Citat:
Ursprungligen postat av
Chepe3310
Är du helt dum I huvudet östrastation han vill överlämna mig till snuten kom där jag säger till den är jag som är efterlyst inte du eller din mamma så ta med henne och kom till Husby ska låta er båda två springa nakna på öppen gata
Nu tycker jag att du tar och håller käften jävla ungjävel! Nu börjar jag bli liiite irriterad

Har du minsta lilla förankring i Sthlms undre värld, då vet du vem "Jerkern" Är... Ska vi säga så då, att du håller käft på dig nu? Eller vill du fortfarande träffas? Horunge (fråga dina vänner, jag tror INTE dom backar dig)