2020-01-10, 21:38
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Yes.

Började med Rad, Card och Ost samtidigt. Har faktiskt märkt en liten skillnad i fettsammansättningen på kroppen. Mer väldefinierade pecs och börjar skymta 4 rutor på magen när det bara syntes två för en vecka sedan.

Inga direkta gains än, dock.

Notera att det börjar komma allt fler rapporter om att SARMS ger skador på inre organ, i synnerhet vid kombinationsbruk och högre doser (dessa hänger ju i regel ihop).
Citera
2020-01-10, 22:26
Medlem
mymyselfs avatar
Fick besked från magnetkameraundersökningen idag, allting ser bra ut (gallgångar) och gallstenen jag visste jag hade låg kvar men inte i vägen, bilirubinvärdet fortfarande högt och provtagning måndag igen, hela jag är fortfarande gul och det känns ganska olustigt att se sig själv i spegeln, klådan har ändå varit värst eftersom den kommer på kvällen och natten, känns ändå som jag är på bättringsvägen, ångrar att jag inte höll mig kvar på 10 mg hela vägen och nöjde mig med 6-8 veckor, styrkeökningen och trycket i musklerna var våldsamt och nästan överdrivet upplevde jag det som.
Citera
2020-01-10, 22:42
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Notera att det börjar komma allt fler rapporter om att SARMS ger skador på inre organ, i synnerhet vid kombinationsbruk och högre doser (dessa hänger ju i regel ihop).

Jag tar glycin morgon och kväll varje dag som hjälp till levern. Är relativt säker på att det inte är skadligt av såna doser som jag tar. Har läst hur läst väldigt mycket om hur man stackar SARMs och allt man bör tänka på.

Har inte läst något om toxicitet av att köra SARM stacks, dock har jag läst om händelser där vissa idioter har tagit högre doser än vad som rekommenderas (av de starkaste SARMsen) och då har de fått bieffekter samt leverskador. Så länge man håller sig under rekommenderad maxdos när man kör en stack så ska det vara i stort sett riskfritt.
Citera
2020-01-11, 11:03
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Fick besked från magnetkameraundersökningen idag, allting ser bra ut (gallgångar) och gallstenen jag visste jag hade låg kvar men inte i vägen, bilirubinvärdet fortfarande högt och provtagning måndag igen, hela jag är fortfarande gul och det känns ganska olustigt att se sig själv i spegeln, klådan har ändå varit värst eftersom den kommer på kvällen och natten, känns ändå som jag är på bättringsvägen, ångrar att jag inte höll mig kvar på 10 mg hela vägen och nöjde mig med 6-8 veckor, styrkeökningen och trycket i musklerna var våldsamt och nästan överdrivet upplevde jag det som.

Jag själv fick ta en paus från rad140 då urinet blev såpass brunt att jag blev orolig för levern. Skall du undersöka detta vidare eller är du nöjd med utfallet som de är nu? Krya på dig mannen!

Mvh
Citera
2020-01-11, 12:32
Bannlyst
Citat:

Har googlat och försökt hitta SARMS + skador men hittar ingenting, gått igenom varenda sida på Google och brukar oftast kunna hitta saker väldigt lätt. Kan du länka?

Citat:
Ursprungligen postat av mymyself

Hoppas du återhämtar dig snabbt. Om du har kvar din produkt bör du skicka in den på analys för att säkerhetsställa att den inte innehåller något annat.
Citera
2020-01-11, 12:49
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jag själv fick ta en paus från rad140 då urinet blev såpass brunt att jag blev orolig för levern. Skall du undersöka detta vidare eller är du nöjd med utfallet som de är nu? Krya på dig mannen!

Mvh

Tack för det!
jag har avverkat två slags undersökningar CT röntgen och magnetkameraundersökning där allt såg normalt ut, vidare blir det fortsatta blodprover för att se hur bilirubinvärdet utvecklar sig, övriga levervärden är normala.

Jag började doseringen på 10 mg första 2 veckorna och höjde senare till 20 mg eftersom jag inte tyckte det hände något, gick upp 5 kilo mycket snabbt och körde på upp till vecka 10 då urinet blev mörkare och jag började dricka ordentligt med vatten, men det hjälpte inte och sen kom alla andra mindre trevliga symtom också, är ganska energilös men känner mig ok.
Citera
2020-01-11, 12:50
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Har googlat och försökt hitta SARMS + skador men hittar ingenting, gått igenom varenda sida på Google och brukar oftast kunna hitta saker väldigt lätt. Kan du länka?

Hoppas du återhämtar dig snabbt. Om du har kvar din produkt bör du skicka in den på analys för att säkerhetsställa att den inte innehåller något annat.

Tack!
Vart skickar jag den?
Citera
2020-01-11, 14:23
Avslutad
Citat:

Vart finner du dessa rapporter?
Citera
2020-01-11, 14:25
Avslutad
Jag ligger på YK-11 20mg ED för andra gången i mitt liv, första gången var helt sjuk då såg jag förändringrar dagligen, då körde jag 25 dagar denna gång blir det 50

Testar just nu med deff på Yk11 och ser inte samma dagliga framsteg men har kvar all styrka och ser inte att jag missar ett gram muskelmassa

Ligger även på S23 10mg ed samt LGD4033 5mg ed

S23:an har jag tidigare kört på 30mg ED men då det gav mig arytmi som ett brev på posten provar jag nu lägre dos som känns mycket bättre
Citera
2020-01-11, 19:02
Medlem
Jag funderar på att köra en nybörjarkur RAD-140 om 10mg/dag i 8v, för att känna efter hur kroppen reagerar på ämnet. Vad rekommenderas för PCT? Verkar råda delade meningar om det ens behövs.
Citera
2020-01-11, 20:53
Medlem
EliasAlucards avatar
Baserat på beskrivningar från olika SARMs-sidor har jag fått intrycket av att RAD140 är i skrivande stund den absolut bästa SARMs som finns. Ni som har erfarenhet av olika SARMs, är detta er åsikt också, eller föredrar ni någon annan SARMs över RAD140?
Citera
2020-01-11, 22:58
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroman
Jag funderar på att köra en nybörjarkur RAD-140 om 10mg/dag i 8v, för att känna efter hur kroppen reagerar på ämnet. Vad rekommenderas för PCT? Verkar råda delade meningar om det ens behövs.

Om du enbart kör RAD140 på 10mg/dag så tvivlar jag på att du kommer behöva någon riktig PCT. Möjligtvis zink-tillskott och 1000mg bockhornsklöver (Fenugreek) om dagen, för att hjälpa testosteronproduktionen att komma igång igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in