Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-09, 00:08
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillagobben
Ok, har fått tag på riktigt trippig e fina färgkombinationer osv.
vad menar du?
att tabletterna är fina eller att du upplever fina färger?
Citera
2020-01-09, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
vad menar du?
att tabletterna är fina eller att du upplever fina färger?
Man upplever fina färgkombinationer på dom.
Citera
2020-01-10, 22:37
Medlem
Är det lugnt att ta ecstasy imorgon? Tog det igår.
Citera
2020-01-10, 22:59
Medlem
Citat:
Är det lugnt att ta ecstasy imorgon? Tog det igår.

Nej.
Citera
2020-01-11, 20:52
Medlem
Tog en iaf så rullar på e nu. Jag klarar mig.
Citera
2020-01-11, 21:02
Medlem
Citat:

Klart du klarar dej. Men fortsätter du poppa E som det vore godis kommer magin snart vara borta...
Citera
2020-01-11, 22:22
Medlem
Hollenriks avatar
Varit jäkligt sugen på att prova länge men har två frågor:

1. Är det dumt att ens tänka tanken att ta MDMA om man i stora delar av livet har lidit av deppighet och ångest? Vet att man blir överlycklig under ruset men efteråt kan det ju bli ett helvete, även för folk som i vanliga fall brukar vara glada.

2. Är det möjligt att noja ur/få panik pga rusets intensivitet?
Senast redigerad av Hollenrik 2020-01-11 kl. 22:51.
Citera
2020-01-12, 08:54
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:

Återkom gärna med resultat. Det går ju liksom att ta två dagar i rad, men det blir så snabbt diminishing returns att det helt klart inte är värt det, om inte mer än någon enstaka gång. Måste liksom finnas en uppsjö andra droger man kan ta än just e "andra kvällen"?

Med det sagt var det över ett år sen jag droppade själv. Har kommit och gått många tillfällen, men tackat nej alla gånger. Känns skönt att veta att man skjuter upp det najsiga till ett tillfälle i framtiden
Citera
2020-01-12, 10:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollenrik
Varit jäkligt sugen på att prova länge men har två frågor:

1. Är det dumt att ens tänka tanken att ta MDMA om man i stora delar av livet har lidit av deppighet och ångest? Vet att man blir överlycklig under ruset men efteråt kan det ju bli ett helvete, även för folk som i vanliga fall brukar vara glada.

2. Är det möjligt att noja ur/få panik pga rusets intensivitet?
1. MDMA har ett stort terapeutiskt värde, men samtidigt känns det tämligen onödigt att tömma serotonindepåerna om man redan har obalans i sina signalsubstanser.
2. Ja, det är fullt möjligt. Speciellt om man tar för höga doser.
Citera
2020-01-12, 17:12
Medlem
Hollenriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
1. MDMA har ett stort terapeutiskt värde, men samtidigt känns det tämligen onödigt att tömma serotonindepåerna om man redan har obalans i sina signalsubstanser.
2. Ja, det är fullt möjligt. Speciellt om man tar för höga doser.
Ok, tack för svar. Tar dock SSRI nu för att få upp mitt serotonin på en normal nivå.
Men MDMA tömmer väl bara serotonin och inte andra ämnen som dopamin och noradrenalin?
Skulle vara väldigt kul att prova nån gång men får se hur det blir.
Citera
2020-01-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollenrik
Ok, tack för svar. Tar dock SSRI nu för att få upp mitt serotonin på en normal nivå.
Men MDMA tömmer väl bara serotonin och inte andra ämnen som dopamin och noradrenalin?
Skulle vara väldigt kul att prova nån gång men får se hur det blir.

Du ska inte ta SSRI och MDMA tillsammans, detärrent utav farligt. Så sluta med medicinen först om du ska köra
Citera
2020-01-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Återkom gärna med resultat. Det går ju liksom att ta två dagar i rad, men det blir så snabbt diminishing returns att det helt klart inte är värt det, om inte mer än någon enstaka gång. Måste liksom finnas en uppsjö andra droger man kan ta än just e "andra kvällen"?

Med det sagt var det över ett år sen jag droppade själv. Har kommit och gått många tillfällen, men tackat nej alla gånger. Känns skönt att veta att man skjuter upp det najsiga till ett tillfälle i framtiden
Det blev inte lika skönt som första gången den här månaden men helt ok. Fyllde på med en till efter 3 timmar och kände av den lite. Rökte brass på kvällen sen och smällde i mig 20 mg diazepam för att skydda hjärnan lite.

Sov fram till 3 på eftermiddagen och röker brass o äter köttgryta med broccoli för att undvika at.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in