Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Äntligen något med ett bra svar!!!
Hur gick det kompis? Fick du till någon lagom dos?
Citera
2020-01-01, 17:31
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinnAlla
Hur gick det kompis? Fick du till någon lagom dos?

Japp, hade en underbar kväll/natt, räckte med 0,2 ungefär (ögonmåttade) inte bästa mdma jag testat men det funka.
Ska bra mdma vara champagne färgat? Detta var vitt typ kritaller
Citera
2020-01-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Japp, hade en underbar kväll/natt, räckte med 0,2 ungefär (ögonmåttade) inte bästa mdma jag testat men det funka.
Ska bra mdma vara champagne färgat? Detta var vitt typ kritaller

Färg säger inte så mycket om kvaliteten, olika framställningsprocesser och restprodukter orsakar olika transparens/färger. Champagnefärgat kan vara toppen ena gången, för att nästa gång är kristallklart lika bra.
Citera
2020-01-06, 14:55
Medlem
Samtliga gånger jag tagit MDMA kristaller så har de enda effekterna blivit extrema svettningar, yrsel, en fruktansvärd oro och rastlöshet i kroppen, ingen ångest dock. Även myrkrypningar av inget annat skådat slag i fötterna.

Men sen kommer ångesten alltid 1-2 dagar senare och består av upp till fyra dagars självmordstankar, brainzaps och mardrömmar.

Kvalitet och kvantitet kvittar. Samma med både dunder och standard. Och har väntat 3-6 månader mellan varje gång.

Det var nice en gång när jag rökte hasch till men då blev avtändningen tom värre än vanligt

Vad är det för fel?

Det enda serotonerga jag tagit är tram och någon E men det var år sedan.

Sist jag tog mdma var vid nyår, samma hemska effekt.
Citera
2020-01-06, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Samtliga gånger jag tagit MDMA kristaller så har de enda effekterna blivit extrema svettningar, yrsel, en fruktansvärd oro och rastlöshet i kroppen, ingen ångest dock. Även myrkrypningar av inget annat skådat slag i fötterna.

Men sen kommer ångesten alltid 1-2 dagar senare och består av upp till fyra dagars självmordstankar, brainzaps och mardrömmar.

Kvalitet och kvantitet kvittar. Samma med både dunder och standard. Och har väntat 3-6 månader mellan varje gång.

Det var nice en gång när jag rökte hasch till men då blev avtändningen tom värre än vanligt

Vad är det för fel?

Det enda serotonerga jag tagit är tram och någon E men det var år sedan.

Sist jag tog mdma var vid nyår, samma hemska effekt.

Låter onekligen konstigt. Du går inte på SSRI mediciner va?
Citera
2020-01-06, 19:59
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceDahli
Någon som kan ge mig svar på om det är en bra deal att köpa Donald Trump Oranga Ecstasy för 125kr st?

Lite som att handla mjölk på 7 eleven, en stor stark på en dyrare klubb eller en enkelbiljett med kollektivtrafiken.

Inte jätteprisvärt, men ingen big deal. Är det en bra knapp är det värt det.

En knapp handlar man nog minst för 100kr ändå (om man inte köper flera givetvis)
Citera
2020-01-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Låter onekligen konstigt. Du går inte på SSRI mediciner va?

Nä men funtar på om ja kke tar för mkt. Har låg tolerans o brujar dra i mig runt 1 gram på 3-4 timmar när jag kör en mdma kväll.. Kan det vara för mycket?
Citera
2020-01-07, 23:26
Medlem
Citat:
Nä men funtar på om ja kke tar för mkt. Har låg tolerans o brujar dra i mig runt 1 gram på 3-4 timmar när jag kör en mdma kväll.. Kan det vara för mycket?

Ja det är på tok för mycket, speciellt om du har låg tolerans. Hur mycket väger du?
Jag tål rätt så mycket brukar börja med 250mg och fylla på med 150 under peaken.

Men en normal dos är väl 130-150 och sen fylla på en gång under peaken med ca 75, prova det så ska det nog kicka fint.

Det är vid höga doser bieffekterna kommer dom extrema svettningar, yrsel, ögonvobbel, dubbelseende mm.
Citera
2020-01-07, 23:52
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Om du envisas med att överdosera är det självklart att biverkningarna blir obehagliga.
Citera
2020-01-08, 23:30
Medlem
Är det lugnt att ta e imorgon? Tog det för 2 veckor sedan sist.
Citera
2020-01-08, 23:56
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillagobben
Är det lugnt att ta e imorgon? Tog det för 2 veckor sedan sist.
borde vara lugnt att ta imorrn, dock är det bästa att vänta någon månad mellan varje intag.
Citera
2020-01-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
borde vara lugnt att ta imorrn, dock är det bästa att vänta någon månad mellan varje intag.
Ok, har fått tag på riktigt trippig e fina färgkombinationer osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in