2020-01-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jaha, det var därför den inte fick stå utanför Friends, för ni visar den respekt den förtjänar?

Ingen vill ha statyn det är ju ironi det hela. Den kommer bli förstörd var den än står så smält ner skiten.

Jag tror många har underskattat de känslor som många har vad gäller Zlatan men mycket bra att det kom fram nu.
Citera
2020-01-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Att se rött för att Zlatan gör affärer och köper in sig i Hammarby är något sossar gör. Att sen krydda på det med rationaliseringar om att "han kommer från Malmö" betyder ingenting. Det är hans pengar och han gör det han lagligen behagar med dem. Det är en princip som fått mänskligheten att gå från grottor och lerhyddor till dagens moderna samhälle. Du är bakom flötet och sosse. Eventuellt, ännu värre, vänsterpartist.

Haha jag är varken sosse eller vänsterpartist men det intressanta är alla PK-muppar, fejk-fans samt ej sportintresserade som helt missbedömt känslor och åsikter i denna fråga.
Vi andra förstod direkt efter utspelet om Hammarby att statyn är körd och det är inte mer än rätt, skit ska skit ha.
Citera
2020-01-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinaJagoDu
Utifrån dina/era premisser så får man ej begå ett misstag så som jag har förstått det.Glömde bort att ni Malmöbor och Malmö som stad är himlen för resten av världen.Lol att läsa utav det du/ni skriver så får jag en känsla av att blandningen av Svensk/Blatte inavel inte gick som det var tänkt.Å hela Sveriges vägnar vill jag be er om ursäkt för hur det ser ut där nere.Vi tar på oss misstaget!

Ett misstag du menar vara en total dåre i över 10 år och tro att man ska bli omtyckt, haha. Det fungerar inte så och nu blir Zlatan Sveriges mest hatade idrottsstjärna genom tiderna och det är välförtjänt.
Ja Malmö och dess blandning är en katastrof men den blandningen är en katastrof i hela Sverige så det finns ingenting att skratta åt. En ren dystopi skulle jag säga.
Citera
2020-01-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Imponerande argument. Du kör ofta med inavel, en med rasistkortet och sist en med pedofili-kortet.

Du borde ju åtminstone kunna stava till väl.
Försöker mitt bästa,Invandrare som man är tycker jag att jag skriver någorlunda okej.Men ingen är perfekt.Förutom dig då Mr.Perfektionist!
Citera
2020-01-09, 18:14
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Försöker mitt bästa,Invandrare som man är tycker jag att jag skriver någorlunda okej.Men ingen är perfekt.Förutom dig då Mr.Perfektionist!
Om du är kurd och invandrare varför kallar du oss för blatte och inavel.
Kusingifte är knappast vanligt bland oss nordbor?
Senast redigerad av VanDog 2020-01-09 kl. 18:16.
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Så att han gjorde ett fel (iför sig en grov sådan)tycker du rättfärdigar all skit o svek han fått av alla i Malmö.Tycker du det?Snacka om dubbelmoral alltså.

I denna soppa har han gjort tre fel. 1. Tröjan 2. Uttalandet 3. Tidpunkten.

Vidare har vi Sjögran/cykel historien. Kungaträffen i Paris där inga kvinnliga fotbollsspelare fick närvara.
Slutligen Janne A historien.

I Paris är ju hovnarren lika flat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Jaså vi är inavel och babbe här nere i södra Sverige.
HaHa Du verkar lida av identitetsproblem.
I den här tråden är du kurd.
(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.
Sorry kanske har missat nått,men
har jag påstått annat?Norman,Grek eller kanske spanjor.
Citera
2020-01-09, 18:17
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Om du tar huvudet ur röven och läser vidare i tråden, så förstår du säkert bättre. Jag orkar dock inte lägga mer tid på mupp som ska komma och white knighta saker anonymt på fb... Håll dig till P1, grabben; det är nog lagom nivå.
Åh, wow så du är inte anonym Djungelbruno?
Va fan kan du ha haft för föräldrar?
Citera
2020-01-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det handlar om beteende och attityd, andra svenska spelare beter sig inte som Zlatan. I princip ingen spelare i världen beter sig som Zlatan, han leker Muhammed Ali och tror att ha ska bli omtyckt. Ska du spela allan och ha total hybris så får du också ta kritiken och hatet. För övrigt så tyder det på att man är sjuk i huvudet när man talar om sig själv i tredje person som Zlatan gör. Många säger att han bara trollar men attacken på Janne var ju seriös nej inse att killen är en idiot.
Som jag sagt sen innan så är jag verkligen ingen större fan av han,men det ger fortfarande inte någon rätten att bryta mot lagar och regler bara för att man känner sig sviken.Eller?Vi ska bara hålla med dem som gjort detta för att dem kände sig svikna och kränkta,är det det du menar.
Citera
2020-01-09, 18:21
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Hur vet du att det är Sverigedemokraterna som vandaliserat statyn? Du är
ju som PK-idioterna i media som hetsar mot SD varje chans de får. Är det SD som skapat dagens dysfunktionella Sverige, svar nej.
Svarar du på dina egna frågor?
Svar ja!
Är du dum i huvudet och rasist?
Svar ja!
Är det mer troligt att fotbollshuliganer och Sverigedemokrater sabbar statyn av en andra generationens invandrare än invandrarna själva?
Svar JA!
Citera
2020-01-09, 18:23
Medlem
Citat:
Det handlar om beteende och attityd, andra svenska spelare beter sig inte som Zlatan. I princip ingen spelare i världen beter sig som Zlatan, han leker Muhammed Ali och tror att ha ska bli omtyckt. Ska du spela allan och ha total hybris så får du också ta kritiken och hatet. För övrigt så tyder det på att man är sjuk i huvudet när man talar om sig själv i tredje person som Zlatan gör. Många säger att han bara trollar men attacken på Janne var ju seriös nej inse att killen är en idiot.
Har jag sagt annat?Gillar verkligen inte han.Med det sagt så är han en stor anledning till att Malmö ligger där dem är just nu.
Citera
2020-01-09, 18:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag har aldrig lajkat "allas lika värde" så nja men folk får givetvis bete sig som skitstövlar men det får ju konsekvenser, det är naturligt. Du verkar störa dig något fruktansvärt på att många inte gillar Zlatans personlighet och beteende, trist för dig att den skaran har ökat lavinartat på sistone.
Jag har spelat mot men även med människor med Zlatans personlighet och det är vidrigt, ett straff att ha med sådana människor att göra, det uppblåsta självförtroendet och noll ödmjukhet. Zlatan har varit bortklemmad av media som mycket sällan varit kritiska och många fans har struntar i det ruttna beteendet för han är bra på fotboll men det vänder nu. Är man narcissist och har hybris så blir man aldrig folkkär, Zlatan är så osvensk man kan bli och det kunde aldrig fungera.
Ja konstigt att människor tycker att blattar ska skärpa sig och vara tacksamma när de nu förstör det här landet och förpestar tillvaron för vanligt folk. Jag tror inte du begriper hur oerhört trötta många är på alla blattar som ingen ville ha in.

Är du själv invandrare så begriper du nog inte hur många vanliga svenskar känner. Det är en invasion och Zlatan har brukats som en pusselbit i invandringspropagandan.

Du får gilla Zlatan om du vill men försök förstå varför många andra inte gör det.

Det är fel att blanda in politik i detta. Jag är etnisk svensk och sverigedemokrat. Men sådana som Zlatan ska vi vara glada och tacksamma över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in