2020-01-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDragan
Nu tycker jag att du tar och håller käften jävla ungjävel! Nu börjar jag bli liiite irriterad Har du minsta lilla förankring i Sthlms undre värld, då vet du vem "Jerkern" Är... Ska vi säga så då, att du håller käft på dig nu? Eller vill du fortfarande träffas? Horunge (fråga dina vänner, jag tror INTE dom backar dig)

Ser du ser du att du är sån horunge som ska sitta söka hjälp kom du och jag träffas själva om du har lite punklor eller nej juste du ska sitta kalla på folk medans det jag och du som bråkar din lila tönt jag är inte från den undre värld jag är från den övre så gå dö din horunge knulla hela din familj
Citera
2020-01-07, 21:00
Medlem
Sesambiffs avatar
Fan, bara jag som får Raffa-vibbar?
Citera
2020-01-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDragan
500 spänn o lite fultjack gissar jag på? jävla småluffare som sagt

Ja säkerligen dom är fkn åsnor
Citera
2020-01-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Hahaha din lila fitta jag vill träffa dig inte han

Sådana fega svin som du vågar knappt pipa utan andras sällskap. Det vet både jag här och alla andra. Men det har du kanske inte inteligens nog att fatta kanske.

Det har nämligen aldrig någonsin hänt i det här landet att blattar som du gör något själv. För ni vet att vi svenskar är överlägsna och att ni minst måste vara två-tre om ni ska kunna ta en av oss. Har aldrig någonsin läst att en enda blatte någonsin rånar eller slår folk för egen maskin (Förutom någon enstaka som fått spykos eller något)... har haft med er att göra här i stan och själva är ni som lamm men är ni mer en två så är ni så jävla kaxiga.

Förlåt med detta är bara rakt av sanning. och vet du vad, vi alla tycker att sådan som du bara är pinsamma. ju kaxigare ju mert pinsamma är ni... Frågan är varför en sån som du tror att någon här skulle bli imponerad eller något Du bevisar bara ännu en gång vilket skräp ni är. Du är bara en i mängden bland allt annat skräp.

Men fortsätt du gärna här i tråden
Citera
2020-01-07, 21:23
Medlem
Citat:
Hahha du låter dig och polisen suga av mig din lila valp
Jag är i Stockholm kom hit din
horunge pissar på dig och hela din familj din äckliga horunge man borde knulla din mamma på din pappas rygg sen dra en lina cocain på hennes fitta du leker tuff bakom din lur för du är också anonym va haha sån liten internet ganster man borde göra som man gjorde med han rapp men på dig och din familj men denna gången utan kläder

Herrejävlar vad du skriver dåligt människa!!
Har du ingen skrivkunnig i närheten som kan hjälpa dig att uttrycka dig så någon begriper vad du menar?
Citera
2020-01-08, 09:08
Medlem
Citat:
Ditt problem att du är så efter bliven kuksugare som inte vill fatta pallar inte skriva som att jag är i skolan

Jag är inte med i den här kukmätartävlingen om vem som är tuffast okej? Jag vill bara veta vad som hände och varför så kan du svara på några frågor eftersom du sa vi skulle fråga dig om sanningen?
1 Var det någon av er som larmade 112?
2 Emil och Mackan var ju kvar i anslutning till huset när polisen kom, varför stack du och din polare?
3 Vem kom på att ni skulle råna honom, var det du?
Citera
2020-01-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Jag är inte med i den här kukmätartävlingen om vem som är tuffast okej? Jag vill bara veta vad som hände och varför så kan du svara på några frågor eftersom du sa vi skulle fråga dig om sanningen?
1 Var det någon av er som larmade 112?
2 Emil och Mackan var ju kvar i anslutning till huset när polisen kom, varför stack du och din polare?
3 Vem kom på att ni skulle råna honom, var det du?

Emil och mackan kom i väg med oss sen ville dom gå tillbaka och kolla till rapp ingen av oss trodde han dog förstår du sen när dom kom tillbaka så var han död och den som larmade var en av grannarna efter som att vi var högljudda
Plus Em## har bil och så ni vet rapp blev inte misshandlad han blev bara bunden kanske fick en spark av dom dära hans vänner några laveter men idén var att vi ville ha en Canada goose jacka vi såg mackan hade en i grön vi tänkte ta den från honom sen kom han och sa att jag känner en kille som har lika dan och det är rapp han ville själv inte bli rånad den lila fittan mackan så han tipsade oss rapp istället för vi ska ta hans jacka han mackan leker mycket tuff och så han ville själv allt detta skulle hända han hade en stor roll i killens död och tror om inte Mackan var där så hade Alex bara blivit rånad men så klart han mackan ska leka tuff och slå en bunden kille
Citera
2020-01-08, 13:07
Medlem
Citat:
Emil och mackan kom i väg med oss sen ville dom gå tillbaka och kolla till rapp ingen av oss trodde han dog förstår du sen när dom kom tillbaka så var han död och den som larmade var en av grannarna efter som att vi var högljudda
Plus Em## har bil och så ni vet rapp blev inte misshandlad han blev bara bunden kanske fick en spark av dom dära hans vänner några laveter men idén var att vi ville ha en Canada goose jacka vi såg mackan hade en i grön vi tänkte ta den från honom sen kom han och sa att jag känner en kille som har lika dan och det är rapp han ville själv inte bli rånad den lila fittan mackan så han tipsade oss rapp istället för vi ska ta hans jacka han mackan leker mycket tuff och så han ville själv allt detta skulle hända han hade en stor roll i killens död och tror om inte Mackan var där så hade Alex bara blivit rånad men så klart han mackan ska leka tuff och slå en bunden kille

Tack för svar! Men jag fattar inte, varför åkte ni till Ånge från början, vem skulle ni träffa? Kände ni två Rapp sedan innan eller ? Vad sa Emil o Mackan när de upptäckte att Rapp var död då? Snodde de något efter att han hade dött? Och hur är Alex inblandad?
Sorgligt att en person skulle dö bara pga en jävla jacka, nu med facit i hand, har du lärt dig något av allt detta?
Citera
2020-01-08, 16:31
Medlem
kentolles avatar
Ni binder, misshandlar och lämnar en kille bunden för en jävla jacka?
Hur jävla påtänd, sönderknarkad och slut i huvet kan man vara? En jävla jacka!
Och sen sitta och vara stor i käften och tycka man e oskyldig. Såna som du borde för er egen och andras skull avrättas innan ni kan sprida era ruttna gener vidare. Usla vidriga kackerlackor
Citera
2020-01-08, 17:45
Medlem
Citat:
Era jävla små pissluffare.....ni har tagit ett liv! Hoppas ni sover gott om nätterna
Citera
2020-01-08, 20:24
Medlem
Man åker igenom halva Sverige för att råna folk på en jacka vilka fucking losers det finns, tragiska jävlar.
Citera
2020-01-09, 10:30
Medlem
Åklagarna begär förlängd häktningstid i två av mordfallen i Medelpad
Utredningarna om morden i Medelpad på senare tid drar ut ytterligare på tiden. Nu har åklagarna som leder förundersökningarna om morden på Skönsmon i Sundsvall respektive i Ånge begärt förlängd tidsfrist – igen. I huvudsak handlar det om analyssvar kring de tekniska undersökningarna som inte kommit.
Källa: Sundsvalls Tidning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in