Citat:
Ursprungligen postat av
VanDog
Säger den som aldrig kör för fort, eller laddat ner något olagligt från internet.
Du tänker väl själv? Lagar kan vara felaktiga och det finns undantag från regeln, Zlatan Ibrahimoslisk.
De som sabbar Zlatan statyn är verkligen hjältar i mina ögon. Riktiga MFF-are inga plastsupportrar.
Och åker de fast bidrar jag gärna till böterna. Tror säkert att det i sådant fall kommer att startas en insamling.
Tänkte inte svara, men du är ett uppenbart exempel på ett samhällsproblem, typ Malmö, såna som du som inte kan anpassa sig till samhället för egen övertygelse av ett lag.
Så korkat att man trillar baklänges, glad du bjöd på dig själv :-)
Ja, jag har kört för fort, ja, kanske laddat ner nåt, ja, kanske tom nåt annat som inte skall skrivas här.
Men skillnaden mellan mig och dig är att jag inte aldrig förstört något som bekostar andra.
Du är ju lika korkad som de "kalifat nötter" som vill döda konstnären i Danmark för att han ritade av Mohammed!
En staty är en staty oavsett vad du tycker om den ägs av staten och rättigheterna till konstnären, inte Mohammed!
Som MFFáre som du är ju tyvärr inte nåt föregångsexempel på bra medborgare, ledsen, du kvalar inte ens in i närheten, håll dig till din sandlåda :-)