2020-01-11, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ja, hon har ju verifierat att hon är kusin med honom..
Och han har länkat hennes fb.
Hur många kusiner med samma namn är det logiskt att ha?
Och ni diskuterar dessa kusiner och släkt för att..? Är de inblandande i mordet, skyddande av brottsling, kört bilen med Wilmas kvarlevor i, hjälpt till att gömma hennes kvarlevor? Jag bara undrar
Citera
2020-01-11, 16:11
Medlem
Citat:
Visst att vi är anonyma här, iaf Sins emellan användarnamnet och vi är inga riktiga proffs på kriminologi men att skriva något som vissa gjort här och sedan efter flera hundra sidor dementera, när folk redan hängts ut är skadan skedd.
Varför?? För att utreda men ändå har de plötsligt inte misstänkt någon inblandning av dessa uthängda
Det är fan sjukt 😡
Så vidrigt och respektlöst, har försökt påtala detta tillräckligt många ggr, det är människor som drabbas
Vi håller oss till tråden och det (lilla) vi vet👍
Spekulationer är ok, så länge man inte förvandlar det till trådsanning
Citera
2020-01-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ja, hon har ju verifierat att hon är kusin med honom..
Och han har länkat hennes fb.
Hur många kusiner med samma namn är det logiskt att ha?

Då så. Men ekvationen går inte ihop! Ena dagen är det hon nästa "abselut" inte.
Citera
2020-01-11, 16:13
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Och ni diskuterar dessa kusiner och släkt för att..? Är de inblandande i mordet, skyddande av brottsling, kört bilen med Wilmas kvarlevor i, hjälpt till att gömma hennes kvarlevor? Jag bara undrar
Tror inte på teorin men blir så trött på att vissa fortfarande gör det och försöker hitta ursäkter 🙄
Ett allvarligt fall som inte tas på allvar 😢
Citera
2020-01-11, 16:16
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Då så. Men ekvationen går inte ihop! Ena dagen är det hon nästa "abselut" inte.
Nej så förstå nu varför vi inte köper hens teorier.
Varför det ens skrevs undrar jag men släpper det nu.
Ingen förklaring får iaf mig att tro den snoken19.
Citera
2020-01-11, 16:18
Medlem
Citat:
Tror inte på teorin men blir så trött på att vissa fortfarande gör det och försöker hitta ursäkter 🙄
Ett allvarligt fall som inte tas på allvar 😢
Vi har tre misstänkta i mordet, varav en sitter häktad på sannolika skäl. Polisen har med all sannolikhet, i sina 500+ förhör också pratat med kringsläkt, på båda sidor. Misstankarna mot farsan och hans sambo är inte avfärdade. Det är rena skandalen att ett par användare här (inte du) får fortsätta hänga ut folk precis hur som helst utan någon som helst åtskillnad. Under många veckor t o m.

Inte heller finns det någon relevans i denna uthängning. Ingen kan heller lämna källor till sina uttalanden vilka blir trådsanningar så småningom. Den här tråden är rena skandalen. Vad Wilmas systers ex kusiner (?) har med fallet att göra överhuvudtaget är det nog bara en eller två som begriper här.
Citera
2020-01-11, 16:40
Medlem
Nu när vi fått lite lugn och ro i tråden, är det någon som vet om de brända skorna, glasögonen och jackan verkligen har verifierats att det är Wilmas tillhörigheter?
Citera
2020-01-11, 16:45
Medlem
Citat:
Vi har tre misstänkta i mordet, varav en sitter häktad på sannolika skäl. Polisen har med all sannolikhet, i sina 500+ förhör också pratat med kringsläkt, på båda sidor. Misstankarna mot farsan och hans sambo är inte avfärdade. Det är rena skandalen att ett par användare här (inte du) får fortsätta hänga ut folk precis hur som helst utan någon som helst åtskillnad. Under många veckor t o m.

Inte heller finns det någon relevans i denna uthängning. Ingen kan heller lämna källor till sina uttalanden vilka blir trådsanningar så småningom. Den här tråden är rena skandalen. Vad Wilmas systers ex kusiner (?) har med fallet att göra överhuvudtaget är det nog bara en eller två som begriper här.
Jag håller med dig helt, det är väldigt grova anklagelser. Tänk er själva att bli uthängda med namn och bild i en sån här tråd - folk bör som absolut minimum se till att ha något på fötterna innan de skriver.
Citera
2020-01-11, 16:51
Medlem
Citat:
Nu när vi fått lite lugn och ro i tråden, är det någon som vet om de brända skorna, glasögonen och jackan verkligen har verifierats att det är Wilmas tillhörigheter?
Nej, bara att det kan vara Wilmas ev glasögon, då hon hade några liknande, annat har iaf jag inte vetskap om..
Citera
2020-01-11, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Jag håller med dig helt, det är väldigt grova anklagelser. Tänk er själva att bli uthängda med namn och bild i en sån här tråd - folk bör som absolut minimum se till att ha något på fötterna innan de skriver.
Helt rätt, tyvärr hann detta inte stoppas i tid, fick nästan intrycket att vissa postare, var beredda att "gå över lik" för att ha rätt i sak, vedervärdigt
Nu, lets move on👍
Citera
2020-01-11, 16:58
Medlem
Citat:
När de hittades sades det att vissa tillhörigheter, som jackan "liknade" de som man vet att W hade (stod i media). Men mig veterligen blev det tyst om föremålen efter det - obekräftat, med andra ord.
Om jag får dra en slutsats? Polisen hade säkert hemlighållit de här fynden om de kunnat.

Här i tråden har det förekommit uppgifter från folk som ska ha deltagit i sök (alt. haft källor från sökinsatsen), som intygade att åtminstone vissa föremål tillhörde W. Det är uppgifter, gör det inte till trådsanningar.
Senast redigerad av Olbars 2020-01-11 kl. 17:03.
Citera
2020-01-11, 17:05
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Hennes styvmamma skrev om att de hade hittat hennes skor, när de brända hittades men det kan ju varit något hon skrev i chock. Inget efter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in