Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Ja, du antog att jag läst på i tio dagar innan jag började med SARMs. Så antingen har du problem med läsförståelsen eller så gillar du att dra slutsatser utifrån information som inte finns. Det senare verkar vara fallet.
Du verkade även anta att jag skulle beställa PCT i slutet av min kur, när slutet av månaden/januari i själv verket är mitten av min kur. Därav varför jag tidigare skrivit "Får beställa Nolvadex i slutet på månaden så jag har det redo när det behövs då", vilket du parafraserade till något mycket mer idiotiskt i ett tidigare svar. Antagligen för att försöka få mig att framstå som en idiot
Rota fram något inlägg där det finns bevis för att UK baserade företag sålt fake SARMs då.
Väntar fortfarande även på en källa till att 10mg RAD-140 i 8 veckor kräver PCT så som Nolva och Clomid.
Det stämmer att jag drar slutsatser av vad du skriver. Tydligen fel av mig. Du verkar ju ha dunderkoll på läget

Självklart startade du tråden "- Vilken SARM ska jag välja?" bara för att dela med dig av din fleråriga kunskap av internetstudier i ämnet. Att man kan få fake från UK-shoppar är givetvis helt uteslutet. Sådant får man bara från jättedyra inhemska shoppar och det är då och endast då som noviser behöver fundera på vilken PCT som passar för just dem. Skulle det nu, mot förmodan, vara som så att någon novis ändå överreagerar på någon kombo av SARM's, kanske pga allergi eller annan överkänslighet, så ska de absolut inte oroa sig, för det finns ju ingen på internet som skrivit om det. Så de bara simulerar. Eller?
Jag önskar både dig och andra användare allt gott med så lite sides och så positiva effekter som möjligt! Men liksom jag har försäkring på mina fordon, kör mc och i tuffare pister med hjälm, tittar till höger och vänster innan jag går över gatan mm, så har jag ett bra lager försäkring hemma för mitt bruk av AAS och SARM's.
Jag hade inte det när jag gick på, men fick hjälp av rutinerade användare att hamna rätt. Efter det hade jag hemma OM något skulle hända. Idag har jag hemma för att vara beredd NÄR det händer. För det gör det, förr eller senare, för de flesta.
Internet är en fantastisk källa till information och med lite intresse kan man hitta info om både sides och fakes med. Att använda AAS och SARM's är inte svart eller vitt, utan ett grå massa av händelser i just din kropp. Effekter på samma prepp och doser kan variera mycket under din livstid. Får man till sitt bruk kan det helt klart vara värt det. Jag sover bättre om jag vet att jag kan kontra eventuella misstag som sker i mitt brukande av AAS och SARM's.