2020-01-03, 18:45
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joy92
Du vet vad jag svarade på.
Klart att mytomanen vet det men kan inte låta bli spamma sönder tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
"Mostly briefing was about what the public already knows, public knowledge... BUT we killed two major leaders last night and not just one and the US military FULLY expect them to delcare war against us and RUSSIA is expected to join them".

Russia join LOL what?

När man trollar måste man antingen vara rolig eller iaf låta trovärdig
Citera
2020-01-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Du har helt rätt. WW3 kommer det inte bli över detta! USA och Co kommer tas hand om av Kina, Ryssland, Iran mm ekonomiskt... När dollarn rasar och tappar värde, ekonomin går inte hålla upp genom att trycka biljoner dollar så får vi hålla tummarna för ett fint inbördeskrig i USA. Som tur är majoriteten beväpnade till tänderna!

Du lever i en drömvärld, varken Ryssland eller Kina har något intresse av någon som helst form av krigföring mot USA för att stötta den iranska regimen.

Det kommer inte hända.
Citera
2020-01-03, 18:47
Medlem
Kommer Iran förklara krig emot Israel eller USA, eller är det Saudiarabien?

Är det inte svårt att inte göra det och ha någon heder kvar hos folket och ens allierade?

Hur har länder hanterat sånt här förut?
Citera
2020-01-03, 18:48
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Klart att mytomanen vet det men kan inte låta bli spamma sönder tråden.

Russia join LOL what?

När man trollar måste man antingen vara rolig eller iaf låta trovärdig

Vet ni vad, jag slutar uppdatera er vad han säger.. Min vän arbetar i militären och skickar snapchats till mig med uppdateringar för vi har en gruppchatt med oss som pratar via discord med varandra varje dag.

Han bor således vid militärbasen och aktivt arbetar där. Därför så förklarar han för mig vad dom säger för jag vill veta och han och jag diskuterar mycket sånt här VARJE dag....

Det är inte så jag tjänar något på att sitta och driva med er här. Så jag slutar uppdatera. Om någon vill veta så PM:a mig istället. jeez
Citera
2020-01-03, 18:51
Citat:
Vet ni vad, jag slutar uppdatera er vad han säger.. Min vän arbetar i militären och skickar snapchats till mig med uppdateringar för vi har en gruppchatt med oss som pratar via discord med varandra varje dag.

Han bor således vid militärbasen och aktivt arbetar där. Därför så förklarar han för mig vad dom säger för jag vill veta och han och jag diskuterar mycket sånt här VARJE dag....

Det är inte så jag tjänar något på att sitta och driva med er här. Så jag slutar uppdatera. Om någon vill veta så PM:a mig istället. jeez
Nej.....
Fortsätt lägg ut informationen här.
Vi är många som läser i det tysta!
Citera
2020-01-03, 18:51
Medlem
Iran kommer inte att förklara krig, inte dess polare Kina, Ryssland eller Nordkorea heller
Citera
2020-01-03, 18:52
Medlem
Citat:
Men jesus, han satt ju i briefing room då han aktivt arbetar i militären. Tror inte mig vän ljuger mig rakt upp i ansiktet.

Tro mig, Amerikanska militären vet garanterat mer än lilla svenska du. Vad fan vet du om vad Ryssland har sagt bakom stängda dörrar, eller vad för deals ryssland har med Iran... jävla tomte.

Det är nog mer att Ryssland kommer agera i andra regioner om det blir krig mellan USA och Iran. Gäller att passa på.
Citera
2020-01-03, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Vem har gett USA och krigshetsande sionister rätten att vara världspolis och mörda folk utan rättegång?

Med samma retorik kan Ryssland drönar mörda någon amerikansk general som var ansvarig för den olagliga invasionen av Irak som saknade FN stöd. Tusentals barn dog i sviterna av detta.

Var ligger skillnaden? Varför får USA mörda folk utan rättegång men andra länder skall följa internationella konventioner. Helt sinnessjukt.

Är det inte det som det muslimska prästerskapet gör, mot sin egen befolkning - dagligen?
Citera
2020-01-03, 18:55
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Det stämmer att Kina eller Ryssland inte skulle riskera väpnat krig för Iran, då Iran är en buffert för Kina och Ryssland. Men USA krigar ekonomiskt redan med Kina och Ryssland, vilket de håller på förlora om du läser av ekonomiska siffror. Det är enbart pga. världsvalutan dollar som USA kan printa hur mycket pengar som helst för att täcka sina skulder, vad tror du händer när dollarn tappar den statusen?
Nä men ge dej nu!!!! Kina har insett att de ridit på en mängd fördelar under lång tid! Och de har mer och mer böjt sej för Trumps krav!! sluta ljug!
Citera
2020-01-03, 18:58
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:

Nej sluta inte! jag läser med intresse det du skriver.
Citera
2020-01-03, 18:58
Medlem
paggans avatar
Har jag förstått det hela rätt att i Lausanne 2015 (under Obamas ämbetesperiod) så slöts ett avtal med Iran att de skulle avveckla sin kärnvapentillverkning mot lättade sanktioner? Det höll ett tag och sanktionerna lättades men Iran fortsatte utveckla sina kärnvapen bl.a. med pengar från de lättade sanktionerna?
Citera
2020-01-03, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Iran har inte anfallit Saudi. Många i Irak vill ha Iran där. Dock vill många irakier inte ha USA där. Libanon skulle vara ganska försvarslöst utan Hizbollah så de är nog rätt glada att de har dem där. Hizbollah, en av få verkligt effektiva militära styrkor som araberna har idag. Fast så är de ju också tränade och utrustade av Iran, av perserna, deras gamla fiender. Hizbollah och Iran har bidragit mycket till att besegra Is. Suleimani var en av deras största ledare. Indirekt försvarat Europa kan man säga. Jemen (svensk stavning) är i krig p.g.a. att USAs vasall Saudi startat det.

Fan, utifrån det du skriver får man nästan uppfattningen om det är Iran ensamma som bestridit och slagit sönder IS, på plats i Syrien och Irak.

Vars har du utbildat dig? Sveavägen 68?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in