2020-01-06, 13:32
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
14:45 om jag uppfattat det rätt.

Matchen börjar kl 15.
Citera
2020-01-06, 14:00
Medlem
freeriderXIIs avatar
Zlatan inleder på bänken men man får hoppas det blir ett inhopp mot Sampdoria.

Passar ju också att bli inbytt då kan publiken hylla honom,
Citera
2020-01-06, 14:13
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Zlatan inleder på bänken men man får hoppas det blir ett inhopp mot Sampdoria.

Passar ju också att bli inbytt då kan publiken hylla honom,

Benny Guldfot hoppar väl in på slutet och avgör och blir en matchjälte?

Regi Alfred Hitchkock
Citera
2020-01-06, 14:56
Medlem
Trodde inte Zlatan skulle komma tillbaka nämnvärt efter sin knäskada men trevligt att jag hade fel. Intressant att se vad Zlatan kan bidra med även om det känns lite trist i ett lag utan toppstrid.
Citera
2020-01-06, 16:57
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Trodde inte Zlatan skulle komma tillbaka nämnvärt efter sin knäskada men trevligt att jag hade fel.

Du kan fortfarande få rätt, hittills har han inte visat några tecken på att vara tillbaka. Fick nästan en halvlek mot ett Sampdoria som ligger 1p över nedflyttningsstrecket och åstadkom inte mycket.
Citera
2020-01-06, 17:00
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Du kan fortfarande få rätt, hittills har han inte visat några tecken på att vara tillbaka. Fick nästan en halvlek mot ett Sampdoria som ligger 1p över nedflyttningsstrecket och åstadkom inte mycket.
Det stämmer ju inte. Han producerade en hel del. Med bättre medspelare hade det suttit ett mål och en assist.
Citera
2020-01-06, 17:00
Medlem
Marquesos avatar
Nästan lika miserabelt som Galaxy. Osjälviska aktioner av Zlarre, fanns ett par lägen för honom att gå på avslut själv. Nåja, det såg ju bättre ut med honom och Leao som anfallsspelare än Pjontek.
Citera
2020-01-06, 17:01
Medlem
ingetbranicks avatar
Helt okej debut för Zlatan. Stark i huvudspelet och såg riktigt vältränad ut. Inte hans fel att lagkamraterna håller korpennivå framför allt i passningsspelet.
Citera
2020-01-06, 17:03
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Han satte ju inte en fot fel? Varit väldigt tveksam till om han ska kunna leverera i Milan, men spelar han som idag är det inga problem. Vann i princip varenda nickduell, och med rätt adress. Tog bra djupledslöpningar utan resultat pga urusel leverans av lagkamrater, hade några fina skarvningar och inlägg.

Huruvida Milan kommer lyfta är en annan femma. Har knappt sett dem i år, men blev föga imponerad av det jag såg idag. Inhoppande Leao var den enda som var skaplig utöver Zlatan, och Suso var ju direkt pinsamt usel.
Citera
2020-01-06, 17:03
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Zlatan får svårt att glänsa i det här mediokra laget.
Citera
2020-01-06, 17:07
Medlem
Joelfrogs avatar
De som såg någorlunda bra ut var Zlatan, Leao, Donnarumma och Hernandez
Citera
2020-01-06, 17:17
Medlem
Det var några år sedan jag såg matcher från seria A senast men tittade på dagens match mellan Sampdoria och Milan. Hur är det möjligt att spelkvaliten var så låg? Är absolut ingen fan av Zlatan men i den här matchen var han inte särme än någon annan när han kom in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in