inte riktigt skylla på att han är ung längre heller
Citera
2020-01-16, 23:56
Medlem
Happ! Nu ska Guidetti tydligen till Hannover som går sådär i 2. Bundesliga. Får bomba in 15 baljor om han nu ska ha en rimlig chans till EM.
Senast redigerad av Kexchoklad2404 2020-01-17 kl. 00:08.
Citera
2020-01-17, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Happ! Nu ska Guidetti tydligen till Hannover som går sådär i 2. Bundesliga. Får bomba in 15 baljor om han nu ska ha en rimlig chans till EM.

Nej men 5-8 mål under våren i alla fall.
Citera
2020-01-17, 13:21
Medlem
Guidetti får hoppas på att Janne kör fem anfallare och offrar någon annan position. Även om det blir en hel del mål i Hannover borde rimligtvis Seb Andersson fortfarande gå före.
Citera
2020-01-17, 15:00
Bannlyst
John Guidetti ska försöka få fart på klubblagskarriären igen genom en utlåning till tyska Hannover 96. Övergången har nu presenterats officiellt. Anfallaren får nummer nio och det är ett lån med köpoption. Avtalet sträcker sig över den här säsongen.

- När kontakten togs förklarade tränaren för mig hur de vill spela fotboll. Hannover är definitivt en stor klubb, men lever inte upp till sin potential just nu. Jag vill hjälpa dem att komma framåt. Om vi har rätt mentalitet, fokus och ger hundra procent i matcherna kommer vi att vara framgångsrika. Jag har hört väldigt mycket gott om laget, säger Guidetti i en kommentar på klubbens hemsida.

Hannover ligger på den undre halvan av den tyska andraligan och har bara skrapat ihop fem segrar på de 17 första omgångarna.

John Guidetti å sin sida har fått mycket begränsat med speltid i sin spanska klubb Alavés den här säsongen. Totalt har det blivit fem framträdanden, varav ett från start. I målkolumnen återfinns en nolla.

Mer inom kort.
Citera
2020-01-17, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Guidetti får hoppas på att Janne kör fem anfallare och offrar någon annan position. Även om det blir en hel del mål i Hannover borde rimligtvis Seb Andersson fortfarande gå före.

Klart Seb går före? Seb spelar i Bundesliga och gör bra ifrån sig. Guidetti kommer till Bundesliga 2.. där även Hrgota har levererat .

Jag tycker verkligen inte ska offra en position bara för att Janne måste ha med sin älskling Guidetti. Visst skulle Guidetti Spruta in mål så kan jag tänka om. Men det lär väl inte hända. Tycker också de kom lite försent. De är liksom slutet på Januari nu.
Citera
2020-01-17, 15:28
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Klart Seb går före? Seb spelar i Bundesliga och gör bra ifrån sig. Guidetti kommer till Bundesliga 2.. där även Hrgota har levererat .

Jag tycker verkligen inte ska offra en position bara för att Janne måste ha med sin älskling Guidetti. Visst skulle Guidetti Spruta in mål så kan jag tänka om. Men det lär väl inte hända. Tycker också de kom lite försent. De är liksom slutet på Januari nu.

Helt klara:

Marcus Berg.
Robin Quaison.
Alexander Isak.
Sebastian Andersson

Måste prestera för att kvalificera sig:

John Guidetti. Om Guidetti ens ska övervägas för att få speltid måste han bomba in mål i Zweite.

Isaac Kiese Thelin är väl snarare Jannes favorit?
Citera
2020-01-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Helt klara:

Marcus Berg.
Robin Quaison.
Alexander Isak.
Sebastian Andersson

Måste prestera för att kvalificera sig:

John Guidetti. Om Guidetti ens ska övervägas för att få speltid måste han bomba in mål i Zweite.

Isaac Kiese Thelin är väl snarare Jannes favorit?
IKT har inte varit med landslaget på hela 2019. Han har fått kliva åt sidan nu för Andersson som är bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in