2020-01-05, 22:42
Medlem
Måste svida att balkan snubben är största idrottsmannen i Sverige. Snart kommer eritrianen Isak att ta över
Citera
2020-01-05, 22:47
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Zlatan har gjort mer för Malmö än vad alla som bott i Malmö har gjort.
Kan inte förstå hur vuxna människor kan bli ledsna över att Zlatan gått vidare med sitt liv och dumpat skithålet Malmö.

Vad har han gjort för Malmö?
Citera
2020-01-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Nu får du väl hoppa ner från din höga häst iaf, vadå Stockholm som betalar för allt i Malmö? Då kan ju jag säga att vem är det som odlar det mesta och ser till så ni har mat däruppe annars hade ni inte klarat er. Ni är inte Sveriges framsida som ni tror ni har bara ett stort mindervärdes komplex.
Odlas det verkligen i Malmö? Tror du verkligen att det inte finns bönder runt Stockholm som odlar,mjölkar o slaktar?
Citera
2020-01-05, 22:48
Bannlyst
Otroligt fjantigt beteende.
Ungefär lika fjantigt som fotboll i allmänhet förvisso.
Citera
2020-01-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
MFF går inte att köpa som Bajen du får skilja på det.

Varför inte? Förstör inte min plan nu!
Citera
2020-01-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erty0192
Varför inte? Förstör inte min plan nu!
Haha ja tyvärr tror jag inte din plan fungerar , Hammarby är ett AB och inte MFF om jag fattat det rätt. Rätta mig gärna om jag har fel 😉
Citera
2020-01-05, 23:02
Medlem
KlappMungons avatar
Det är något slags stalkerbeteende.

Känner man sig sviken av någon som dumpat en går man normalt vidare i livet och skiter i personen.
Det hade varit helt OK om Malmö-fansen reagerat så och skitit i Zlatan.

Att istället börja attackera en jävla bronsstaty och förstöra den är som en galen ex-man som misshandlar ex-frun.

Statyns skall liksom straffas för att Zlatan inte älskar MFF tillräckligt längre utan köpt in sig i bajen.
Citera
2020-01-05, 23:02
Medlem
Pottfrillas avatar
Det här tycker jag är ett bra förslag för att lösa problemet.

https://twitter.com/FilosofenNils/status/1213924860872855559
Citat:
Min lösning på vad som tydligen är Malmös mest akuta problem? Smält ner eländet och gjut en staty av Johnny Bode. Placera utanför Savoy.
Citera
2020-01-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon

Känner man sig sviken av någon som dumpat en går man normalt vidare i livet och skiter i personen.

Att istället börja attackera en jävla bronsstaty och förstöra den är som en galen ex-man som misshandlar ex-frun.

Statyns skall liksom straffas för att Zlatan inte älskar MFF tillräckligt längre utan köpt in sig i bajen.

Håller med helt och fullt. MFF-folket skämmer ut Sverige.
Citera
2020-01-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon

Helt befängt att de reser en staty av sketen fotbollsspelare, som dessutom är i livet.

Sen är det rätt kul att de sätter en helt ny staty på stadionområdet som ändå skall rivas snart, för det är slitet skit från tidiga 50-talet och runt om skriker det bara ghetto med Lorensborgs slitna kåkar med massa parabolblattar.

Men intressant att svenska mannen engagerar sig i så viktiga frågor som statyer och fotboll, och struntar i skitfrågor som massinvasion av araber som våldtar svenskens kvinnor och barn och negrer som befruktar svenskens kvinnor.
Citera
2020-01-05, 23:07
Medlem
Kan man inte bara flytta statyn till Milano? Enligt svenska journalister är Zlatan gud där så statyn borde vara ett välkommet tillskott för staden.
Citera
2020-01-05, 23:09
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottfrilla
Det här tycker jag är ett bra förslag för att lösa problemet.

https://twitter.com/FilosofenNils/status/1213924860872855559

Smält ner statyn och gör en staty av Ilmar Reepalu. Sedan har malmöborna en ursäkt igen för att attackera statyn. Jag ser en hälsosam trend där Malmö kan göra en staty av en hatad person som blir hela tiden vandaliserad. Kan vara en ny person varje halvår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in