2020-01-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Tycker du om att knulla din mamma? Lägg ner det där snacket om du vill att nån ska ta dig seriöst.

Så länge ingen sanning kommit fram så går rykten.
Jag har oxå hört av flera stycken som känner A*ex att han varit tillsammans med en invandrarkille som pratar skånska kring de där dagarna så det kan ju stämma de du skriver.

Ja vi vill ha sanningen. Kan du berätta varför dem dödade Ale*ander eller varför du tror att dem gjorde det ? Känner Ma*ed malmökillarna? Har du berättat vad du vet för polisen?

Varför plockade polisen in M*jed då ? Och varför håller han sig gömd nu om han inte har något med detta att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Raxtos47
Var det ni som rånade den andra grabben oxå? Tror det var typ i Ljungaverk i höstas. 4 maskerade killar som rånade ett hus och tonåringen i huset råkade vara hemma.

Nej nej bara den där
Citera
2020-01-07, 00:48
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Hahha du låter dig och polisen suga av mig din lila valp
Jag är i Stockholm kom hit din
horunge pissar på dig och hela din familj din äckliga horunge man borde knulla din mamma på din pappas rygg sen dra en lina cocain på hennes fitta du leker tuff bakom din lur för du är också anonym va haha sån liten internet ganster man borde göra som man gjorde med han rapp men på dig och din familj men denna gången utan kläder
Du är i Stockholm men inte i landet
. Hur ska du ha det?
Citera
2020-01-07, 02:00
Medlem
RE20s avatar
Citat:
Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du

Så du menar alltså att Em*l , Is*a , Vin*ent och Mack*n alla är inblandade i att ha bundigt fast Ra*p och försökt rånat honom?
Citera
2020-01-07, 03:01
Medlem
Citat:
horunge pissar på dig och hela din familj din äckliga horunge man borde knulla din mamma på din pappas rygg sen dra en lina cocain på hennes fitta du leker tuff bakom din lur för du är också anonym va haha sån liten internet ganster man borde göra som man gjorde med han rapp men på dig och din familj men denna gången utan kläder

Hahahaha Jag är också i Sthlm, ska vi ses din lilla svartskalle?? COCAIN på fittan?? Hahah Gå lägg dig för fan! Förövrigt har du mer el mindre erkänt delaktighet i ett mord här, helt öppet Smart
Citera
2020-01-07, 03:09
Medlem
Citat:

Ska jag låta Polisen suga av dig?? Eller ska du suga av en lila valp?? Fattar inte riktigt? Jag är snart på östra station, ska vi ses?? Horunge
Citera
2020-01-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDragan
Hahahaha Jag är också i Sthlm, ska vi ses din lilla svartskalle?? COCAIN på fittan?? Hahah Gå lägg dig för fan! Förövrigt har du mer el mindre erkänt delaktighet i ett mord här, helt öppet Smart

Jag är i Husby centrum kom själv ska vara nån stans gömd så du inte hämtar snuten men hämtar du snuten så kommer jag inte att visa mig
Citera
2020-01-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ska jag låta Polisen suga av dig?? Eller ska du suga av en lila valp?? Fattar inte riktigt? Jag är snart på östra station, ska vi ses?? Horunge

Är du helt dum I huvudet östrastation han vill överlämna mig till snuten kom där jag säger till den är jag som är efterlyst inte du eller din mamma så ta med henne och kom till Husby ska låta er båda två springa nakna på öppen gata
Citera
2020-01-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RE20
Så du menar alltså att Em*l , Is*a , Vin*ent och Mack*n alla är inblandade i att ha bundigt fast Ra*p och försökt rånat honom?

Aa exakt
Citera
2020-01-07, 16:09
Medlem
Citat:
Är du helt dum I huvudet östrastation han vill överlämna mig till snuten kom där jag säger till den är jag som är efterlyst inte du eller din mamma så ta med henne och kom till Husby ska låta er båda två springa nakna på öppen gata

Nu tycker jag att du tar och håller käften jävla ungjävel! Nu börjar jag bli liiite irriterad Har du minsta lilla förankring i Sthlms undre värld, då vet du vem "Jerkern" Är... Ska vi säga så då, att du håller käft på dig nu? Eller vill du fortfarande träffas? Horunge (fråga dina vänner, jag tror INTE dom backar dig)
Citera
2020-01-07, 16:42
Medlem
Citat:
Lyssna Alex rapp skulle bli rånad inte mördad killen hade druckit och tror han kvävdes i sin egna spya nej jag har inte pratat med polisen tänker heller inte säga något jag är en av dom som var där jag menar allvar nu jag vet exakt vad som hände hur han dog tänker inte nämna mitt namn för jag är på fri fot allt det ni skriver om majid stämmer inte jag kände mer Alex hade och hans bror mer än maijd lärde känna majid genom Alex. H ' killen hade dött efter vi 4 lämna platsen det va inte så han dog när vi var där

Vad skulle ni råna han på ?
Citera
2020-01-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Vad skulle ni råna han på ?

500 spänn o lite fultjack gissar jag på? jävla småluffare som sagt
Citera
2020-01-07, 20:48
Medlem
Citat:
Nu tycker jag att du tar och håller käften jävla ungjävel! Nu börjar jag bli liiite irriterad Har du minsta lilla förankring i Sthlms undre värld, då vet du vem "Jerkern" Är... Ska vi säga så då, att du håller käft på dig nu? Eller vill du fortfarande träffas? Horunge (fråga dina vänner, jag tror INTE dom backar dig)

Hahaha din lila fitta jag vill träffa dig inte han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in